Veel te veel moeitemrazura wrote:http://www.youtube.com/watch?v=UrBipr_pUdc
Best evaaaah
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
Staat ook al een aantal pagina's terugmrazura wrote:http://www.youtube.com/watch?v=UrBipr_pUdc
Best evaaaah
Reclame voor nieuwe filmwesskeej wrote:Waar heb ik die ook alweer gehoordmikeee wrote:My Cock just past away, can i Bury It in you.
Werkt gegarandeerd niet :p
-
C
Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
Ik: Nee hoor, met hakken aan is dat nog maar 18cm en de rest komt er wel bij als ik met je in bed lig
Ik: Nee hoor, met hakken aan is dat nog maar 18cm en de rest komt er wel bij als ik met je in bed lig
haha grappig :')robkuh1990 wrote:Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
robkuh1990 wrote:Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
Ik: Nee hoor, met hakken aan is dat nog maar 18cm en de andere 30 cm komt er wel bij als ik met je in bed lig
-
D
mag ik is onder je rokje kijken? want volgens mij heb je een lul 
En dan neemt ze je mee en dan neukt ze jou!DarkSymphony wrote:mag ik is onder je rokje kijken? want volgens mij heb je een lul
-
T
:')marsiascout wrote:En dan neemt ze je mee en dan neukt ze jou!DarkSymphony wrote:mag ik is onder je rokje kijken? want volgens mij heb je een lul
tering zegrobkuh1990 wrote:Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
Heb ik niet een keer seks met jou gehad?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
staat er alIntervention wrote:Heb ik niet een keer seks met jou gehad?
en no way dat jij dat tegen een onbekend meisje zegt
ik zei 1 april gewoon van
hee jij ziet er goed uit, en dat is geen 1 april grap!
wel beetje makkelijk majah heeft wel gewerkt
-
C
Hij heeft wel 1x gewerktRobertV wrote:tering zegrobkuh1990 wrote:Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
Ik: Nee hoor, met hakken aan is dat nog maar 18cm en de rest komt er wel bij als ik met je in bed lig![]()
Hall Passmikeee wrote:Reclame voor nieuwe filmwesskeej wrote:Waar heb ik die ook alweer gehoordmikeee wrote:My Cock just past away, can i Bury It in you.
Werkt gegarandeerd niet :p
Is bijna dezelfde als die van mij in de openingspostrobkuh1990 wrote:Zij: Vind je het niet erg dat ik 20cm kleiner ben?
-
A
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw. Ik ben niet goed in rijmen, mooie tieten.
-
T
Hoi.
Hoi, ben jij niet te mooi voor deze feestjes?
Dit kwam dus zomaar totaal uit het niets in me op met Hard Bass, en had dit 2 of 3x gezegd tegen een meisje, tijdens een verschrikkelijke vage praatbui zeg maar
Aardig kansloos ik weet het.
Het leuke was dat ze er allemaal wel hard om moesten lachen en het best wel konden waarderen.
Maar goed, iedereen weet dat er ook genoeg schoon vrouwenvolk op de feesten rondloopt. Maar ik kom tenslotte om te feesten, en niet om daar de ware te vinden. (Volgens mij)
Of toch wel.. de ideale vrouw die van hardstyle houd
Dit kwam dus zomaar totaal uit het niets in me op met Hard Bass, en had dit 2 of 3x gezegd tegen een meisje, tijdens een verschrikkelijke vage praatbui zeg maar
Of toch wel.. de ideale vrouw die van hardstyle houd
maat van mij heeft zn vriendin anders op hardbass 2010 ontmoet 
Het kan wel idd, ook een van mijn beste vrienden heeft zijn huidige vriendin op een feest ontmoet. Had voor het eerst pillen op en ontzettend veel gezopen, je wil niet weten wat dat voor idiote gesprekken opleverde hahaha. Dacht ie dat ze stewardess was en vertelde steeds als ie de volgende keer in een vliegtuig zou stappen hij zeker met haar mee zou vliegen! :')
Ik op Q presents Fusion.. Ode aan de omstandigheden (mijn Super Mario kostuum, onze psychische toestand, dat was wel een hele makkelijke uitnodiging tot een gesprek..)Pommer wrote:maat van mij heeft zn vriendin anders op hardbass 2010 ontmoet
Last edited by Rampestamper on 12 Apr 2011 23:35, edited 1 time in total.
Drankje half opdrinken en vragen, moet je dit hebben, ik hoef niet meer. Werkt gegarandeerd 
Ik weet niet met wat voor vrouwen jij te maken hebt?Abstractorz wrote:Drankje half opdrinken en vragen, moet je dit hebben, ik hoef niet meer. Werkt gegarandeerd
Normale naar mijn gedachtPommer wrote:Ik weet niet met wat voor vrouwen jij te maken hebt?Abstractorz wrote:Drankje half opdrinken en vragen, moet je dit hebben, ik hoef niet meer. Werkt gegarandeerd
-
C
Flikker je er ook GHB in ofwat? :')Abstractorz wrote:Drankje half opdrinken en vragen, moet je dit hebben, ik hoef niet meer. Werkt gegarandeerd