Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 1378  Volgende
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 19:08 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Ben er 2x geweest en vind het echt helemaal niets, allemaal opgezwollen anabooltjes die denken dat ze de bom zijn daar :sick:

Ga jij vaak naar feesten buiten de Hardstyle/Hardcore scene om?


(vanmiddag kaarten gekocht voor de nieuwe editie @ aqua best, vind het elke keer erg leuk :clap: )

Niet vaak, af en toe techno-, drum&bass,- of housefeestje.

Jij?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 21:51 
 
Hardtraxxer

Nee

Burgerking of MC Donalds?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 21:58 
 
Hardtraxxer

-RiiANNE schreef:
Nee

Burgerking of MC Donalds?


McDonalds

Slechtste openingszin die er is?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.

Al goede voornemens voor 2015, en zo ja welke?
Bericht Geplaatst op 20 dec 2014 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

EDIT: Dubbelpost :$
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:08 
 
Hardtraxxer

Uberhout schreef:
Ik weet geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin.

Al goede voornemens voor 2015, en zo ja welke?


Ga weer een keer proberen te stoppen met roken..

Beste middel om een kater (v/d drank) te verzachten?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://lmgtfy.com/?q=Beste+middel+om+ee ... %2Fd+drank)+te+verzachten%3F

Wat doe je op deze zondag middag?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strontziek op de bank liggen slapen en als ik wakker ben beetje voetbal kijken. En om het half uur naar de wc rennen omdat ik nog geen minislokje water binnen kan houden :thumbdown:

Leukste wat je ooit hebt gedaan?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff heel lastig. Maar denk vakanties met vrienden, dat soort zooi. :thumbsup:

KFC of McDonalds?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:21 
 
Hardtraxxer

Laud schreef:
Pff heel lastig. Maar denk vakanties met vrienden, dat soort zooi. :thumbsup:

KFC of McDonalds?


KFC

Bami of nasi?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 16:46 
 
Hardtraxxer

Nasi

Wat is je favoriete kleur?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

blauw

die van jou?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:16 
 
Hardtraxxer

Ook blauw, alle varianten ^^

Wat is je leukste feest waar je geweest bent dit jaar?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 17:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

-RiiANNE schreef:
Ook blauw, alle varianten ^^

Wat is je leukste feest waar je geweest bent dit jaar?


Loudness in het klokgebouw

Wat is je favoriete muziek buiten hardstyle/hardcore?
Bericht Geplaatst op 21 dec 2014 19:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dubstep en hardrock/metal

Wat voor activiteit doe jij het meest?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

muziek luisteren.
Heb van het weekend een nieuwe term geleerd. Tinderneukje (Match, minimaal aantal woorden wisselen, seks, doei). Zal dat iets zijn wat je zal doen?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja 100%. Als het een lekker mokkel is dan ofc.

Heb jij hier ervaring mee?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee

Wat drink jij op stap, dus in de kroeg.
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Nee

Wat drink jij op stap, dus in de kroeg.



baco's

wanneer heb jij voor het laatst iets gejat
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net nog een kitkat uit de kast gejat.

Waait het bij jou ook zo?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toffee schreef:
Net nog een kitkat uit de kast gejat.

Waait het bij jou ook zo?



yup was al bijna een raam kwijt omdat balkondeur ineens openvloog (stond op kiertje ivm droger)

ook gourmetten met kerst?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee gewoon lekker klassiek een kalkoen eten. Maarliefst een van 5,9 gekregen (was de laatste) dus dat word maximaal bunkeren.
Wat eet jij met kerst?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 14:58 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
Nee gewoon lekker klassiek een kalkoen eten. Maarliefst een van 5,9 gekregen (was de laatste) dus dat word maximaal bunkeren.
Wat eet jij met kerst?


bbq waarschijnlijk, welk nummer hoop je dat er free-released wordt deze kerst?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saartje schreef:
Jordi schreef:
Nee gewoon lekker klassiek een kalkoen eten. Maarliefst een van 5,9 gekregen (was de laatste) dus dat word maximaal bunkeren.
Wat eet jij met kerst?


bbq waarschijnlijk, welk nummer hoop je dat er free-released wordt deze kerst?


BBQ met kerst? xd
Op je vraag: 2-Sidez - Nomansland.

Welk nummer wat nooit gereleased is zie jij het liefst uitkomen?
Bericht Geplaatst op 22 dec 2014 15:27 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
BBQ met kerst? xd
Op je vraag: 2-Sidez - Nomansland.

Welk nummer wat nooit gereleased is zie jij het liefst uitkomen?


Ja ik ga naar een zonnige plek ^^

2-Sidez - God

Beste liveset van dit jaar?
Vorige  1 ... 368, 369, 370, 371, 372, 373, 374 ... 1378  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic