Hey, mag ik u zwanger maken?
Ramirez wrote:In Winterswijk zijn ze ook een stuk makkelijker dan in de rest van NL!
Dan ben je nog nooit in mijn dorp geweest haha
Ramirez wrote:In Winterswijk zijn ze ook een stuk makkelijker dan in de rest van NL!
Glenn wrote: Ik versier vrouwen net zoals ik een kerstboom versier gewoon slingers dr in en als dan de tijd voorbij is aftuigen en in brand steken.
Glenn wrote:Ik had echt een goeie maar weet niet meer!
val jij op Turkse vrouwen?Jizzsaw wrote:''Mooie snor!''
:')roberttt wrote:val jij op Turkse vrouwen?Jizzsaw wrote:''Mooie snor!''
?Pommer wrote:Hallo, ik ben een pillen vretende, hardstyle luisterende, totaal niet in wijven geinterreseerde, naar drugsfeestjes gaande, marrokanen hatende, veel bier drinkende jongen
zou dat helpen
Is dit een serieuze vraag of...? Als je een beetje logisch nadenkt snap je het wel.Markos wrote:Zucht.. vanwaar die haat naar buitenlanders.
Geen zin om verder off-topic te gaan, maar mompelt iets over generalisering en mensen in hokjes duwen.Nando wrote:Is dit een serieuze vraag of...? Als je een beetje logisch nadenkt snap je het wel.Markos wrote:Zucht.. vanwaar die haat naar buitenlanders.
KutbuitenlandersMarkos wrote:Geen zin om verder off-topic te gaan, maar mompelt iets over generalisering en mensen in hokjes duwen.Nando wrote:Is dit een serieuze vraag of...? Als je een beetje logisch nadenkt snap je het wel.Markos wrote:Zucht.. vanwaar die haat naar buitenlanders.
mn vader is overleden zegt ze dan bamParvuz wrote:Zwoele stem opzette: "Je vader is een dief. Hij heeft alle sterretjes gestolen, en in jou ogen gestopt."
Dan maak je er was van.djpatt wrote:mn vader is overleden zegt ze dan bamParvuz wrote:Zwoele stem opzette: "Je vader is een dief. Hij heeft alle sterretjes gestolen, en in jou ogen gestopt."
The Lama'sdjpatt wrote:mn vader is overleden zegt ze dan bamParvuz wrote:Zwoele stem opzette: "Je vader is een dief. Hij heeft alle sterretjes gestolen, en in jou ogen gestopt."
Waarom niet, geef je wel gelijk hoor over dat hokje is veelte klein past nooit.Markos wrote:Zucht.. vanwaar die haat naar buitenlanders.
Jah kbedoel dan lijkt het nog ergertommetjeuh wrote:?Pommer wrote:Hallo, ik ben een pillen vretende, hardstyle luisterende, totaal niet in wijven geinterreseerde, naar drugsfeestjes gaande, marrokanen hatende, veel bier drinkende jongen
zou dat helpen