Vlees in het algemeen. Ik eet zo veel mogelijk vegetarisch, maar als het goed bereid is dan is het het wel eens waard om geserveerd te krijgen.
Zelfde vraag.
Zelfde vraag.
billieb15 wrote:Een goede steak, medium rare met asperges en n flessie rood.
Zelfde
Dat komt dicht bij, maar een goede echte Italiaanse Risotto of een grote bak Beef Pho (cc bovengetekende) is altijd goed.Hekzitter wrote:Goede tonkotsu ramen
Zelfde
Ga naar een kwaliteitsslager (tip: Uw Slager keten) en haal de spareribs in braadzak. Kinderlijk eenvoudig te maken en lekkerder dan in de meeste restaurants.Albatrots wrote:Spare Ribs. Gaat enorm veel tijd in zitten om die goed te bereiden en thuis nog niet erin geslaagd om die zo lekker te krijgen als bij een restaurant.
Zelfde
Mitch wrote:Drink ik zelden, maar vind een stevige Gin-Tonic met flink wat limoen wel lekker!
En de jouwe?
2017 was het, staat bij mij ook vrij hoog.corneelwr wrote:Delete die de Blue opende op zondag in 2018(?) met allemaal oude Spoon
En de jouwe?corneelwr wrote:natuurlijk de legendarische set van Mind Dimension in 2017
Waar is Wallie gespeeld met 4 Engelse. Had een wit/rood gestreept shirt aan, ze vroegen of ik mij wilde verstoppen in tijdens The Gathering in the Blue. Winnaar die mij vond krijg bier van de andere en ikzelf van ieder van ze een muntjeAlbatrots wrote:Wat is het grappigste wat ooit je op Defqon hebt beleefd?
Lennard95 wrote:De legendarische veld 6 after met Hekzitter, Urbandesigner, Helicaze, Joey, Grim en de ketamonnik.
Zelfde.