Oxbow wrote:He waarom heb je geen kleren aan?
huh die heb ik wel aan
Ooh shit, dan loopt me horloge een uur vooruit
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jij gaat meteen voor het echte werk dus.roberttt wrote:Heey meisje, wil je een sigaretje ?
"heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoar hoedoedegijda hoedoedegijda hoeheddegijdagedoan"
Welkom bij de cursus versiertrucs in het Brabants, onderdeel van de cursus: heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoar hoedoedegijda hoedoedegijda hoeheddegijdagedoan.
Les 1, kom jij hier vaker?
Tuuuut
Bende gij hie wel is vaker gewees ofnie? He! Bende gij hie wel is vaker gewees ofnie?
Les 2, wil je iets van me drinken?
Tuuuut
Hadde gij nog genoeg bier, ofnie? Hadde gij nog genoeg bier, ofnie?
Enz Enz.
Welkom bij de cursus versiertrucs in het Brabants, onderdeel van de cursus: heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoar hoedoedegijda hoedoedegijda hoeheddegijdagedoan.
Les 1, kom jij hier vaker?
Tuuuut
Bende gij hie wel is vaker gewees ofnie? He! Bende gij hie wel is vaker gewees ofnie?
Les 2, wil je iets van me drinken?
Tuuuut
Hadde gij nog genoeg bier, ofnie? Hadde gij nog genoeg bier, ofnie?
Enz Enz.
Ach, als het in engeland kan met een 13 jarige, zal het hier ook wel lukken!Kepro wrote:Jij gaat meteen voor het echte werk dus.roberttt wrote:Heey meisje, wil je een sigaretje ?
daarompepepe wrote:Ach, als het in engeland kan met een 13 jarige, zal het hier ook wel lukken!Kepro wrote:Jij gaat meteen voor het echte werk dus.roberttt wrote:Heey meisje, wil je een sigaretje ?
Er is maar een methode hiervoor!
Neem een slok pils, niet doorslikken, heel belangrijk.
Loop langs een groepje met damentjes waar je opgericht bent. Ook belangrijk om al meerdere malen oogcontact te hebben met hun.
Als je voorbij bent gelopen, stoppen en omkeren weer naar hun toe. Zodat ze jou volledige aandacht hebben. Dan draai je aan je oor en spug je een beetje bier uit.
Hatjeeh! En je hebt er sowieso 1 bij zitten die het helemaal geweldig vindt
Loop langs een groepje met damentjes waar je opgericht bent. Ook belangrijk om al meerdere malen oogcontact te hebben met hun.
Als je voorbij bent gelopen, stoppen en omkeren weer naar hun toe. Zodat ze jou volledige aandacht hebben. Dan draai je aan je oor en spug je een beetje bier uit.
Tel wrote:Er is maar een methode hiervoor!
HahahaTel wrote:Er is maar een methode hiervoor!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Tel wrote:Er is maar een methode hiervoor!
Hahaha koning, waarom deed je dat bij Loudness niet dan?
Ik wou dat ik een traan was, geboren worden in je ogen, leven op je wangen en sterven op je lippen. 
is meer iets voor als je al een meisje hebt denk ik 
Terwijl je waus bent is het het leukste 
Gewoon lief kijken met grote ogen...
Dan zeggen;
''Ik ga een beetje hard''
Dan vragen ze of het gaat en komen ze bij je zitten enzo...
Dan zeggen;
Kan me wel herrineren dat ik een jaar geleden met m'n hoofd naar dr toeging, en zei toen niks deed. Toen zei ik iets in de richting van komop nu sta ik voor lul bij me vrienden en toen zoende we 
inderdaad, helaas zijn de vrouwtjes die ik altijd aanspreek dan 10 jaar ouderOlijfboompje wrote:Terwijl je waus bent is het het leukste
Dan zeggen;
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Milfs! 
of eehm:"hee! ken ik jou niet ergens van?? Heb jij niet ooit meegedaan aan lingo?"
meestal bij het eerste gedeelte beginnen ze al te lachen
hhhmmm ja vast wel...Project 141 wrote:C-U-M-S-H-O-T ?DJ ShaG wrote:of eehm:"hee! ken ik jou niet ergens van?? Heb jij niet ooit meegedaan aan lingo?"
Haha ja dat had ie uit het woordenboekProject 141 wrote:C-U-M-S-H-O-T ?DJ ShaG wrote:of eehm:"hee! ken ik jou niet ergens van?? Heb jij niet ooit meegedaan aan lingo?"
-
NHardtraxxer
- 238 posts member since 2009
- last seen Dec 2018
Barneynoise wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1021661/b0407a30/barney_legt_het_nog_n_keer_uit.html
Deze doe ik altijd, werkt vrij goed
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
noise wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1021661/b0407a30/barney_legt_het_nog_n_keer_uit.html
Deze doe ik altijd, werkt vrij goed
-
T
Vanavond eens in de kroeg kijken of die gaat lukkenmaarten1410 wrote:JA! Dat helpt, dat heb ik tijdens Fusion nog tegen een dame gezegd en inmiddels hebben we 3 maandenPommer wrote:Hallo, ik ben een pillen vretende, hardstyle luisterende, -knip- in wijven geinterreseerde, naar drugsfeestjes gaande, marrokanen hatende, veel bier drinkende jongen
zou dat helpen