Hardtraxx Veteran
3481 posts member since 2017
last seen 8 hours ago
Vandaag per ongeluk veganistisch gekookt :(
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Ik heb vandaag krieltjes met een kipburger gehad en het was heerlijk.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Kip met sweetchili marinade, zoete aardappels en gegrilde groene asperges
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Groene curry wereld gerecht
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Gezonde kapsalon.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Fantazoo wrote:Gezonde kapsalon.
Is dat zonder patat, kaas en saus?
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ik maak wel eens een kipsalon met zoete aardappel:
https://www.culy.nl/recepten/culy-homem ... ipshoarma/
Is gewoon goeie.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Wat Remi zegt, zoete aardappel, gewone zelfgekruide kipfilet en geen fatsige kaas en je komt een best eind. Gebruik er zelf verder nooit een sloot saus bij, maar een beetje. Als ik knoflook en whiskycocktail saus wil proeven zet ik wel de fles aan de bek.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Ik maak zelf bovenstaande variant ook regelmatig. Klinkt echt mokertje kut (vond ik iig, gezonde kapsalon donder op man) maar alsnog als je zin in kapsalon maakt dit je echt wel blij :) ben het alleen niet eens met broken balance. Bij kapsalon hoort moker veel saus. Die maak ik echter ook zelf. Hoeft niet perse ongezond te zijn :) Magere kwark, beetje honing, pepertje/sambal (heb bijn altijd wel zelfgemaakte op voorraad), tijm, basilicum, peper, zout. moker veel knoflook natuurlijk. Geniet0n.
Hardtraxx Elite
2965 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.
J
Hardtraxxer
578 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Doen jullie het nog wel in een aluminium bakje om toch het gevoel van een kapsalon te hebben?
Hardtraxx Elite
last seen 20 hours ago
joostmakaay wrote:Doen jullie het nog wel in een aluminium bakje om toch het gevoel van een kapsalon te hebben?
:lol:

OT schnitzel en krieltjes
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 1 day ago
immuunm wrote:
immuunm wrote:
immuunm wrote:Kapsalon :love:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
@immuunm en donderdag dan? xd
I
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Vrij weinig eten :P
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Vanavond ga ik een pizza margherita met knoflooksaus eten, want ik moet vandaag een koopavond werken. Dit is het standaard donderdagavond recept voor mij. Ik heb er nu al zin in.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Vanavond de laatste maaltijd uit een 5-daagse HelloFresh-box. Ik ben wel enthousiast. Tering lekker gegeten en door een kortingsactie betaalden we voor 2 personen 25 euro voor 5 dagen, da's goedkoper dan dat ik normaal in de supermarkt kwijt ben.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago
Om dan ook meteen maar de vraag te beantwoorden wát ik vandaag eet:

Appel, havermout, whey, walnoten
Bietenwrap met kip, Italiaanse wokgroente en tomatensaus, rijstwafel pindakaas
Kip, rijst, broccoli
Banaantje voor het trainen, shake met whey, havermout en een handje druiven na het trainen
Mexicaans gekruide viswraps met kool-wortelsalade, mangochutney, tomaat en koriander
Kwark met extra eiwitten, blauwe bessen, walnoten

Tot zo ver mijn dagboek.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Remi wrote:Vanavond de laatste maaltijd uit een 5-daagse HelloFresh-box. Ik ben wel enthousiast. Tering lekker gegeten en door een kortingsactie betaalden we voor 2 personen 25 euro voor 5 dagen, da's goedkoper dan dat ik normaal in de supermarkt kwijt ben.
Wij eten al jaren via HelloFresh en ik vind het echt ideaal. Oké, je betaalt iets meer dan bij de supermarkt, maar je eet heel vers en gevarieerd en vaak dingen die je normaal nooit zou kiezen. Ook nooit het probleem dat je moet bedenken wat je gaat eten en het wordt op zondag netjes thuisbezorgd. Goed spul :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
pim__ wrote:Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.
FAKKA TEUPIE ekte ekte defender van de kapsalon definitie ofnietdan mafkees
Justinhafc wrote:. Goed spul :thumbsup:
Heb het ook een tijdje met mijn vriendin gedaan. Toch vanaf gestapt om een aantal redenen.
- Tis duur. We zijn een stuk goedkoper uit nu we alles gewoon bij de supermarkt halen. Zijn alleen wel over gegaan naar 1 keer in de week boodschappen doen. Dat is zoveel chiller. Ik haal mijn recepten best wel vaak van Hellofresh af trouwens https://www.hellofresh.nl/recipes/ :P
- Porties, de ene keer kan je er rustig nog een lunch van maken en de andere keer ben je niet suuuper voldaan.
- Enorm veel plastic. Echt alles los in een plastic zakkie stoppen. Echt niet nodig.
- Sommige recepten wil ik toch nog aanpassen dat ik er iets aan wil toevoegen. Die de neuk gebruikt nou 1 knoflookteen in een gerecht neef. Moet je alsnog een voorraad bijhouden en inkopen....
- Sommige ingrediënten vind ik toch beter als ik ze zelf kies. Ik koop een keer in de zoveel maanden een 10kg zak sushi rijst waar ik enorm aan gehecht ben. Toch ga je dat zakkie rijst die je erbij krijgt niet wegjanken.

mijn twee centen
Hardtraxx Elite
last seen 20 hours ago
hahah eey jort.

Ik ga pizza bestellen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Vette mac
I
Hardtraxx Elite
last seen 1 day ago
Nasi met lekker veel sambal.
Hardtraxx Veteran
3810 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Jordi wrote:
pim__ wrote:Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.
FAKKA TEUPIE ekte ekte defender van de kapsalon definitie ofnietdan mafkees
Justinhafc wrote:. Goed spul :thumbsup:
Heb het ook een tijdje met mijn vriendin gedaan. Toch vanaf gestapt om een aantal redenen.
- Tis duur. We zijn een stuk goedkoper uit nu we alles gewoon bij de supermarkt halen. Zijn alleen wel over gegaan naar 1 keer in de week boodschappen doen. Dat is zoveel chiller. Ik haal mijn recepten best wel vaak van Hellofresh af trouwens https://www.hellofresh.nl/recipes/ :P
- Porties, de ene keer kan je er rustig nog een lunch van maken en de andere keer ben je niet suuuper voldaan.
- Enorm veel plastic. Echt alles los in een plastic zakkie stoppen. Echt niet nodig.
- Sommige recepten wil ik toch nog aanpassen dat ik er iets aan wil toevoegen. Die de neuk gebruikt nou 1 knoflookteen in een gerecht neef. Moet je alsnog een voorraad bijhouden en inkopen....
- Sommige ingrediënten vind ik toch beter als ik ze zelf kies. Ik koop een keer in de zoveel maanden een 10kg zak sushi rijst waar ik enorm aan gehecht ben. Toch ga je dat zakkie rijst die je erbij krijgt niet wegjanken.

mijn twee centen
Moet zeggen dat het plastic argument bij ons ook wel speelt, alleen het gemak heeft vooralsnog de overhand
A
Turkse Pizza kipkorn over van zuipen