Nee
Wat zijn je plannen voor vanavond?
probably gamenwrote:Nee
Opleiding afrondenwrote:Gelukkig wel.
Al plannen voor 2015?
Moest dat even Googlen. Past totaal niet in mijn straatje, kan er dus ook geen antwoord op geven.wrote:Defqon, als we tickets hebben sowieso weekend aanwezig.
Korra of Aang ?
Knoflookwrote:
Moest dat even Googlen. Past totaal niet in mijn straatje, kan er dus ook geen antwoord op geven.
Knoflook- of satésaus?
Curry, without a doubt!wrote:Knoflookwrote:
Moest dat even Googlen. Past totaal niet in mijn straatje, kan er dus ook geen antwoord op geven.
Knoflook- of satésaus?![]()
Ketchup of curry?
Speel eigenlijk geen spelletjes maar dan ga ik voor FIFA.wrote:Wat een vraag lol, doe mij die zonnebril met ketting maar.
FIFA of COD ?
Naar mijn idee het vervelendste feestvolk. Vinden het ook heel normaal om ergens in een hoekje te gaan pissen e.d., letten niet op mederavers, vragen veel om drugs, gebruiken te veel drugs, vind het geen prettige verschijningen (vaak neusringen etc.).wrote:Ik kies voor de vlag.
Waarom Italiaans?
Ik vraag iemand een keuze te maken.wrote:degene voor me met die rugzak uit de weg stampe.
is het echt zo moeilijk om een vraag te verzinnen ipv iemand een keuze voor te leggen?
alleen als ik zin hebwrote:Ik vraag iemand een keuze te maken.wrote:degene voor me met die rugzak uit de weg stampe.
is het echt zo moeilijk om een vraag te verzinnen ipv iemand een keuze voor te leggen?
Ben jij altijd zo'n zuur persoon?
Neen. Er komt ook geen sneeuw meer dit jaar. Dus mocht je een witte kerst willen zul je naar een skihal moeten gaan of een ponypack op de kop moeten tikken.wrote:alleen als ik zin hebwrote:Ik vraag iemand een keuze te maken.wrote:degene voor me met die rugzak uit de weg stampe.
Ben jij altijd zo'n zuur persoon?
hoop jij nog sneeuw te zien dit jaar?
Mijn vriend Broken Balance in het echt ontmoeten.wrote:Meer keta
En jij?
Ik snap de specificatie niet?wrote:Mijn vriend Broken Balance in het echt ontmoeten.wrote:Meer keta
En jij?
Snuiven of slikken
als je nee zegt staat 90% HT bij je op de stoep denkwrote:Ehm
Dit moet ik denk ik niet beantwoorden?
heel veel etenwrote:Ik ga vanavond niks doen, lekker vervelen
Wat ga je doen met kerst?
Diploma binnenhengelenwrote:heel veel etenwrote:Ik ga vanavond niks doen, lekker vervelen
Wat ga je doen met kerst?![]()
waar kijk je het meest naar uit in 2015