no offence naar de dj's die toevallig meekijkewrote:Of je moet ze kopen.
maar die krijgen al genoeg voor een optreden
dan kunne ze ene euro die k download ook wel misse
no offence naar de dj's die toevallig meekijkewrote:Of je moet ze kopen.
Ga jij alle films kopen die je ooit 1x kijkt?wrote:Of je moet ze kopen.
jij wou zeggen dat je muziek maar 1 keer luistert?wrote:Ga jij alle films kopen die je ooit 1x kijkt?wrote:Of je moet ze kopen.
(als we dan toch downloaden over 1 kam scheren)
wrote:BIETS BIJ DREE JUWEETOCH TANTOE SPANG SIJKO PUNKSZSZSZ
Hier word ik ook knetter gek vanwrote:1gabba die er weer eens uitligt
Dit.. Al een week ofzowrote:Hier word ik ook knetter gek vanwrote:1gabba die er weer eens uitligt
inderdaad vorige week ook alwrote:Dit.. Al een week ofzowrote:Hier word ik ook knetter gek vanwrote:1gabba die er weer eens uitligt
Pff irritant he, en dat dag in dag uit, constant retweeten over dat mensen het terug luisteren en het leuk vinden ofzo. Fucking nutteloos, doet Ran-D ook vaakwrote:Die gasten van @Themagicshow die denken dat ze alle mentions moeten retweeten, echt met meest overbodige account dat ik ooit heb meegemaakt. Bah wat slecht zeg.
wrote:Je twitter account kun je gewoon verwijderen.
wrote:wrote:Dat kan, maar waarom zou ik dat doen?
wrote:wrote:wrote:Omdat twitter voor 13-jarige mooiboys en chimeids met een blackberry is.
wrote:wrote:wrote:omdat twitter kansloos is?
Klopt weet ik, maar dat is toch geen vrijbrief voor een organisatie om als een bezetene op de retweet knop te gaan duwen.wrote:Retweets kun je uit zetten.
wrote:Dit.. Al een week ofzowrote:Hier word ik ook knetter gek vanwrote:1gabba die er weer eens uitligt
Zatox is bijvoorbeeld ook heeeul goed in het retweeten van zijn fans... da's ook de reden waarom ik hem ge-unfollowed heb, damn wat irritant haha.Heb ik in een klap alle laatste nieuwtjes over de zaken die mij interesseren.
Doe vorige pagina eens lezenwrote:Dit is dus de reden waarom ik geen muziek koop (op sommige artiestenalbums na)
Heb hier op hardtunes 14 tracks gevonden die mij wel boeien en die ik nergens anders kan vinden, 27,86 euro....