Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 1378  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 03:31 
 

Je begin is goed (alle paarden minstens 1x, dus 5 races), maar een paard dat bijvoorbeeld 3e wordt in race #1 kan nog steeds sneller zijn dan een paard dat een andere race wint :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke vraag beha, ik heb wel moeite met beantwoorden

Wat doe je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kijken naar jou avatar.

Wat aai jij graag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2014 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:
Kijken naar jou avatar.

Wat aai jij graag?


Poesjes

Wie vindt jij Nederlands grootste beunhaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:10 
 
Hardtraxxer

Niemand, geen idee.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2014 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gone Girl, heerlijk fucked up. Vanavond trouwens nog ff Team America omdat ik zin in Noord Korea bashen heb.

Vind jij dat The Interview gewoon uitgekomen had moeten worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gone Girl, heerlijk fucked up. Vanavond trouwens nog ff Team America omdat ik zin in Noord Korea bashen heb.

Vind jij dat The Interview gewoon uitgekomen had moeten worden?


yup

ga je nog op vakantie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 16:40 
 
Hardtraxxer

Nee

Jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 17:07 
 
Hardtraxx Elite

Jep, lekker wintersporten zonder sneeuw :/
Heb je ook nog maar zo weinig geld op je bankrekening staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, ik kom om in het geld.

Toffe dingen op de planning dit weekend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vanavond feestje, morgen komt mn laptop binnen als het goed is, dan 's avonds chillen met wat vrienden, en zondag laptop installeren etc.

Wat wil jij graag hebben maar vind je eigenlijk te duur?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Vanavond feestje, morgen komt mn laptop binnen als het goed is, dan 's avonds chillen met wat vrienden, en zondag laptop installeren etc.

Wat wil jij graag hebben maar vind je eigenlijk te duur?



1 uber thuisbioscoop

of een kelder/discotheek met als dak een zwembad

lekkerste burger bij de mac vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

1955 Classic heet ie geloof ik.

Kijk je veel naar Serious Request?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:09 
 

Laud schreef:
1955 Classic heet ie geloof ik.

Kijk je veel naar Serious Request?

Nee helemaal nooit.

Wie denk jij dat the Voice gaat winnen vanavond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Geen idee, kijk die onzin nooit.

Buik-, zij- of rugslaper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:30 
 
Hardtraxxer

Buik ^^

Wat heb je vanavond gegeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer eens pannenkoeken en mijn eerste pannenkoek ging eindelijk eens goed ipv weer fout :lol:

Wat zijn je plannen voor dit weekend? Oh is al eens gevraagd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 20:36 
 
Hardtraxxer

Morgen heel misschien naar Megawatt

Wat vind je van die crisis in Den Haag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 21:26 
 
Hardtraxx Elite

Niet zoveel.
Wie is eigenlijk het oudste Hardtraxx lid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je doelt op het langst lid registered-g2.html?sk=c&sd=a
Anders weet ik het niet :P

Wat wordt je volgende feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:21 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Als je doelt op het langst lid registered-g2.html?sk=c&sd=a
Anders weet ik het niet :P

Wat wordt je volgende feest?


Twijfelgevalletjes.. eerste zekerheidje is Minus Militia @ Time-Out

Welk festival kijk je het meest naar uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2014 22:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus als je terug kijkt is Lyst het oudste nog actieve lid, op de Jor-D zelf na.

Defqon heb ik als enige in het vooruitzicht

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:05 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Dus als je terug kijkt is Lyst het oudste nog actieve lid, op de Jor-D zelf na.

Defqon heb ik als enige in het vooruitzicht

En jij?


Exit Festival

Beste nummer van 2014 m.u.v. harder styles?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 00:25 
 
Hardtraxxer



Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2014 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Ga je naar Pussy Lounge: The Winter Circus op Aquabest?
Vorige  1 ... 366, 367, 368, 369, 370, 371, 372 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic