Lasagne, speklapjes en chocolade ijs.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 2 hours ago
Broodjes hamburger met friet.
Echt niet! Patat vs. friet (page 10)RoyAPO wrote:Patat heeft een ruime voorsprong
OT: Tosti's
Rucolamelange met zongedroogde tomaten, fetakaas, kip, rode ui en zelfgemaakte dressing.
Nu 3. Fuck the Patat, we defend the Friet.Svbtwee wrote:Echt niet! Patat vs. friet (page 10)RoyAPO wrote:Patat heeft een ruime voorsprong. 2 stemmen meer voor friet.
OT: Tosti's
onacceptabelSvbtwee wrote:Chocoladepizza![]()
Really? zag die meuk liggen bij de appie en dacht echt bij mezelf: ''Wie koopt die rotzooi?''
Nou sander duspaperclip wrote:Really? zag die meuk liggen bij de appie en dacht echt bij mezelf: ''Wie koopt die rotzooi?''
Zeldzame soort, die sandersonnebloem wrote:Nou sander duspaperclip wrote:Really? zag die meuk liggen bij de appie en dacht echt bij mezelf: ''Wie koopt die rotzooi?''
Ik wacht nog op de dag dat ik hem tegenkom op een feest
sonnebloem wrote:Nou sander duspaperclip wrote:Really? zag die meuk liggen bij de appie en dacht echt bij mezelf: ''Wie koopt die rotzooi?''
Eerst proeven dan pas oordelen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Lasagne
Heb ook een halve chocopizza gehad, wel lekker als toetje, als een soort chocolade taart moet je het zien.
In tegenstelling tot m'n broertje die een hele als avondeten at en verder niks haha.
In tegenstelling tot m'n broertje die een hele als avondeten at en verder niks haha.
Had ik gisteren ook, heerlijk.Rowanyt1309 wrote:Boerenkool met worst.
Vanavond ovenaardappels met doperwten en een gehaktbal.
Reuze Big Mac gemaakt. Ongeveer 2300 calorieën
Edit; ff berekend met een app. 3900 
Last edited by DerBeuker on 03 Dec 2017 20:06, edited 1 time in total.