JA! Dat helpt, dat heb ik tijdens Fusion nog tegen een dame gezegd en inmiddels hebben we 3 maandenPommer wrote:Hallo, ik ben een pillen vretende, hardstyle luisterende, -knip- in wijven geinterreseerde, naar drugsfeestjes gaande, marrokanen hatende, veel bier drinkende jongen
zou dat helpen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Hahamaarten1410 wrote:JA! Dat helpt, dat heb ik tijdens Fusion nog tegen een dame gezegd en inmiddels hebben we 3 maandenPommer wrote:Hallo, ik ben een pillen vretende, hardstyle luisterende, -knip- in wijven geinterreseerde, naar drugsfeestjes gaande, marrokanen hatende, veel bier drinkende jongen
zou dat helpen
maaris proberen dan
(een vriend van mij heeft zn vriendin trouwens ook in zo'n toestand onmoet, kan geen toeval zijn haha )
"Volgens mij heb ik de stairway to heaven tussen je benen gevonden".
uhm De ted mosbey? of the don't drink that ? als iemand hem kent uit how i met your mother?
EuY, Kende gij n bietje danse ofnie!?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
*Josh-T wrote:EuY, Kende gij n bietje danse ofnie KUT!?
-
E
euy, gij bent zekur nog maagd zeker ofnie? OFNIE? bier drinke KUT!! rambambamkengdengbamknotsdengdeng
gaan met die frikandel, dat rijmt niet maar groeit wel.
GeniaalD-Nemacyst wrote:gaan met die frikandel, dat rijmt niet maar groeit wel.
"Hoe wil jij je eitje morgenvroeg? Gekookt, Gebakken of bevrucht?".
Jij ziet er leeg uit, zal ik je opvullen?
Ik ben matrassentester. Heb je zin om mee te doen?
Ik ben matrassentester. Heb je zin om mee te doen?
Al wel gehoord maar blijft leukChronic wrote:GeniaalD-Nemacyst wrote:gaan met die frikandel, dat rijmt niet maar groeit wel..
"Hoe wil jij je eitje morgenvroeg? Gekookt, Gebakken of bevrucht?".
> Hoi, wil je wat drinken?
< ...
> Dat kan je DAAR halen!
>Hoi, enig idee hoeveel een ijsbeer weegt?
< ...
>Ik ook niet, maar wel genoeg om het ijs tussen ons te breken!
Tot zover mijn nutteloze bijdrage aan dit topic
< ...
> Dat kan je DAAR halen!
>Hoi, enig idee hoeveel een ijsbeer weegt?
< ...
>Ik ook niet, maar wel genoeg om het ijs tussen ons te breken!
Tot zover mijn nutteloze bijdrage aan dit topic
Ik kan heel goed koken. Een lekkere worst, 2 eieren en wat melk en je zit 9 maanden vol.
Doe ik niet aan, de vrouwen stappen altijd op mij af. 
vrouw: hooi, mag ik wat drinken?Kepro wrote:Doe ik niet aan, de vrouwen stappen altijd op mij af.
kepro: tuurlijk schatje
vrouw: oke thanks, ik spreek je later
kepro:
gaat et zo ongeveer?
Haha nee al ben ik wel eens een keer gebruikt. Hele avond met een super leuke meid gepraat, gedanst etc, etc. Zegt ze op het laatst etc ja maar ik heb een vriend :') WTF en ze zit nog bij mij op school ook
Maar ik ben nooit druk met dames, ik dans veel liever
Maar ik ben nooit druk met dames, ik dans veel liever
I'm A Dancer!Kepro wrote: Maar ik ben nooit druk met dames, ik dans veel liever

Niet op die manier, sorry parvuz
en ik sta ook niet te stampen 
Hmm balen man.Kepro wrote:Niet op die manier, sorry parvuzen ik sta ook niet te stampen
Oh jij bent zoneen die de hele avond tegen zon meisje aan staat te schuren dat ze aan het einde van de avond geen reet mmeer over heeft ? 
"Hee, meisje, wil je 5 euro verdienen?" 
Ik ga jou zo kusje geven. Dit is niet mijn openingszin vriendin.
Een maat smsde een x paar gedichtjes naar een meisje. Toen de laatste.
Geen gedichtjes meer voor jou, ik kan niet meer wachten totdat ik hem erin douw.
Geen gedichtjes meer voor jou, ik kan niet meer wachten totdat ik hem erin douw.