Haha daar dacht ik ook gelijk aan iddrobkuh1990 wrote:Flikker je er ook GHB in ofwat? :')Abstractorz wrote:Drankje half opdrinken en vragen, moet je dit hebben, ik hoef niet meer. Werkt gegarandeerd
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
2 mensen, 1 gedachte, interesting
Wie heeft er nu interesse in mensen die halve drankjes van vreemden aan nemen.
Mensen die er GHB in stoppenLyst wrote:Wie heeft er nu interesse in mensen die halve drankjes van vreemden aan nemen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Zou wel vet zijn om dat met een stukje hardstyle tekst te doen. 
-
T
Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen 
"Hey, ben jij niet van Partyflock?"
Schijnt een hele goede openinszin te zijn op een feest, ongeacht of ze nou wel of niet op Partyflock zit
Schijnt een hele goede openinszin te zijn op een feest, ongeacht of ze nou wel of niet op Partyflock zit
waar heb ik die eerder gehoord.wesskeej wrote:Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen
-
T
Die heeft die van mij gepikt93Wesley93 wrote:waar heb ik die eerder gehoord.wesskeej wrote:Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen
Ik heb geen openingszin.
Maar jij hebt een opening en ik heb zin
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Gegarandeerd dat ze je uitlacht en doorloopt!TP-Project wrote:Ik heb geen openingszin.
-
D
wesskeej wrote:Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen
-
M
HahaDarkSymphony wrote:wesskeej wrote:Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen
DarkSymphony wrote:wesskeej wrote:Als je linkerschaamlip sinterklaas is en je rechterschaamlip kerst wil ik wel tussen de feestdagen komen
"Zullen we samen een condoom delen? Jij de buitenkant, ik de binnenkant."
"Heb jij ook last van muisjes in je buik?"
"Nee, niet echt."
"Dan heb jij vast een goede poes!"
Kon er wel om lachen
"Nee, niet echt."
Kon er wel om lachen
hee jij daar!

of deze
hoi.... euhh... ehhh. ja...
omdraaien en weglopen en dan kijken of ze lacht, zo ja, ga je 2 minuten later weer terug voor een normaal gesprekje

of deze
hoi.... euhh... ehhh. ja...
omdraaien en weglopen en dan kijken of ze lacht, zo ja, ga je 2 minuten later weer terug voor een normaal gesprekje
-
RHardtraxxer
- 240 posts member since 2010
- last seen Jun 2012
"Mijn lul word gezocht, mag ik hem in jou verstoppen?"
Afgelopen zondag was ook een mooie.Chukkels wrote:"Zullen we samen een condoom delen? Jij de buitenkant, ik de binnenkant."
"Nee, niet echt."
Kon er wel om lachen
''Als ik mijn onderbroek aan doe, kom je er dan bij liggen?''
-
D
drugs kopen? heb nog 20 gram cocaïne thuis liggen 
Chukkels wrote:"Zullen we samen een condoom delen? Jij de buitenkant, ik de binnenkant.
Kon er wel om lachen
Haha geweldig.. Maar ik denk dat je dan eerder klap in je gezicht krijgt
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
gezien de profiel pic ga ik die zin dus nooit gebruiken hahaInemiene wrote:Chukkels wrote:"Zullen we samen een condoom delen? Jij de buitenkant, ik de binnenkant.
Kon er wel om lachen
Haha geweldig.. Maar ik denk dat je dan eerder klap in je gezicht krijgt
welke opmerkingen zijn nog meer ongewenst?
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
ja die ga ik proberen!Protoss wrote:mag ik in je gezicht schijten ?
Voor mij hebben mannen al helemaal afgedaan als ze aankomen met openingszinnen die alleen maar met seks te maken hebbenfrankhardenberg wrote:gezien de profiel pic ga ik die zin dus nooit gebruiken hahaInemiene wrote:Chukkels wrote:"Zullen we samen een condoom delen? Jij de buitenkant, ik de binnenkant.
Kon er wel om lachen
Haha geweldig.. Maar
ik denk dat je dan eerder klap in je gezicht krijgt
welke opmerkingen zijn nog meer ongewenst?
Of vieze dingen zoals de post hierboven.. Ook afknapper
wees creativer!