BB's avatar is wat er met je gezicht gebeurt als je Vlaams spreektBroken Balance wrote:Belgen kunnen sowieso alleen gebrekkig Nederlands. Dat zie je wel in friet en "naar de frituur".Grim wrote:Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).
Active topics in Off-Topic
- View the latest post: KKD-topic
- View the latest post: Het stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer-topic
- View the latest post: Europees voetbal topic
- View the latest post: FILMS!
- View the latest post: Eredivisietopic: wedstrijden, transfers en randzaken
Moderators
Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?
Chroman wrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommer zegt?
Broken Balance wrote:Belgen kunnen sowieso alleen gebrekkig Nederlands. Dat zie je wel in friet en "naar de frituur".Grim wrote:Jullie Nederlanders kennen er ook helemaal niks van. Accepteer nu gewoon dat het friet(en) zijn en die ga je liefst in de frituur halen (en niet in de snackbar).
Shhhttt
Broken Balance wrote:KloptRemi wrote:BB nog een compliment gegeven (ja, het was echt als compliment bedoeld) door te zeggen dat hij in het echt relaxed is maar op het forum soms zo'n zure gast kan zijn, haha.
Maar het klopt ook gewoon hoor
Maar een duitser lult duits, dat is een hele andere taal dus dat telt nietChroman wrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?
Pommes Frites.Norther66 wrote:Maar een duitser lult duits, dat is een hele andere taal dus dat telt nietChroman wrote:Snap het gezeik niet echt, waar je vandaan komt bepaalt of je friet dan wel patat zegt. Ga je ook boos worden als een Duitser Pommes zegt?Hetzelfde product heeft binnen 1 taal (het nederlands dus) 2 verschillende mogelijke woorden...
Welke is het nou!?!?!?!
Ja je hebt in de wereld dus verschillende talen, maar binnen die verschillende talen heb je ook nog dialecten.
Patat'nDelt-A wrote:Ja je hebt in de wereld dus verschillende talen, maar binnen die verschillende talen heb je ook nog dialecten.
Ik help jullie ff, stond gelijk spel. Nu niet meerJoey wrote:Friet, duidelijk.
-
VHardtraxxer
- 91 posts member since 2013
- last seen 20 hours ago
Friet, uit de frituur natuurlijk.
Nando wrote:Friet :') Alleen belgen mogen dat zeggen en dan nog is het gay. Patat dus.
Remi wrote:Patat, einde discussie.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 18 days ago
sonnebloem wrote:Remi wrote:Patat, einde discussie.
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Friet refereert aan t gerecht. Ik eet geen aardappel, maar friet, gemaakt van een aardappel...
Patat is daarnaast een tikkeltje lomp naar mijn mening.
Friet refereert aan t gerecht. Ik eet geen aardappel, maar friet, gemaakt van een aardappel...
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 5 days ago
Zeeland hoort dan ook praktisch bij België.Remi wrote:Friet, einde discussie.
Of Vlaanderen praktisch bij Nederland. Geintje natuurlijk, Belgische Hardtraxxers.
Appelsapman wrote:sonnebloem wrote:Remi wrote:Gefrituurde aardappelstokjes, einde discussie.
En daar ga je al de fout in, dit is Nederland, we zijn capabel genoeg om onze eigen woorden te verzinnen.ztiwef wrote:Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Mag ik een frietje klinkt zo gay.
Patat klinkt beter in dat geval?Broken Balance wrote:Mag ik een frietje klinkt zo gay.
Patat op ur muil kunde krijge, ja grapje, alleen maar liefde hier no homo
-
ZHardtraxxer
- 107 posts member since 2017
- last seen Nov 2019
Net zoals patatje. Je kan ook gewoon friet zeggen.Broken Balance wrote:En daar ga je al de fout in, dit is Nederland, we zijn capabel genoeg om onze eigen woorden te verzinnen.ztiwef wrote:Het is hoe dan ook friet.. patat is een aardappel zoals in belgie en veel andere landen.
Mag ik een frietje klinkt zo gay.