Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Beheerder
6129 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
Guys en girls! Ik heb jullie hulp even nodig, 2 minuutjes maar.

Voor een startup idee heb ik wat onderbouwing nodig voor mijn probleem aannames. Jullie zouden mij enorm helpen door dit in te vullen (volledig anoniem):

https://goo.gl/forms/JnHdsYKoLpbGprDF2 (Onderzoekje naar event tickets)

Alvast super bedankt voor je tijd! :)
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ingevuld
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 4 days ago
Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Done.
Hardtraxxer
495 posts member since 2015
last seen Nov 2019
Grim wrote:Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Naad wrote:
Grim wrote:Ingevuld, als wederdienst mag je deze website terug wat meer liefde geven in plaats van stilletjes te laten dood gaan.
Wij als team gaan binnenkort ook weer wat actiever ermee bezig. De vakantie zat er even tussen :)
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Naad wrote:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Beetje jammer dat je hier Hardtraxx een stille dood laat sterven en vervolgens wel de community wilt aanspreken om jou te helpen.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Gedaan :thumbup:
Hardtraxxer
738 posts member since 2013
last seen Mar 2025
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 hours ago
patrickjeb wrote:Beetje jammer dat je hier Hardtraxx een stille dood laat sterven en vervolgens wel de community wilt aanspreken om jou te helpen.
Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.

Tevens heb ik minimaal 5 jaar van m'n vrije tijd in Hardtraxx gestoken en heb ik nooit wat aan jullie gevraagd buiten Hardtraxx gerelateerde zaken om. Is 2 minuutjes van jouw tijd, zonder wederdienst, dan teveel gevraagd? :)

Voor iedereen die het heeft ingevuld; bedankt! (L)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 25 days ago
TBA-ID wrote:Done.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Jor-D wrote:Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.
Die niet de volle rechten hebben en niet alles kunnen (Of inmiddels wel?). Ook zullen zij het alleen draaiende houden, maar grote veranderingen, zoals de mooie beta die je ooit had gemaakt, zullen er niet komen. Site heeft dus geen vernieuwing en sterft dus een langzame dood.
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Ook ingevuld.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 10 days ago
Eyz nieuwe admin

ingevuld trouwens
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
patrickjeb wrote:
Jor-D wrote:Sorry? The Venator en de anderen hebben de taken van mij overgenomen. Ik had zo mijn redenen om er mee te stoppen.
Die niet de volle rechten hebben en niet alles kunnen (Of inmiddels wel?). Ook zullen zij het alleen draaiende houden, maar grote veranderingen, zoals de mooie beta die je ooit had gemaakt, zullen er niet komen. Site heeft dus geen vernieuwing en sterft dus een langzame dood.
Chill kerel
R
Hardtraxx Elite
2297 posts member since 2012
last seen Jul 2017
d
o
n
e
Hardtraxx Beheerder
last seen 3 hours ago
125 reacties, thanks iedereen. Hier kan ik wel wat mee :) Invullen mag nog steeds