Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 17:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Allereerst voor de mensen die niet weten wat een hok is: Een hok is een plek waar jij en je vrienden bij elkaar komen om daar te drinken met elkaar, gezelligheid, alles. Dat kan bv. in een oude keet zijn, stacaravan, bij je vader op zolder, in een oude kantine noem maar op.

Wat nu ons probleem is... Althans, probleem ook weer niet, maar we zijn op zoek naar goede speakers in de ruimte, die gewoon harde muziek aankunnen en van goede kwaliteit zijn voor een lange tijd. We zijn sinds kort aan het verbouwen, maar willen toch goede nieuwe speakers aanschaffen voor niet al te veel geld.

De ruimte is denk ongeveer 6 meter lang en 3 meter breed, dus ik dacht misschien hebben mensen er hier ervaring mee en vraag het! :)

Ik hoor het wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:22 
 

vooruit deze 1ne beantwoord ik. daarna moet je verplicht vrage stellen in vragen topic hea?

6*3?

neem 4 Behringers 8 of 10 inch. in de hoeken ophangen en 2 per versterker-rack.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze Speakers zijn goed, passen ook wel in een normale prijsklasse. Kwaliteit is perfect en gaan ook wel lang mee. Give them a shot zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kutjong... Ik zit op mn werk.. Klik op die link. Krijg ik die site dus.. Hopelijk let de ICT beheerder niet zo op. Want hier kan ik gegarandeerd gedonder mee krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
BLABLABLA

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ontwijk dat topic wat daar voornamelijk over gaat ook als de ziekte op mn werk. Zulke geintjes/dat soort sites kunnen me mn baan kosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben toch niet verantwoordelijk voor wat jij op je werk doet? :P Met wat common sense zie je gewoon waar die link naartoe gaat ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2012 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, maar je snapt toch wel dat ik dat soort sites hier niet kan openen ;).

Trouwens.. Ik dacht dat Tante Chukkelien eens voor de verandering niet over dat zou posten.. Maar ik had t mis :P
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic