Inderdaad, beter gaan we ons gewoon gedragen en weer over gaan tot de orde van de dag.
Even de bloemen buiten zetten enzo.
Even de bloemen buiten zetten enzo.
Dolle Dinsdag #lekkerrrwrote:Bijna dinsdag!
I see what you did therewrote:Even de bloemen buiten zetten enzo.
je vroeg: welke posts, gaf antwoord..wrote:Ja waarom betrek je mij er dan bij, ik heb er daarna toch nooit meer wat over gezegd? En heb ook gewoon sorry gezegd, dus ik snap niet waarom je er weer over begint.
wrote:@Dakpan
Dan heb je het niet, maar aangezien jij zo'n zielig persoon bent en alleen achter je computer mensen zoals mij belachelijk kan maken, so be it.
Als je echt stoer had willen zijn dan had je me aangesproken op een feest, me voor mijn neus keihard uitgelachen, je zegje gedaan en weer verder gaan feesten. Maar daar heb jij niet eens de klote voor.
Maar goed, zo'n held ben jij niet... Kansloos...
wrote:wrote:@Dakpan
Dan heb je het niet, maar aangezien jij zo'n zielig persoon bent en alleen achter je computer mensen zoals mij belachelijk kan maken, so be it.
Als je echt stoer had willen zijn dan had je me aangesproken op een feest, me voor mijn neus keihard uitgelachen, je zegje gedaan en weer verder gaan feesten. Maar daar heb jij niet eens de klote voor.
Maar goed, zo'n held ben jij niet... Kansloos...
zowiezo, baalen hewrote:De sweer is echt verneukt hier mang
Sowiesowrote:zowiezo, baalen hewrote:De sweer is echt verneukt hier mang
Gastwrote:je vroeg: welke posts, gaf antwoord..wrote:Ja waarom betrek je mij er dan bij, ik heb er daarna toch nooit meer wat over gezegd? En heb ook gewoon sorry gezegd, dus ik snap niet waarom je er weer over begint.
Tantoe skirre sweerwrote:De sweer is echt verneukt hier mang
wrote:Sowiesowrote:zowiezo, baalen hewrote:De sweer is echt verneukt hier mang
Skeerewrote: Tantoe skirre sweer
Sorry ik ben nog een straatjongen in wording.wrote:Skeerewrote: Tantoe skirre sweer
Goed dat jij hem even terecht wijst straatsoldaat in opleiding.wrote:Skeerewrote: Tantoe skirre sweer
Sowieso altijd de juiste straattal verspreiden toch.wrote:Goed dat jij hem even terecht wijst straatsoldaat in opleiding.wrote:Skeerewrote: Tantoe skirre sweer
kga je blaze a kaolo chimang, heb sscchijt a tabonwrote:Sowieso altijd de juiste straattal verspreiden toch.
Lekker plaatje!
Lol, dit is echt serieus 1 van m'n favoriete hardcore platen .. zelfs ik vind dit enorm sneu