prop
lopen of fietsen
lopen of fietsen
wrote:Nee sorry, beide niet. Dat hele kerst geneuzel. Bah, met als toppunt een avondje de stad in gaan en constant die tering meuk horen. Het zit me best hoog ja!![]()
Leukste programma?
The Walking Deadwrote:wrote:Nee sorry, beide niet. Dat hele kerst geneuzel. Bah, met als toppunt een avondje de stad in gaan en constant die tering meuk horen. Het zit me best hoog ja!![]()
Leukste programma?
Celebrity Deathmatch
alleen jammer dat het er niet meer is
favo serie op dit moment?
wrote:wat nu in me op komt: Deadmau5 - strobe
jouwe?
WiSH vanwege de diversiteit. Op harder styles gebied Decibel.wrote:Guns 'N Roses - Knockin' on Heaven's Door.
favoriete feest?
Griekenland (kanttekening: nog nooit buiten europa geweestwrote:Indonesieen dan wel bali
Leukste vakantieland?
Ja, dat zou ik doen.wrote:Laptop, mobility![]()
Stel je vriendin en moeder hebben van lichaam gewisseld. Om het weer terug te draaien moet je met eentje seks hebben. Zou je dan met je vriendin's 'geest' in je moeders lichaam seks hebben of met je moeder in je vriendin haar lichaam?
Heb jij nog een leuk vraagstuk?Het probleem op deze wijze geformuleerd wordt door velen beschouwd als het standaard driedeurenprobleem. We formuleren de oplossing ervan uitgaande dat de speler aanvankelijk deur 1 aanwijst. Wanneer de speler de mogelijkheid wordt geboden van keuze te wisselen, is een nieuwe situatie ontstaan waarin deur 3 geopend is. Om een goede beslissing te nemen berekent de speler in deze nieuwe situatie de kans dat de auto achter deur 2 staat. Deze kans is een voorwaardelijke kans (Morgan et al. 1991; Gillman 1992; Grinstead and Snell 2006:137). Als de auto achter deur 2 staat, zal de presentator altijd deur 3 openen; deze situatie doet zich voor met kans 1/3. Als de auto achter deur 1 staat, zal de presentator maar in de helft van de gevallen deur 3 openen; deze situatie doet zich voor met kans 1/6. De auto staat in de gegeven situatie dus twee keer zo vaak achter deur 2 als achter deur 1. Door van keuze te wisselen wint de speler dus in 2/3 van de gevallen de auto.