Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond van niet. Maar voor 'normale' maatstaven: ja. Qua voedingswaarde enzovoorts wel dikke prima (gewoon netjes +- 25 gram eiwitten per portie, e.d.) maar ik had niet het gevoel écht vol te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor een grote eter denk ik niet nee. Ik eet zelf altijd tot ik genoeg gehad heb, nooit tot ik vol ben, en heb altijd voldoende aan die maaltijden. Ik gooi eigenlijk ook nooit wat weg en dat vind ik het meest ideale er aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Top thanks, mss toch maar eens proberen, aangezien normaal altijd veel te vol zit :lol:

En zonder alle start-aanbiedingen e.d., is het duurder/goedkoper dan 'normaal' eten (aka 5 euro pp)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.hellofresh.nl/plans?clickid ... =FRESHNL85

Ik weet niet of deze het nog doet, zo ja: dan heb je 5 avonden voor 2 personen eten voor 30 euro. Da's goed te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Top thanks, mss toch maar eens proberen, aangezien normaal altijd veel te vol zit :lol:

En zonder alle start-aanbiedingen e.d., is het duurder/goedkoper dan 'normaal' eten (aka 5 euro pp)?


Volgens mij betalen wij ongeveer 6€ per persoon per maaltijd (4 maaltijden x 2 personen). Het is wel iets duurder dan normaal, maar ik vind het super relaxt om niet na te hoeven denken over wat ik eet en toch gevarieerd kan eten. Dat is mij het geld wel waard. Nu geven wij relatief veel uit aan eten/drinken omdat wij daar beide van houden, dus snap als anderen denken dat het het geld misschien niet waard is.

Ik heb trouwens nog wel een paar gratis boxen weg te geven, dus doe maar ff DM als je interesse hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 15:38 
 
Hardtraxxer

Spobbertiet schreef:
Trekdroppie schreef:
Maaltijd van Hello Fresh, deze week nog ''Kip-empanada met cheddar en tomaten'' en ''Broodje pulled pork met rode uien'' , nog even kijken welke het vanavond wordt.


is zo'n portie nou genoeg voor een groot-eter?


Is al een paar keer beantwoord zie ik, maar vol zal je als grote eter niet zitten. Ik ben zelf een iets te grote eter dus voor mij is het wel fijn dat als m'n vriendin en ik een portie hebben het daarna ook wel op is xd . Ik zit er nooit helemaal ramvol van maar eigenlijk heb ik er altijd wel genoeg aan, waar ik normaal dan nog een keer op zou scheppen als het lekker is kan dat nu niet, is voor de dikke medemens wel fijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Toch maar is proberen dan, thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mei 2021 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij hebben het ondertussen ook al 3 weken. Wat fijn hier aan is, is het zo gevarieerd maar gezond eten.
Mijn vrouw en ik hebben ook gewoon genoeg aan de geleverde porties. Het is of lijkt misschien niet veel maar het is genoeg om de honger te stillen en is altijd rijk aan vitamines. Ik ben zelf ook iemand die geloof in dat je moet eten totdat je geen honger meer hebt en niet totdat je niet meer kan (wat ik vaak zie gebeuren).

Bij ons helpt het om goed balans te vinden in gezond eten, genoeg eten en gevarieerd eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 09:16 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Wij hebben het ondertussen ook al 3 weken. Wat fijn hier aan is, is het zo gevarieerd maar gezond eten.
Mijn vrouw en ik hebben ook gewoon genoeg aan de geleverde porties. Het is of lijkt misschien niet veel maar het is genoeg om de honger te stillen en is altijd rijk aan vitamines. Ik ben zelf ook iemand die geloof in dat je moet eten totdat je geen honger meer hebt en niet totdat je niet meer kan (wat ik vaak zie gebeuren).

Bij ons helpt het om goed balans te vinden in gezond eten, genoeg eten en gevarieerd eten.


Nou, vooral het gezonde en gevarieerde eten is bij ons ook wel iets wat we heel fijn vinden, wanneer we een week geen Hello Fresh hebben zijn we nog wel eens een beetje inspiratieloos wat we moeten gaan eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trekdroppie schreef:
Nuracore schreef:
Wij hebben het ondertussen ook al 3 weken. Wat fijn hier aan is, is het zo gevarieerd maar gezond eten.
Mijn vrouw en ik hebben ook gewoon genoeg aan de geleverde porties. Het is of lijkt misschien niet veel maar het is genoeg om de honger te stillen en is altijd rijk aan vitamines. Ik ben zelf ook iemand die geloof in dat je moet eten totdat je geen honger meer hebt en niet totdat je niet meer kan (wat ik vaak zie gebeuren).

Bij ons helpt het om goed balans te vinden in gezond eten, genoeg eten en gevarieerd eten.


Nou, vooral het gezonde en gevarieerde eten is bij ons ook wel iets wat we heel fijn vinden, wanneer we een week geen Hello Fresh hebben zijn we nog wel eens een beetje inspiratieloos wat we moeten gaan eten.

Hmm dit maakt voor mij het overwegen van HF ook wel waard. Elke keer maar weer in overleg met de mijt wat we weer gaan eten, nooit inspiratie, altijd hetzelfde bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2021 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend eindelijk weer eens lekker uit eten geweest, vier gangen verrassing met o.a. gerookte zalm, aspergesoep en kabeljauwfilet. Tafeltje naast mij zat trouwens die blonde gast van Rebelion, die blijkbaar ineens bij mij in het dorp woont :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2021 15:53 
 
Hardtraxx Elite

Kapsalon
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic