Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317 ... 1361  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 08:59 

Hardtraxx Addict

Dit wordt nummer 9, ook alleen vrijdag en zaterdag. :loving:

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 09:09 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar ook mijn 9e
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 10:22 

Hardtraxx Veteran

15e keer totaal, 10e keer weekend.

Ben je blij met deze hitte of kan je niet wachten tot het vrijdag weer afkoelt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 11:01 

Hardtraxx Veteran

Heel blij met deze warmte ;) Ik word zo gelukkig van de zon. Ik begin pas naar verkoeling te snakken als we 35 graden hebben

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 11:28 

Hardtraxx Veteran

25+ is mij teveel. Ik kijk uit naar vrijdag (ook geen zin om met 28 graden al mijn spullen te slepen naar de camping)

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 13:05 

Hardtraxx Veteran

Doe mij de vrijdag maar. Liever zon 22-24 graden.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 15:09 

Hardtraxx Elite

In case de vraag betekent 'los van een festival',

Tuurlijk blij mee gek, 95% van het jaar is het weer om te janken.

Vandaag is slechts de 3/4e dag van het jaar ofzo dat het boven de 20 graden uitkomt so far? :lol: nooit begrepen wat hier zo erg aan is, naar deze paar weken per jaar leef ik het hele jaar toe met klapperende tanden.

28 graden nu hier atm. Perfect. Zoals makrooy zegt, vanaf 35 word het idd wat warm. En dan nog, die max 1-3 dagen dat het hier per jaar uberhaupt rond de 35 wordt ga je ook niet dood aan.

Zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 18:39 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:

Vandaag is slechts de 3/4e dag van het jaar ofzo dat het boven de 20 graden uitkomt so far? :lol: nooit begrepen wat hier zo erg aan is, naar deze paar weken per jaar leef ik het hele jaar toe met klapperende tanden.

Idd de 3e dag voor de Bilt als je uit gaat van de gemiddelde dagtemperatuur. Al waren er midden mei ook een paar dagen die er met 19.2, 19.5 en 19.9 tegenaan hikte.

Maar vindt de warmte wel chill op het moment. Kom net uit Griekenland en daar was het niet te harden. Wel blij dat ik 's ochtends niet uit mijn tentje hoef te bakken als de temperatuur daalt dit weekend.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 19:41 

Hardtraxx Elite

Mark With A Tarrel schreef:
Zaagkick schreef:

Idd de 3e dag voor de Bilt als je uit gaat van de gemiddelde dagtemperatuur. Al waren er midden mei ook een paar dagen die er met 19.2, 19.5 en 19.9 tegenaan hikte.

Maar vindt de warmte wel chill op het moment. Kom net uit Griekenland en daar was het niet te harden. Wel blij dat ik 's ochtends niet uit mijn tentje hoef te bakken als de temperatuur daalt dit weekend.

Zelfde

Kijk dat bedoel ik. Het is 26 juni en de 3e dag van het jaar dat het boven de 20 graden is. Is toch triest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 20:25 

Hardtraxxer

tis tering warm hoor weenie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 20:33 

Hardtraxx Elite

ja mag ook wel een keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2024 23:08 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Zaagkick schreef:

Zelfde

Kijk dat bedoel ik. Het is 26 juni en de 3e dag van het jaar dat het boven de 20 graden is. Is toch triest :lol:

25 dagen dit jaar is de maximale temperatuur in de Bilt boven de 20 graden geweest.

Maar de gemiddelde temperatuur over 24 uur is maar 3x dit jaar boven de 20 graden geweest.

Uiteraard zijn er regionaal verschillen. In zuid-west-oost NL is het gemiddeld warmer.

Nog steeds zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 08:20 

Hardtraxx Addict

Zaagkick schreef:

Niemand vindt het volgens mij erg dat het boven de 20 graden uitkomt, het probleem zit hem meer in boven de 30. W.m.b. is 23 ofzo ideaal :loving:

Hoe laat gaat de eerste punt erin vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 08:41 

Kraak... Piep...

