Nergens last van! In Utreg is alleswrote:dat vodafone er vandaag uit ligt in regio rotterdam
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Je pa die weer huilie doet als je vraagt of je de auto mee naar stage mag nemen 
Het niveau van mn klasgenoten qua engels...
Niveau'tje I'm the againman...
Niveau'tje I'm the againman...
wrote:againman
'All over the back and the rest was white!'
Verstandskies gister getrokkken. Veel feestjes dit (paas)weekend. Ik baal.
eindeloos wachten op android 4.0 voor me S2 
Mijn HTC Sensation is er alleen maar trager op geworden.wrote:eindeloos wachten op android 4.0 voor me S2
ik zit met t probleem dat me telefoon door een wifibug bijna 15x per dag opnieuw opstart....wrote:Mijn HTC Sensation is er alleen maar trager op geworden.wrote:eindeloos wachten op android 4.0 voor me S2
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
geen last van met mijn Sensation, sinds de update naar 4.0 gaat mijn batterij veel langer mee en snelheid is ook omhoog, het enige waar ik nu last van heb is dat hij als ik thuis kom niet meer automatisch verbinding maakt met m'n wifi. moet het eerst weer uit een aan gaan zettenwrote:Mijn HTC Sensation is er alleen maar trager op geworden.wrote:eindeloos wachten op android 4.0 voor me S2
Dat is wel bagger :Swrote: ik zit met t probleem dat me telefoon door een wifibug bijna 15x per dag opnieuw opstart....
Heb nog niet echt gelet op mn batterij verbruik. Automatisch verbinden met de wifi doet ie wel gewoon. Wat ik dan niet kan vinden is hoe ik mn achtergrondinstellingen uit kan zetten. Dat had ik voorheen namelijk altijd gewoon uit staan. En nu staat t aan. Maar kan het nergens vinden waar ik het uitschakelen kan.wrote:geen last van met mijn Sensation, sinds de update naar 4.0 gaat mijn batterij veel langer mee en snelheid is ook omhoog, het enige waar ik nu last van heb is dat hij als ik thuis kom niet meer automatisch verbinding maakt met m'n wifi. moet het eerst weer uit een aan gaan zettenwrote:Mijn HTC Sensation is er alleen maar trager op geworden.wrote:eindeloos wachten op android 4.0 voor me S2
K
Hardtraxxer
414 posts member since 2011
last seen Oct 2014
wat bedoel je precies met achtergrondinstellingen?wrote: Heb nog niet echt gelet op mn batterij verbruik. Automatisch verbinden met de wifi doet ie wel gewoon. Wat ik dan niet kan vinden is hoe ik mn achtergrondinstellingen uit kan zetten. Dat had ik voorheen namelijk altijd gewoon uit staan. En nu staat t aan. Maar kan het nergens vinden waar ik het uitschakelen kan.
De keelontsteking waar ik verdomme nog steeds last van heb. Krijg nauwelijks wat door m'n keel en roken gaat ook moeilijk. Hopen dat het morgen weg is.
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Krijg ik gvd net een sms dat me rijbewijs binne is.
Maandag zijn ze dicht natuurlijk
Dinsdag zijn ze van 9 tot half 1 open, maar dan kan ik hem nog niet ophalen want dan ben ik aan het werk
En Woensdag kan ik hem pas na het werk om 5 uur ophalen

Dinsdag zijn ze van 9 tot half 1 open, maar dan kan ik hem nog niet ophalen want dan ben ik aan het werk
En Woensdag kan ik hem pas na het werk om 5 uur ophalen
Gewoon gaan rijden. Ik ben in de 3,5 jaar tijd dat ik m'n autorijbewijs heb nog geen enkele keer aangehouden. Enige keer dat ik ben aangehouden is alweer 5 jaar terug. Toen reed ik met de brommer over de autowegwrote:Krijg ik gvd net een sms dat me rijbewijs binne is.
En Woensdag kan ik hem pas na het werk om 5 uur ophalen![]()
Tandarts rekening 330 euro
Zien hoeveel er vergoed gaat worden...
Jezus heb je een paar gouden tanden laten zetten ofzo?wrote:Tandarts rekening 330 euro![]()
![]()
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Je moest eens weten wat die tandartsen voor 'n boeven zijn. Simpele controle zonder dat je iets hebt kost al 50 euro of zo.wrote:Jezus heb je een paar gouden tanden laten zetten ofzo?wrote:Tandarts rekening 330 euro![]()
![]()
Net als orthodontisten.wrote:Je moest eens weten wat die tandartsen voor 'n boeven zijn. Simpele controle zonder dat je iets hebt kost al 50 euro of zo.wrote:Jezus heb je een paar gouden tanden laten zetten ofzo?wrote:Tandarts rekening 330 euro![]()
![]()
M
Hardtraxxer
325 posts member since 2012
last seen Aug 2019
Marktplaats, 331 resultaten voor "defqon" , uiteraard voor ongeveer 110 euro per kaartje 
ik moet binnekort ook naar tandarts voor kronen.......als je dan al schrikt van 330 euries zal k de prijs van kronen hier maar niet neerzettewrote:Je moest eens weten wat die tandartsen voor 'n boeven zijn. Simpele controle zonder dat je iets hebt kost al 50 euro of zo.wrote:Jezus heb je een paar gouden tanden laten zetten ofzo?wrote:Tandarts rekening 330 euro![]()
![]()
Had ook zoiets vorig jaar
. Maar mocht mooi lappen. Stel flikkers!
Ja teringlijers. 2x Verstandskies laten trekken daar staat gewoon "moeilijk te verwijderen kies" echt wtf, daar zijn ze dan 5 minuten meer tijd aan kwijt dan gewoon...? En ze rekenen het dubbele :')wrote:Je moest eens weten wat die tandartsen voor 'n boeven zijn. Simpele controle zonder dat je iets hebt kost al 50 euro of zo.wrote:Jezus heb je een paar gouden tanden laten zetten ofzo?wrote:Tandarts rekening 330 euro![]()
![]()
Maarja, heb tot 350 vergoed (omdat ik wist dat die verstandskiezen er uit gingen dit jaar).
Met een andere tandartsrekening nog er bij komt het er op neer dat ik iets van 150 euro moet betalen, kan ik nog mee leven