Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2015 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi allemaal,

Ik ben bezig met een klein onderzoeksprojectje over online aankopen. Daarvoor heb ik een enquête gemaakt. Ik heb echter nog wat respondenten nodig. Het betreft een google docs document. Wil jij hem voor mij invullen? Je maakt me er erg blij mee. Vul hem daarom in als je minimaal 1 keer per jaar iets online koopt.
Link:

p.s vraag over one2xs naam kunnen jullie overslaan. Is niet van toepassing.
Alvast heel erg bedankt!
klik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ingevuld. Wel vreemd dat je je persoonlijke gegevens moet invullen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Done. Succes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wel vreemd dat je je persoonlijke gegevens moet invullen

Op dat punt heb ik de enquete weggeklikt.. Ik wil je graag helpen, maar ik geeft niet zomaar mijn persoonlijke gegevens weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 15:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
Wel vreemd dat je je persoonlijke gegevens moet invullen

Op dat punt heb ik de enquete weggeklikt.. Ik wil je graag helpen, maar ik geeft niet zomaar mijn persoonlijke gegevens weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2015 22:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fothermucker schreef:
Norther66 schreef:
Chroman schreef:
Wel vreemd dat je je persoonlijke gegevens moet invullen

Op dat punt heb ik de enquete weggeklikt.. Ik wil je graag helpen, maar ik geeft niet zomaar mijn persoonlijke gegevens weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2015 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

dave schreef:
Fothermucker schreef:
Norther66 schreef:
Wel vreemd dat je je persoonlijke gegevens moet invullen. Op dat punt heb ik de enquete weggeklikt.. Ik wil je graag helpen, maar ik geeft niet zomaar mijn persoonlijke gegevens weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi allemaal.

Ah sorry jongens. Ben sowieso niet zo actief meer op HT dus had het jullie reply's over het hoofd gezien. Ik ben helemaal vergeten die vragen er uit te halen. Het was als bescherming bedoeld tegen nepaccounts en trollers. Ik doe dit projectje namelijk samen met een maat van me en hij had het op het forum geplaatst van een online spel. Daar zaten allemaal gastjes van 14 die het leuk vonden nep accounts etc aan te maken.

In ieder geval dank ik degene die hem desondanks ingevuld hebben. Met persoonsgegevens wordt helemaal niets gedaan en zijn verwijderd!
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic