Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Delt-A wrote:M'n concentratie en motivatie doen het weer eens niet Irritatiemomentjes
Dat heb al vanaf het moment dat ik weer naar school moet. Ik moet allemaal portfolio's inleveren, maar ik blijf het maatr uitstellen. :/

resultaten van toetsen gaan wel lekker daar in tegen.
Hardtraxx Addict
1522 posts member since 2011
last seen Jan 2015
Grafische rekenmachine kwijt, heul kut.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 minutes ago
"It hurt itself in its confusion"

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 13 hours ago
Delt-A wrote:"It hurt itself in its confusion"

Oeh, te herkenbaar xd
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 3 days ago
Delt-A wrote:"It hurt itself in its confusion"

:lol: :lol:
of paralyzed om de momenten dat het juist niet moet :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Totaaal geen inspiratie hebben om te leren, zodra ik begin te lezen is mijn concentratie compleet weg. En dan straks, en morgen een tentamen hebben >.<
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
De instelling van sommige partyflockerts.... https://partyflock.nl/party/212229:Rebi ... _2012.html >.<

Steeds meer mensen gaan zich ermee bemoeien.. xd
Last edited by Rampestamper on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
wifi op de telefoon van mn vriendin doet het niet en ik kan er ook niks over vinden. Hij blijft verifiëren en daarna zegt hij meteen verbinding verbroken. (galaxy Gio)
K
8:15 op stage zijn, 8:30 begint mijn dag. 16:59 afsluiten en klaarmaken om te gaan.. is er serieus iemand die dat opvalt en over klaagt. Doe nornaal ofzo muggenzifter -.- Retards
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
kaboem wrote:8:15 op stage zijn, 8:30 begint mijn dag. 16:59 afsluiten en klaarmaken om te gaan.. is er serieus iemand die dat opvalt en over klaagt. Doe nornaal ofzo muggenzifter -.- Retards
Doe ik ook altijd, en dan wordt mij verteld dat ik een 9 tot 5 mentaliteit heb. (Ik werk ongeveer 42 uur per week, dus dat klopt sowieso al niet)
- Mijn werk is klaar (50% van mijn werkzaamheden bestaat uit extra werk, van anderen)
- Ik ben stagiair
- Ik heb na het werk nog andere plannen

Waarom zou ik nog blijven???? :list:
K
Rampestamper wrote:
kaboem wrote:8:15 op stage zijn, 8:30 begint mijn dag. 16:59 afsluiten en klaarmaken om te gaan.. is er serieus iemand die dat opvalt en over klaagt. Doe nornaal ofzo muggenzifter -.- Retards
Doe ik ook altijd, en dan wordt mij verteld dat ik een 9 tot 5 mentaliteit heb. (Ik werk ongeveer 42 uur per week, dus dat klopt sowieso al niet)
- Mijn werk is klaar (50% van mijn werkzaamheden bestaat uit extra werk, van anderen)
- Ik ben stagiair
- Ik heb na het werk nog andere plannen

Waarom zou ik nog blijven???? :list:
Dit precies, en ik hoeft maar 32uur dus waarom klagen als ik sowieso al meer uren maak.

Ook is er gedreigd mijn stage te stoppen als ik niet meer interesse toonde en meer dingen vroeg..

Ik zal dan wel een van de slimmere stagiares zijn ofzo :/ elke zogenaamde lange opdracht die ik kreeg had ik binnen een paar uur klaar.
en ik mag niet op internet, wat wil je dan? dat ik de hele dag in jullie programmas ga terwijl ik amper rechten/accounts heb?

zo vervellend :P
C
Het maakt niet uit waar je zit, als stagiaire delf je altijd het onderspit... nooit fijn
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2013
Alle problemen en kut opdrachten worden op mijn bureau neergegooid...: "Kun je die en die even bellen, we hebben problemen met lossen" of "Kun jij deze orders er even inzetten" (en dan meteen 15 stuks, eentonig en geestdodend werk..) :/

Ik werk bij een transportbedrijf en zit nu op de export afdeling, tijdje terug was dat nog de import afdeling. Hartstikke fijn want de import problemen worden nog regelmatig bij mij neergelegd, en dan mag ik ze gaan oplossen terwijl er ook nog genoeg export werk ligt...
E
een lid hier dat zonodig op mij moest reageren die mij het bloed onder de nagels vandaan haalt... :mad:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Dat iedereen ineens zand in de kutjes heeft, jezus zeg >.<
C
Ho, gewoon een bak grind onder je voorhuid :nono:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Chris Two wrote:Ho, gewoon een bak grind onder je voorhuid :nono:

Auuuu!!! :cry:
C
nah, geen bramen... gewoon distels & brandnetels met hulst
G
mn nieuwe lenzen (2 weken proberen gelukkig), die zo glad zijn dat ik ze niet uit krijg.
gister helemaal een rood oog omdat ik een miljard keer geprobeerd heb dat ding te pakken
en dat terwijl ik al ongeveer 8 jaar lenzen heb xd
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
Heb ik ook af en toe. Sta je daar zo hopeloos in je oog te plukken. En maar handen wassen e.d maar niets helpt
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 minutes ago
de lens droog laten worden door de hele tijd je oog open te houden helpt misschien.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Bart0ving wrote:Heb ik ook af en toe. Sta je daar zo hopeloos in je oog te plukken. En maar handen wassen e.d maar niets helpt
Handen wassen zorgt nou niet voor meer grip ofzo. xd
G
Bart0ving wrote:Heb ik ook af en toe. Sta je daar zo hopeloos in je oog te plukken. En maar handen wassen e.d maar niets helpt
ik normaal dus nooit xd al ging het gisteravond verassend goed met mn nieuwe testlenzen :)
Delt-A wrote:de lens droog laten worden door de hele tijd je oog open te houden helpt misschien.
laat die nieuwe lenzen nou net zo zijn ontworpen dat je minder snel droge ogen krijgt :P
ik kreeg ze vanochtend ook met moeite uit mn lenzenbakje xd

wat heb ik toch een zwaar leven haha :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Daar hebben ze een oplossing voor. :cool:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Ramirez wrote:Daar hebben ze een oplossing voor. :cool:
Goede ogen hebben ja :cool: