BB's avatar is wat er met je gezicht gebeurt als je Vlaams spreektwrote:Belgen kunnen sowieso alleen gebrekkig Nederlands. Dat zie je wel in friet en "naar de frituur".wrote:Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).
Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?
wrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommer zegt?
wrote:Belgen kunnen sowieso alleen gebrekkig Nederlands. Dat zie je wel in friet en "naar de frituur".wrote:Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).
Shhhttt
wrote:Kloptwrote:BB nog een compliment gegeven (ja, het was echt als compliment bedoeld) door te zeggen dat hij in het echt relaxed is maar op het forum soms zo'n zure gast kan zijn, haha.
Maar het klopt ook gewoon hoor
Maar een duitser lult duits, dat is een hele andere taal dus dat telt nietwrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?
Pommes Frites.wrote:Maar een duitser lult duits, dat is een hele andere taal dus dat telt nietwrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?Hetzelfde product heeft binnen 1 taal (het nederlands dus) 2 verschillende mogelijke woorden...
Welke is het nou!?!?!?!
Ja je hebt in de wereld dus verschillende talen, maar binnen die verschillende talen heb je ook nog dialecten.
Patat'nwrote:Ja je hebt in de wereld dus verschillende talen, maar binnen die verschillende talen heb je ook nog dialecten.
Ik help jullie ff, stond gelijk spel. Nu niet meerwrote:Friet, duidelijk.
Echte patat en anders niks!!!!
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Friet, uit de frituur natuurlijk.
wrote:Friet :') Alleen belgen mogen dat zeggen en dan nog is het gay. Patat dus.
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 1 day ago
wrote:wrote:Patat, einde discussie.
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Friet refereert aan t gerecht. Ik eet geen aardappel, maar friet, gemaakt van een aardappel...
Patat is daarnaast een tikkeltje lomp naar mijn mening.
Friet refereert aan t gerecht. Ik eet geen aardappel, maar friet, gemaakt van een aardappel...
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Zeeland hoort dan ook praktisch bij België.wrote:Friet, einde discussie.
Of Vlaanderen praktisch bij Nederland. Geintje natuurlijk, Belgische Hardtraxxers.
wrote:wrote:wrote:Gefrituurde aardappelstokjes, einde discussie.
En daar ga je al de fout in, dit is Nederland, we zijn capabel genoeg om onze eigen woorden te verzinnen.wrote:Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Mag ik een frietje klinkt zo gay.
Patat klinkt beter in dat geval?wrote:Mag ik een frietje klinkt zo gay.
Patat op ur muil kunde krijge, ja grapje, alleen maar liefde hier no homo
Z
Hardtraxxer
107 posts member since 2017
last seen Nov 2019
Net zoals patatje. Je kan ook gewoon friet zeggen.wrote:En daar ga je al de fout in, dit is Nederland, we zijn capabel genoeg om onze eigen woorden te verzinnen.wrote:Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Mag ik een frietje klinkt zo gay.