Ja eet die dingen als sinds vandaag.wrote:voor keelpijn moet je trachitol nemenwrote:Griep als een gek. Die keelpijn.
eet de helft van het aantal pille op en je heb de volgende dag nergens meer last van
blijven etenwrote:Ja eet die dingen als sinds vandaag.wrote:voor keelpijn moet je trachitol nemenwrote:Griep als een gek. Die keelpijn.
eet de helft van het aantal pille op en je heb de volgende dag nergens meer last van
isset morgen voor het grootste gedeelte weg
nou echt lekker weer was het niet vandaag:Pwrote:Dat vak ken ik niet, Jak Jak Jakwrote: Mijn vrije dag was wel chill .. beetje gaan fitnessen , beetje gegamed.. wat geleerd, morgen test Jak Jak Jak .. maar goed, nu nog wat gamen denk ik xDEn niet alleen maar gamen he, ook lekker buiten spelen
![]()
baaswrote: blijven eten
isset morgen voor het grootste gedeelte weg
Jak jak jak = wiskunde, kan het wel goed, maar ik vind leren gewoon minder leukwrote:Dat vak ken ik niet, Jak Jak Jakwrote: Mijn vrije dag was wel chill .. beetje gaan fitnessen , beetje gegamed.. wat geleerd, morgen test Jak Jak Jak .. maar goed, nu nog wat gamen denk ik xDEn niet alleen maar gamen he, ook lekker buiten spelen
![]()
buiten spelen? het regent
DUS
+1wrote:
buiten spelen? het regent![]()
DUSgamen !
wiskunde is toch gewoon regeltjes toepassen?wrote:Jak jak jak = wiskunde, kan het wel goed, maar ik vind leren gewoon minder leuk
DUSgamen !
Ik ook.wrote:Gewoon naar buiten! Heb al wel het volgende irritatiemomentje: dalijk training
Sub Irritatiemoment 1: het regent
Sub Irritatiemoment 2: voetbal missen
wiskunde is toch gewoon regeltjes toepassen?wrote:wrote:Jak jak jak = wiskunde, kan het wel goed, maar ik vind leren gewoon minder leuk
DUSgamen !
Idd.. hogere wiskunde :p maar valt nog goed mee hoor.. heb het niet veel meer.
Haha gaat niet door !wrote:Damn right
Bass Events
Who's your favourite harder styles artist of the moment ? Let us know !
en dan de reacties -_-
en dan de reacties -_-
G
yay it workedwrote:Gewoon een ander plekje kiezen om in te stappen. Of bijvoorbeeld.in de.menigte gaan staan zodat hij jou niet ziet
Ja domme vragen zijn dat ook.wrote:Bass Events
en dan de reacties -_-
Van te voren kun je al dromen welke namen voorbij komen. Totaal niet verrassend. Stel dan echt zinnige vragen.
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Heel de dag een invaller hebben, die tot nu toe alleen maar op het bord aan het tekenen is en erbij staat te schreeuwen
Zal die vent niet snappen dat we net wakker zijn
Zal die vent niet snappen dat we net wakker zijn
Haat aan deze kop in de allsecur reclame!

Godver, lukt vandaag echt niet met een setje opnemen, al 3x overnieuw begonnen. Dan morgen maar weer proberen 
D
Dan weer de zon, én dan weer regen...wrote:dat het regent
Op RTL 4: Hotter than my daughter.
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
B
Heb jij een dochter?wrote:Hotter than my daughter.
G
stereotype puberwrote:Haat aan deze kop in de allsecur reclame!
G
ik zeg toch ook stereotype. feit dat je hier zit is al genoeg reden om te zeggen dat je geen stereotype bentwrote:Ik ben niet zo hoor