SameRowanyt1309 wrote:Zuurkool met worst.
Active topics in Off-Topic
Moderators
frieten met frikandel (voor de Nederlanders dus patat met curryworst).
Frikandel is na een kroket zo Nederlands als het maar wordtsoundgenius_91 wrote:frieten met frikandel (voor de Duitsers dus patat met curryworst).
Duitse Belg gespotsoundgenius_91 wrote:frieten met frikandel (voor de Nederlanders dus patat met curryworst).
Haha nee hoor pure Belgklapstoel wrote:Duitse Belg gespotsoundgenius_91 wrote:frieten met frikandel (voor de Nederlanders dus patat met curryworst).
Haha nee nooitsoundgenius_91 wrote:Haha nee hoor pure Belgklapstoel wrote:Duitse Belg gespotsoundgenius_91 wrote:frieten met frikandel (voor de Nederlanders dus patat met curryworst).Wist wel dat het woord Frikandel van jullie afkomstig is maar dacht dat jullie vaker de term Curryworst gebruikten, hier denken ze dat dat hetzelfde is, of dat zo is weet ik niet
Wat een rare veronderstellingen hebben ze daar
Het is trouwens geen frikandel maar frikadel
Fake news. http://www.vandale.nl/frikadel-of-frikandelChroman wrote:Het is trouwens geen frikandel maar frikadel
Chips met Pickle smaak. Best of the best.
Deze week ook gehadsonnebloem wrote:Stamppot en spareribs heya
OT: Moeders moet werken dus pizza
Patat
Gaan we nu weer een discussie houden of het patat of friet is?
Gaan we nu weer een discussie houden of het patat of friet is?
Nee geen discussie, ik eet friet vandaag.
Wat is dat?Jordy wrote:Nee geen discussie, ik eet friet vandaag.
Gefrituurde aardappelreepjes, alhoewel je er tegenwoordig ook voor de oven/airfryer hebt. Soms noemen ze het ook wel eens patat.
McRib... had er hogere verwachtingen van
Nu maar broodje bapao met sweet chili saus eten
Een groentetortilla, besmeerd met cottage cheese, van No Fairytales met een omelet van o.a. wat restjes van gisteren (kip en wokgroente). Post workout-meal #fitlife
Reeds 3 boterhammen met Ardenner boterhamworst op, nog 3 te gaan deze dag. Vanavond of kip siam, of br. shoarmaof een pasta.
Vanavond sajoer boontjes met kip en rijst