Reed
Waar naartoe?
Waar naartoe?
Foutje wijsneustomb wrote:Reed
Waar naartoe?
Hangt af van je eigen leeftijd, als je 24 bent denk ik toch dat je maar naar iets anders op zoek moet gaan.tomb wrote:Meisjes van 15 zijn chill
Je hebt er nog een follower bij. Altijd als ik zon ding zie (wat nu nogal vaak het geval is) krijg ik zin om er een mes doorheen te steken.tomb wrote:Almighty wrote:haha @ die Nickelson jassenEcht weer zo'n rage onder die popiejopie's (In mijn ogen)
spuuglelijk :') Zijn gewoon vuilniszakken met een hamsterbondkraag![]()
Ik wist wel dat ik followers ging krijgen
Hoeft niet perse nickelson te zijn, heb een hekel aan al die plastic jasjesAlmighty wrote:De Anti-Nickelson-jassen club
JP Hardstyle wrote:Jongetjes (en meisjes) van 12-13 die vollop aant roken zijn op t schoolplein enzo en denken dat ze heel wat zijn als ze in de 300e versnelling komen aanfietsen op een of andere gestolen fiets met hun petje nog net niet op de kruin van hun hoofd
kan ik me echt kapot aan ergeren
Daveytl wrote: - Jongens van 20/21 die het leuk vinden om meisjes van 15 te versieren.
Sainen wrote:Hoeft niet perse nickelson te zijn, heb een hekel aan al die plastic jasjesAlmighty wrote:De Anti-Nickelson-jassen club.
dj-rico01 wrote:Daveytl wrote: - Jongens van 20/21 die het leuk vinden om meisjes van 15 te versieren.![]()
Almighty wrote:De Anti-Nickelson-jassen club
Ja die jas is idd lelijk. Maar de rest vind ik zooo geil.oostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :')
legging ja uggs nee...Refuze wrote:Ja die jas is idd lelijk. Maar de rest vind ik zooo geil.oostzaner wrote:waarom draagt bijna elk meisje dit?
Jas met een bontkraag die groter is dan de jas zelf, skinnyjeans en dan die spuuglelijke uggs eronder. 9 van de keer hebben ze nog een crackberry ook. :')
Als ik een lekker wijf van 17 jaar in een legging zie lopen, van die uggs eronder en zo'n kort jurkje krijg ik spontaan een harde
Hier nog zo een!Almighty wrote:Die kan ik ook wel afschietendj-rico01 wrote: - Mensen die geen richting aangeven op rotondes;
.
OohhhJP Hardstyle wrote: Ojah en ik zie tegenwoordig ook steeds meer jongens met uggs
DAT is pas erg