Mensen, vooral Polen, die dj's gaan taggen in foto's waar ze helemaal niet opstaan. 
Bwahahahaahawrote:
Bwahahahaahawrote:
Herkenbaarwrote:Vervelen op de uni en geen zin hebben om hetgeen te doen wat je kan doen
Ooit aan gedacht organisatie te mailen en situatie uit te leggen?wrote:Pff, in die dancetour contest gaat het van kwaad tot erger zeg. Vanmorgen stond ik nog met ruim 200 stemmen voor op nr. 2, nu 100 stemmen achter. Vieze cheaters, 300 stemmen krijgen in 1 kwartier. http://www.likeskopen.nl heeft weer goed verdiend vandaag, corrupte boel allemaal.
Natuurlijk heb ik dat gedaan. Die site betaald "echte" mensen om op een link te klikken, daardoor zijn de likes gewoon geldig. Het zijn dus geen bots ofzo.wrote:Ooit aan gedacht organisatie te mailen en situatie uit te leggen?wrote:Pff, in die dancetour contest gaat het van kwaad tot erger zeg. Vanmorgen stond ik nog met ruim 200 stemmen voor op nr. 2, nu 100 stemmen achter. Vieze cheaters, 300 stemmen krijgen in 1 kwartier. http://www.likeskopen.nl heeft weer goed verdiend vandaag, corrupte boel allemaal.
Het probleem is dat het niet valt te bewijzen.wrote:Dan is het nog steeds vals spelen omdat er voor betaald wordt.
Jawel.wrote:Het probleem is dat het niet valt te bewijzen.wrote:Dan is het nog steeds vals spelen omdat er voor betaald wordt.
Tegen mij is gewoon gezegt, het zijn "echte" mensen dus de stemmen tellen gewoon. Met zelfde uitleg als jij had erbij maar dan in nog extremere vormen. Maakt ook niet meer uit, heb de nr. 1 plaats alweer terug. Zie je wel dat die contest van tegenwoordig ook nergens meer over gaan.wrote:Jawel.wrote:Het probleem is dat het niet valt te bewijzen.wrote:Dan is het nog steeds vals spelen omdat er voor betaald wordt.
ik heb toen heel de situatie uitgelegd op 2-3 a4'tjes onderhand en hun dat gemaild.
Dat het mij opviel dat op 14:50 persoon #4 maar 21 likes had en om 14:54 er 204
Dat dit gewoonweg niet mogelijk is etc etc
ooh shit dat is klotewrote:Alle muziek weg
Gelukkig alles nog in de cloud, downloadenggg
Dit dus:wrote:Mensen, vooral Polen, die dj's gaan taggen in foto's waar ze helemaal niet opstaan.

Cloud hier thuiswrote:ooh shit dat is klotewrote:Alle muziek weg
Gelukkig alles nog in de cloud, downloadenggg![]()
bedoel je icloud? kan je dan alle bestanden erin opslaan?
anders ga ik dat ook maar eens doen
wrote:een medestudent die elke fucking ochtend bij mij komt staan op het station en in de trein
dude, flikker gewoon op!
ook echt na alles wat ie zegt.. zon ongemakkelijk lachje