Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Steffnov wrote:
Ramirez wrote:Daar hebben ze een oplossing voor. :cool:
Goede ogen hebben ja :cool:
Dat is geen oplossing.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Wel voor mij :clap: voorkomen is beter dan in je ogen peuteren.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:mn nieuwe lenzen (2 weken proberen gelukkig), die zo glad zijn dat ik ze niet uit krijg.
gister helemaal een rood oog omdat ik een miljard keer geprobeerd heb dat ding te pakken
en dat terwijl ik al ongeveer 8 jaar lenzen heb xd
Eruit flippen lukt niet? Vinger op je traanbuis leggen en naar je andere oog kijken zover mogelijk? Ik kan ze nu niet dragen echt walgelijk die hooikoorts xd Je heb trouwens ook van die zuignapjes die dingen zijn als je het gewend bent best handig.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Steffnov wrote:Wel voor mij :clap: voorkomen is beter dan in je ogen peuteren.
Hoe kan je nou ''Goede ogen'' aanmerken als een oplossing? :P

Dan denk je eerder aan laseren ofzo :P
Daarnaast;

Hoe wil jij ogen die slechter worden of verslechteren voorkomen? :P
Zo min mogelijk achter de pc/tv of dergelijke zitten? :P

Vragen, vragen en nog eens vragen :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 3 days ago
me ma die het leuk vind om gewassen handoeken te laten drogen op t balkon

vervolgens is het net schuurpapier als je jezelf staat af te drogen :thumbdown:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Olijfboompje wrote:
Bart0ving wrote:Heb ik ook af en toe. Sta je daar zo hopeloos in je oog te plukken. En maar handen wassen e.d maar niets helpt
Handen wassen zorgt nou niet voor meer grip ofzo. xd
Normaal gesproken wel, dan heb je geen rotzooi meer aan je handen (wel eerst ff afdrogen)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
AniThing wrote:me ma die het leuk vind om gewassen handoeken te laten drogen op t balkon

:lol:

Wij wassen ze nieteens. Waarom zou je wassen als je je schone lichaam ermee afdroogt? Na gebruik gwoon even ophangen en weer terug leggen, nooit last van harde handdoeken dan! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Rampestamper wrote:
AniThing wrote:me ma die het leuk vind om gewassen handoeken te laten drogen op t balkon

:lol:

Wij wassen ze nieteens. Waarom zou je wassen als je je schone lichaam ermee afdroogt? Na gebruik gwoon even ophangen en weer terug leggen, nooit last van harde handdoeken dan! :thumbup:

ik was ze altijd :D
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Ik heb al drie kwart jaar lenzen alleen heb ik ze nog maar 2x in gehad. Ik vind het echt klote werk om die dingen in en uit te doen. Daarnaast is mijn ene oog maar - 0.5 of zo, dus het hele werk niet eens waard. Probleem is alleen dat als ik mijn linkeroog die -1.5 heeft of zo wel een lens in doe dat ik voor mijn gevoel echt moeilijk scheel aan het kijken ben.

Dus dan elke keer tijdens college maar een bril op zetten...

Lenzen :thumbdown:
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Gewoon jezelf even de kans geven om er aan te wennen. Eerste paar keer is het kut om ze in/uit te doen maar als je er eenmaal aan gewend bent, heb je nooit meer zo'n gare bril op je harses :thumbup: :thumbup:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Bloedirritant als iemand niet reageert, terwijl je diegene wel even nodig heb.... Meneer Chukkels.. Reageer eens op je whatsapp/msn! Anders heb je gewoon dikke pech voor t weekend :P.
D
Jeff3rd wrote:Bloedirritant als iemand niet reageert, terwijl je diegene wel even nodig heb.... Meneer Chukkels.. Reageer eens op je whatsapp/msn! Anders heb je gewoon dikke pech voor t weekend :P.
:whistle: xd
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Jeff3rd wrote:Bloedirritant als iemand niet reageert, terwijl je diegene wel even nodig heb.... Meneer Chukkels.. Reageer eens op je whatsapp/msn! Anders heb je gewoon dikke pech voor t weekend :P.
meneer chukkels kreeg vandaag zn nieuwe telefoon, dus ik denk dat hij daar mee bezig is. ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
oostzaner wrote:
meneer chukkels kreeg vandaag zn nieuwe telefoon, dus ik denk dat hij daar mee bezig is. ;)
of hij heeft vodafone :D
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Nee, want hij had zn nieuwe telefoon bij kpn gehaald. ;)
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Kut CBR, kut ING en kut Vodafone niks zit mee godverdomme. Krijg smsjes 2 uur telaat waardoor ik m'n theorie niet kan betalen en zie het al gebeuren dat 25 april alweer vol zit en ik pas 3 mei m'n theorie kan terwijl ik al bijna op mag voor tussentijdse toets maar m'n theorie dus nodig heb.
C
Waarom haal je je theorie dan niet eerder? Ik heb ook een half jaar rondgereden zonder theorie, als ik die eerder had gehaald had ik na een jaar al afgereden ipv jaar en 2 maanden
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Chris Two wrote:Waarom haal je je theorie dan niet eerder? Ik heb ook een half jaar rondgereden zonder theorie, als ik die eerder had gehaald had ik na een jaar al afgereden ipv jaar en 2 maanden
Ja vergat hem steeds aan te vragen en dacht komt wel maar het is nu gelukt, m'n moeder kreeg wel de tan-code via haar sms, 25 april om 10:15 mag ik, 3 weekjes leren lijkt me zat.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Al een half uur foutloos aan het draaien en dan kan die opeens de CD niet lezen. Mix naar de kleaute :cry:
G
dat vodafone er vandaag uit ligt in regio rotterdam :P
Hardtraxx Admin
10596 posts member since 2010
last seen 10 hours ago
KSwoosh wrote:dat vodafone er vandaag uit ligt in regio rotterdam :P
hier in friesland ook ;)
G
Case Dj wrote:
KSwoosh wrote:dat vodafone er vandaag uit ligt in regio rotterdam :P
hier in friesland ook ;)
in breda neit :) maar 3g wel :(