Tegenwoordig niet meer. Waar is zn vuilniszak?wrote:stereotype puberwrote:Haat aan deze kop in de allsecur reclame!
en z'n bb die die van papa en mama heeft gekregen?
De ongelofelijke traagheid van Hardtraxx de hele ochtend al 
wrote:De ongelofelijke traagheid van Hardtraxx de afgelopen paar weken
Het feit dat dat 'New!'-tekentje achter een topic pas weg gaat, 5 minuten nadat je het topic hebt gelezen 
C
even topiclijst pagina refreshenwrote:Het feit dat dat 'New!'-tekentje achter een topic pas weg gaat, 5 minuten nadat je het topic hebt gelezen
Welke browser en versie gebruik je?wrote:Het feit dat dat 'New!'-tekentje achter een topic pas weg gaat, 5 minuten nadat je het topic hebt gelezen
Want ik heb de laatste tijd wat aanpassingen gedaan, ook om de traagheid van Hardtraxx tegen te gaan
Ben nog even wat dingen/instellingen aan het proberen.
Was je gister zeker bezig, ik moest om de minuut refreshen!wrote:Welke browser en versie gebruik je?wrote:Het feit dat dat 'New!'-tekentje achter een topic pas weg gaat, 5 minuten nadat je het topic hebt gelezen
Want ik heb de laatste tijd wat aanpassingen gedaan, ook om de traagheid van Hardtraxx tegen te gaan
Ben nog even wat dingen/instellingen aan het proberen.
A
PC van iemand voor reparatie, had nieuw mobo nodig. Ik nieuw mobo kopen en erin knallen, mobo met fabrieksfout, start niet op 
Nog een x een nieuwe mobo kopenwrote:PC van iemand voor reparatie, had nieuw mobo nodig. Ik nieuw mobo kopen en erin knallen, mobo met fabrieksfout, start niet op
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
RMA terugsturen, duurt alleen soms vreselijk lang :pwrote:Nog een x een nieuwe mobo kopenwrote:PC van iemand voor reparatie, had nieuw mobo nodig. Ik nieuw mobo kopen en erin knallen, mobo met fabrieksfout, start niet op
Al die kinderen bij de AH die om die kleine producten bedelen. Soms heb ik de neiging om ze gewoon omver te lopen, godsganze irritant :')
A
Terug naar de Mycom, en nieuwe eisenwrote:Nog een x een nieuwe mobo kopenwrote:PC van iemand voor reparatie, had nieuw mobo nodig. Ik nieuw mobo kopen en erin knallen, mobo met fabrieksfout, start niet op
E
in de kofferbak.wrote:Tegenwoordig niet meer. Waar is zn vuilniszak?wrote:stereotype puberwrote:Haat aan deze kop in de allsecur reclame!
gratis ticket krijgen voor hommel dance festival, en dan moeten werken 
?? Hoe dan? Nog nooit last van gehad hier!wrote:Al die kinderen bij de AH die om die kleine producten bedelen. Soms heb ik de neiging om ze gewoon omver te lopen, godsganze irritant :')
Onze AH heeft een vrij kleine ingang en daar gaan ze voor staan.
Dat snap ik, maar waar vragen ze om dan?wrote:Onze AH heeft een vrij kleine ingang en daar gaan ze voor staan.
Om die kleine producten, die je gratis krijgt bij €10 aan boodschappen.
eeeuhww oke..wrote:Om die kleine producten, die je gratis krijgt bij €10 aan boodschappen.
G
jij verward puber met laag opgeleid tuigwrote:Tegenwoordig niet meer. Waar is zn vuilniszak?wrote:stereotype puber
dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten 
G
nice!wrote:dat ik nog maar 3 dagen van me haar kan genieten
alles eraf?