WAT?wrote:Turkse Pizza kipkorn over van zuipen
Dus dat is in essentie gewoon een McDonalds wrap met dat spul wat altijd op die turkse pizza's zit.
A
Probeer het, je wilt niet meer anders
Maar kan je dat echt bij je snackbar halen of flans je dat zelf in mekaar?
Sommige tenten zijn wel zo gek, je had ook bij ons een die deed een lamachun patat. Gewoon turkse pizza met mayo, groenten en patat er in.
A
Alelbei bestellen, meestal doen zij hem er automatisch in (met een rare blik h8m8)wrote:Maar kan je dat echt bij je snackbar halen of flans je dat zelf in mekaar?
wrote:Sommige tenten zijn wel zo gek, je had ook bij ons een die deed een lamachun patat. Gewoon turkse pizza met mayo, groenten en patat er in.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 5 hours ago
wrote:wrote:wrote:Kapsalon
Kipshoarma met frisse tabouleh met sperziebonen en citroen 
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Daarna snel Maccie gepakt hoop ik?wrote:Ovenschotel prei
Kip in zoetzure says met rijst en mangochutney
Was niet nodig, deze smaakte heerlijkwrote:Daarna snel Maccie gepakt hoop ik?wrote:Ovenschotel prei
I
Hardtraxx Elite
last seen 5 hours ago
Kapsalon 
Het is geen donderdag? Hoe kan dit?wrote:Kapsalon
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Magnum double gold caramel billionaire 
A
Zo zoet, niet normaalwrote:Magnum double gold caramel billionaire
Udon noodles met oosterse groente, beef en een zelfgemaakt teriyaki-sausje.
Maandag Ossobuco maken. Kan nu al niet wachten 
Zou die de restjes van de dag ervoor hebben opgegeten?wrote:Het is geen donderdag? Hoe kan dit?wrote:Kapsalon
I
Hardtraxx Elite
last seen 5 hours ago
Ik had wel wat restjes over gehouden van gisteren.wrote:Zou die de restjes van de dag ervoor hebben opgegeten?wrote:Het is geen donderdag? Hoe kan dit?wrote:Kapsalon
Prima lunch gehad
Lekker manwrote:Ik had wel wat restjes over gehouden van gisteren.
Prima lunch gehad
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Maaltijd van Hello Fresh, deze week nog ''Kip-empanada met cheddar en tomaten'' en ''Broodje pulled pork met rode uien'' , nog even kijken welke het vanavond wordt.
A
is zo'n portie nou genoeg voor een groot-eter?wrote:Maaltijd van Hello Fresh, deze week nog ''Kip-empanada met cheddar en tomaten'' en ''Broodje pulled pork met rode uien'' , nog even kijken welke het vanavond wordt.