uhhhmmmmmmProject 141 wrote:Nu is het te laat, paar weken terug was ie perfect geweest: Denk jij ook dat Art de mol is?
Heb het programma nooit gezien maar zeker weten dat je 9/10 keer meteen een goed gesprek hebt
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nu kan het juist mooi, nu de uitslag al bekend is.Project 141 wrote:Nu is het te laat, paar weken terug was ie perfect geweest: Denk jij ook dat Art de mol is?
Heb het programma nooit gezien maar zeker weten dat je 9/10 keer meteen een goed gesprek hebt
En dan beredeneren waarom je dat vindt
'Hoi, wat wil je drinken?'
Simpel doch effectief!
Simpel doch effectief!
Op feesten is het toch altijd "En waar kom jij vandaan?" Met daarop allerlei variaties 
Gewoon plaatselijke kroeg "Kom je hier vaker? Want ik ken je nog niet"
Werken beide altijd wel goed om de spanning te breken, voor de rest heb ik wel een vlotte babbel
Werken beide altijd wel goed om de spanning te breken, voor de rest heb ik wel een vlotte babbel
Ja, dat merkte ik vorige weekmodernization wrote:Op feesten is het toch altijd "En waar kom jij vandaan?" Met daarop allerlei variaties
GrappenmakertjeOlijfboompje wrote:Ja, dat merkte ik vorige weekmodernization wrote:Op feesten is het toch altijd "En waar kom jij vandaan?" Met daarop allerlei variaties
Haha. ik ben meer van de verlegen kant... t moet eerst een beetje vertrouwd aanvoelen voordat ik echt fatsoenlijk buurt. al ga ik sowieso al wel wat meer praten als ik alcohol op heb 
modernization wrote: GrappenmakertjeSoms heb je weleens je momenten hea
![]()
Ik maak het wel goed hoor
Kijk er nu al naar uit
Is vrij normaal hoor, de meeste mensen hebben datRobertV wrote:Haha. ik ben meer van de verlegen kant... t moet eerst een beetje vertrouwd aanvoelen voordat ik echt fatsoenlijk buurt. al ga ik sowieso al wel wat meer praten als ik alcohol op heb
Je moet het sowieso niet zien als versieren...
Je moet erin stappen met het idee van...lijkt mij leuk om die persoon te leren kennen, niet meer, niet minder.
Dan rolt het meestal vanzelf, net doen alsof het vrienden van je zijn
Mij lukt dat trouwens niet vaak :')
Nee, bij jou komt er geen woord uit op bepaalde momenten 
Als je eenmaal een onderwerp hebt gevonden wat jullie beiden interesseert lult het wel makkelijk. Meestal hebben vrouwen en mannen helaas niet dezelfde intresses..
Dat was ook min of meer waar ik op doeldeChukkels wrote:Nee, bij jou komt er geen woord uit op bepaalde momenten
Voor de rest heb ik er altijd weinig moeite mee
Alleen tja...ik ben gemaakt om los te gaan, niet om praatjes te maken
Helaas delen vrouwen niet dezelfde interesses als mij altijdRobertV wrote:Als je eenmaal een onderwerp hebt gevonden wat jullie beiden interesseert lult het wel makkelijk. Meestal hebben vrouwen en mannen helaas niet dezelfde intresses..
Zeker niet in de plaatselijke bar ofzo :')
Zodra het woordje hard valt is het;
''Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah''
Is wel makkelijk uit sorteren op die manier
Ja, je moet ook niet midden in een discotheek of kroeg zeggen dat je piemeltje hard is 
Dronken vrouwen zouden er nog wel op kunnen ingaanChukkels wrote:Ja, je moet ook niet midden in een discotheek of kroeg zeggen dat je piemeltje hard is
Op decibel werkte het prima hoorChukkels wrote:Ja, je moet ook niet midden in een discotheek of kroeg zeggen dat je piemeltje hard is
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
10 euro verdienen? 
Een hoer geld geven valt niet onder versierenfrankhardenberg wrote:10 euro verdienen?
_dp_ wrote:Een hoer geld geven valt niet onder versierenfrankhardenberg wrote:10 euro verdienen?
Ik denk ook niet dat je er meiden mee vrolijk maakt als je dat zegt
frankhardenberg wrote:10 euro verdienen?
-
D
ga je mee naar mijn huis? je ziet er namelijk vet geil uit en ik heb zin om te neuken 
Heb er eigenlijk nooit zo moeite mee om een leuke dame aan te spreken. Ook niet echt een standaard zin of zo, gewoon lekker impulsief! 
:')DarkSymphony wrote:ga je mee naar mijn huis? je ziet er namelijk vet geil uit en ik heb zin om te neuken
-
T
DarkSymphony wrote:ga je mee naar mijn huis? je ziet er namelijk vet geil uit en ik heb zin om te neuken
My Cock just past away, can i Bury It in you.
Werkt gegarandeerd niet :p
-
T
Waar heb ik die ook alweer gehoordmikeee wrote:My Cock just past away, can i Bury It in you.