Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2021 21:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag per ongeluk veganistisch gekookt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2021 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb vandaag krieltjes met een kipburger gehad en het was heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kip met sweetchili marinade, zoete aardappels en gegrilde groene asperges
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Groene curry wereld gerecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezonde kapsalon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2021 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Gezonde kapsalon.


Is dat zonder patat, kaas en saus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2021 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik maak wel eens een kipsalon met zoete aardappel:
https://www.culy.nl/recepten/culy-homem ... ipshoarma/
Is gewoon goeie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2021 09:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat Remi zegt, zoete aardappel, gewone zelfgekruide kipfilet en geen fatsige kaas en je komt een best eind. Gebruik er zelf verder nooit een sloot saus bij, maar een beetje. Als ik knoflook en whiskycocktail saus wil proeven zet ik wel de fles aan de bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik maak zelf bovenstaande variant ook regelmatig. Klinkt echt mokertje kut (vond ik iig, gezonde kapsalon donder op man) maar alsnog als je zin in kapsalon maakt dit je echt wel blij :) ben het alleen niet eens met broken balance. Bij kapsalon hoort moker veel saus. Die maak ik echter ook zelf. Hoeft niet perse ongezond te zijn :) Magere kwark, beetje honing, pepertje/sambal (heb bijn altijd wel zelfgemaakte op voorraad), tijm, basilicum, peper, zout. moker veel knoflook natuurlijk. Geniet0n.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 12:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 17:57 
 
Hardtraxxer

Doen jullie het nog wel in een aluminium bakje om toch het gevoel van een kapsalon te hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2021 19:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

joostmakaay schreef:
Doen jullie het nog wel in een aluminium bakje om toch het gevoel van een kapsalon te hebben?


:lol:

OT schnitzel en krieltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2021 16:14 
 
Hardtraxx Elite

immuunm schreef:
immuunm schreef:
immuunm schreef:
Kapsalon :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2021 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@immuunm en donderdag dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2021 21:37 
 
Hardtraxx Elite

Vrij weinig eten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond ga ik een pizza margherita met knoflooksaus eten, want ik moet vandaag een koopavond werken. Dit is het standaard donderdagavond recept voor mij. Ik heb er nu al zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond de laatste maaltijd uit een 5-daagse HelloFresh-box. Ik ben wel enthousiast. Tering lekker gegeten en door een kortingsactie betaalden we voor 2 personen 25 euro voor 5 dagen, da's goedkoper dan dat ik normaal in de supermarkt kwijt ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om dan ook meteen maar de vraag te beantwoorden wát ik vandaag eet:

Appel, havermout, whey, walnoten
Bietenwrap met kip, Italiaanse wokgroente en tomatensaus, rijstwafel pindakaas
Kip, rijst, broccoli
Banaantje voor het trainen, shake met whey, havermout en een handje druiven na het trainen
Mexicaans gekruide viswraps met kool-wortelsalade, mangochutney, tomaat en koriander
Kwark met extra eiwitten, blauwe bessen, walnoten

Tot zo ver mijn dagboek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2021 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Vanavond de laatste maaltijd uit een 5-daagse HelloFresh-box. Ik ben wel enthousiast. Tering lekker gegeten en door een kortingsactie betaalden we voor 2 personen 25 euro voor 5 dagen, da's goedkoper dan dat ik normaal in de supermarkt kwijt ben.


Wij eten al jaren via HelloFresh en ik vind het echt ideaal. Oké, je betaalt iets meer dan bij de supermarkt, maar je eet heel vers en gevarieerd en vaak dingen die je normaal nooit zou kiezen. Ook nooit het probleem dat je moet bedenken wat je gaat eten en het wordt op zondag netjes thuisbezorgd. Goed spul :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.


FAKKA TEUPIE ekte ekte defender van de kapsalon definitie ofnietdan mafkees

Justinhafc schreef:
. Goed spul :thumbsup:


Heb het ook een tijdje met mijn vriendin gedaan. Toch vanaf gestapt om een aantal redenen.
- Tis duur. We zijn een stuk goedkoper uit nu we alles gewoon bij de supermarkt halen. Zijn alleen wel over gegaan naar 1 keer in de week boodschappen doen. Dat is zoveel chiller. Ik haal mijn recepten best wel vaak van Hellofresh af trouwens https://www.hellofresh.nl/recipes/ :P
- Porties, de ene keer kan je er rustig nog een lunch van maken en de andere keer ben je niet suuuper voldaan.
- Enorm veel plastic. Echt alles los in een plastic zakkie stoppen. Echt niet nodig.
- Sommige recepten wil ik toch nog aanpassen dat ik er iets aan wil toevoegen. Die de neuk gebruikt nou 1 knoflookteen in een gerecht neef. Moet je alsnog een voorraad bijhouden en inkopen....
- Sommige ingrediënten vind ik toch beter als ik ze zelf kies. Ik koop een keer in de zoveel maanden een 10kg zak sushi rijst waar ik enorm aan gehecht ben. Toch ga je dat zakkie rijst die je erbij krijgt niet wegjanken.

mijn twee centen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hahah eey jort.

Ik ga pizza bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette mac
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 17:33 
 
Hardtraxx Elite

Nasi met lekker veel sambal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2021 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
pim__ schreef:
Heeft niks te maken met een kapsalon. Opbokken.


FAKKA TEUPIE ekte ekte defender van de kapsalon definitie ofnietdan mafkees

Justinhafc schreef:
. Goed spul :thumbsup:


Heb het ook een tijdje met mijn vriendin gedaan. Toch vanaf gestapt om een aantal redenen.
- Tis duur. We zijn een stuk goedkoper uit nu we alles gewoon bij de supermarkt halen. Zijn alleen wel over gegaan naar 1 keer in de week boodschappen doen. Dat is zoveel chiller. Ik haal mijn recepten best wel vaak van Hellofresh af trouwens https://www.hellofresh.nl/recipes/ :P
- Porties, de ene keer kan je er rustig nog een lunch van maken en de andere keer ben je niet suuuper voldaan.
- Enorm veel plastic. Echt alles los in een plastic zakkie stoppen. Echt niet nodig.
- Sommige recepten wil ik toch nog aanpassen dat ik er iets aan wil toevoegen. Die de neuk gebruikt nou 1 knoflookteen in een gerecht neef. Moet je alsnog een voorraad bijhouden en inkopen....
- Sommige ingrediënten vind ik toch beter als ik ze zelf kies. Ik koop een keer in de zoveel maanden een 10kg zak sushi rijst waar ik enorm aan gehecht ben. Toch ga je dat zakkie rijst die je erbij krijgt niet wegjanken.

mijn twee centen


Moet zeggen dat het plastic argument bij ons ook wel speelt, alleen het gemak heeft vooralsnog de overhand
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2021 09:12 
 
Hardtraxx Veteran

Turkse Pizza kipkorn over van zuipen
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic