Ajax kampioen = kaal?wrote:dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten
C
Vriendin waarmee ik q-day zou gaan doen die zich om 10.00 ziek meldt. Eventjes 4 uur van te voren..
bah
bah
ik ookwrote:nice!wrote:dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten
alles eraf?
heb er genoeg van. gewoon lekker millimeter, geen gezeur met haar doen oid.
wrote:nice!wrote:dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten
alles eraf?
ja man...leuk weddeschapje
dacht dat k wel veilig zat halverwege t seizoen _0-
laatste keer dat t gemilimetert was bij mij was k 4
G
misschien staat et je wel goedwrote:wrote:nice!wrote:dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten
alles eraf?
ja man...leuk weddeschapje![]()
dacht dat k wel veilig zat halverwege t seizoen _0-
laatste keer dat t gemilimetert was bij mij was k 4![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Met een brak punthoofd in de les International law zitten...
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ah, en nog een irritatiemomentje voor vandaag.
http://img23.imageshack.us/img23/9746/fusionf.jpg
Bedankt Fusion.
http://img23.imageshack.us/img23/9746/fusionf.jpg
Bedankt Fusion.
M
Hardtraxxer
304 posts member since 2011
last seen Nov 2013
Mensen die alleen horen wat ze willen horen 
Mijn tolerantie voor bier is echt helemaal verdwenen, 4 flesjes Hertog Jan op en ik had me een flinke kater zeg, fucking irritant 
Whaha wtf. En dan ook nog een dronken post @ Facebookwrote:Mijn tolerantie voor bier is echt helemaal verdwenen, 4 flesjes Hertog Jan op en ik had me een flinke kater zeg, fucking irritant
Dan is de tolerantie idd niet bijster best
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
CV en sollicitatiebrief uploaden naar een bedrijf voor een stageplek. Druk ik op 'ok', krijg ik een foutmelding :') Nu weet ik dus niet of het ontvangen is of niet, en ik durf het dus ook niet nog eens te uploaden 
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Wat zei de foutmelding?wrote:CV en sollicitatiebrief uploaden naar een bedrijf voor een stageplek. Druk ik op 'ok', krijg ik een foutmelding :') Nu weet ik dus niet of het ontvangen is of niet, en ik durf het dus ook niet nog eens te uploaden
Hoezo zou je dat niet durven?
Je kunt toch aangeven dat je een foutmelding had en dat je daarom voor de zekerheid nog een keer stuurt?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Heb wel eens de aanhef verkeerd gedaan (mevr. geschreven ipv meneer), vol spelfouten en toch nog uitgenodigd op gesprek haha.
Ze gaan je echt niet afwijzen als je per ongeluk het 2 keer opstuurt, wanneer je gewoon een goede brief en cv heb
Wat voor bedrijf heb je het naartoe gestuurd?
Ze gaan je echt niet afwijzen als je per ongeluk het 2 keer opstuurt, wanneer je gewoon een goede brief en cv heb
Wat voor bedrijf heb je het naartoe gestuurd?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ja dat kan je niet aangeven.wrote:Hoezo zou je dat niet durven?Je kunt toch aangeven dat je een foutmelding had en dat je daarom voor de zekerheid nog een keer stuurt?
Is bij BDO Accountants.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Krijg net bevestiging via mail. MOOOI nu maar hopen dat ik op gesprek, de capaciteitentest, het 2e gesprek en het 3e gesprek mag 
De steifvader van m'n vriendin.
Als ze een minuut te laat thuis is is ze al de sjaak, dus ik breng d'r keurig op tijd thuis, kom even binnen om me voor te stellen(die vent zag er al niet vrolijk uit toen), ga ik even later weg, krijg ik 2 minuten later een berichtje van d'r dat ie boos op haar was omdat ze zonder aan te kondigen iemand meenam...

Als ze een minuut te laat thuis is is ze al de sjaak, dus ik breng d'r keurig op tijd thuis, kom even binnen om me voor te stellen(die vent zag er al niet vrolijk uit toen), ga ik even later weg, krijg ik 2 minuten later een berichtje van d'r dat ie boos op haar was omdat ze zonder aan te kondigen iemand meenam...

Mn broer die altijd 1 velletje aan het wc-rolletje laat zitten... 
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
M'n HTC Sensation valt sinds Qday ongeveer 10x per dag uit! Irritatie!!

Je pakt gewoon een nieuwe rol voor dat je gaat scheiten?wrote:Mn broer die altijd 1 velletje aan het wc-rolletje laat zitten...
Het gaat over schijten en kakbout is er weer bij hoorwrote:Je pakt gewoon een nieuwe rol voor dat je gaat scheiten?wrote:Mn broer die altijd 1 velletje aan het wc-rolletje laat zitten...![]()
Ja nou en? Het moet toch een keer gebeuren? 
A
Alle speeltjes heeft ie al in mijn gezicht gedrukt, laat me nou aub ff rustig liggen