Mensen die Therachords met Industrial Hardcore vergelijken 
Leer het anders eerst even te spellen.wrote:Mensen die Therachords met Industrial Hardcore vergelijken
Leer het anders eerst even te spellen.wrote:Mensen die Therachords met Industrial Hardcore vergelijken
Ik sta ook bekend om mijn goeie speling en hoeveel ik daar om geef.wrote:Leer het anders eerst even te spellen.wrote:Mensen die Therachords met Industrial Hardcore vergelijken
Nedermeme is ook gewoon sneu.wrote:een klas genoot iets van nedermeme laten zien... Hij gebruikt nu bij alles 'kankerswag'...
Gaat hij bij een foto van mij en mn nichtje 'kankerswag' neerzetten terwijl één van mn ooms is overleden aan kanker...wrote:Nedermeme is ook gewoon sneu.wrote:een klas genoot iets van nedermeme laten zien... Hij gebruikt nu bij alles 'kankerswag'...
Af en toe wel handig, maar misschien is een pop-up je ter bevestiging is misschien wel handig inderdaadwrote:godsklere klote zooi
druk weer op fokking 'markeer alles als gelezen'
beter verdwijnt dat snel
Ah, lelijk manwrote:Dat ik gezakt ben net voor auto theorie examen godverdomme. 1 fout teveel op 2e gedeelte (34/40 goed) en 3 fout op eerste gedeelte (22/25 goed). Kut tyfus tering
Vind jij die site niet sneu dan? Totaal niet grappig.wrote:Gaat hij bij een foto van mij en mn nichtje 'kankerswag' neerzetten terwijl één van mn ooms is overleden aan kanker...wrote:Nedermeme is ook gewoon sneu.wrote:een klas genoot iets van nedermeme laten zien... Hij gebruikt nu bij alles 'kankerswag'...
wrote:Dat knopje doet ook alleen maar z'n werk...
wrote:Vanochtend om 10.45 college, kom er aan (10 minuten te laat vanwege seinstoring), die gozer leest wat voor van zijn sheets over een opdracht die ik al bijna af heb en 20 minuten later mogen we weer naar huis. Godverdomme tijdverspilling :') Hadden expres niet de sheets vantevoren op internet gezet, zodat we niet wisten dat het zo kut was :') Meer dan 2 uur gereisd voor niks
Mijn vrije dag was wel chill .. beetje gaan fitnessen , beetje gegamed.. wat geleerd, morgen test Jak Jak Jak .. maar goed, nu nog wat gamen denk ik xDwrote:Dat dacht ik dus ook jaHad eigenlijk het kunnen verwachten dat het nutteloos was, anders hadden ze de sheets wel online gezet.. Anders was niemand gekomen
![]()
Maarja genoeg over mij, hoe was jullie dag?