Alleen als het boven de 30 graden is.

Heb jij ook zo'n hekel aan het weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 08:50 

Hardtraxxer

Ik haat al het weer

Mooiste festivalcamping ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 10:19 

Hardtraxx Veteran

UptempoSoldaat0411 schreef:
Ik haat al het weer

We Are Electric 2018 / 2019 met vlag en wimpel bovenaan. Jammer dat het niet meer georganiseerd wordt. Lekker diverse elektronische muziek programmering (Kraantje Pappie en Paul Kalkbrenner op dezelfde stage) en een ongekende sfeer (ook op de camping). Niet te groot. Iets vergelijkbaars heb je naar mijn weten niet meer in Nederland.

EDIT: lees het opnieuw, vraagt specifiek om een ervaring. Maar ik denk dat dat hem voor dit evenement vooral zat in het gezelschap en de goede ervaringen die je meeneemt van het festivalterrein.

Als het echt om een ervaring gaat dan wint Defqon waarschijnlijk wel. Gewoon 's nachts struinen over de camping. 2016 was al weer de laatste keer. Dit jaar sinds dien weer overnachten daar, maar niet op de camping.

zelfde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 15:05 

Hardtraxx Veteran

Kan ik helaas niet beantwoorden omdat ik nooit een festicampi gedaan heb.

Maar leuke vraag dus we gaan er gewoon mee door!
UptempoSoldaat0411 schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2024 15:50 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat de toilet-afters op zondagavond op Intents wel onderdeel waren van de mooiste camping-verhalen. Een kant van de toiletten waar hardcore op hardstyle tempo werd gedraaid en aan de andere kant precies andersom.

Wat is jouw meest bizarre festivalcamping-ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2024 00:02 

Hardtraxx Veteran

Dat moet wel Decibel 2017 zijn. Volgens mij de vrijdagnacht kwam er een willekeurige Duitser bij onze tenten zitten. Hij praatte niet echt maar was behoorlijk vdk en zat gewoon te chillen. Uiteindelijk is die volgens mij door beveiliging meegenomen. We hadden hem liefkozend Heinrich genoemd. :)

En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2024 07:56 

Hardtraxx Veteran

Qontinent 2013 waar we na de zondag lekker bij de tent zaten te afteren en voor je het wist was de hele after van the Qontinent bij onze tent.

Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2024 08:45 

Hardtraxxer

We Are Electric 2018 / 2019 met vlag en wimpel bovenaan.

Pohh ja dat was echt een top festival. Rip helaas

^
Op Sziget wat spul gekocht van een handelaar die nogal bezopen was. Toen we hem de volgende dag tegenkwamen en zeiden dat we hem nog geld moesten geven sprong hij een gat in de lucht omdat hij het was vergeten. Daarna rest van de week matties met hem geweest. Echt bizarre shit meegemaakt met die gast. Lang nog in een snapchat groep met hem gezeten. Hij wilde z'n naam nooit zeggen maar hij leek op Stifler van American Pie dus zo noemden we hem

Vond wel lache vraag al zeg ik het zelf doe nog maar xtj
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 11:28 

Hardtraxx Elite

Fantazoo schreef:
Ik denk dat de toilet-afters op zondagavond op Intents wel onderdeel waren van de mooiste camping-verhalen.

Wat was jouw kutste ervaring op een festival?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 13:01 

Hardtraxx Addict

Als de livestream vaak blijft hangen, echt kut!

En die van jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 13:31 

Hardtraxx Elite

mensen die geen afstand kunnen houden en continu tegen je aan vliegen tijdens het dansen.

van die zielige kneusjes die opeens van achter je vriendin gaan betasten terwijl je er naast staat en dan in de slachtofferrol kruipen als je aggressief word en uit je plaat gaat.

mensen die door m/xtc continu willen praten en hun hele levensverhaal op me gooien, tief op met je small talk, ik ken je niet, dus je bestaan is vrij irrelevant voor me. en helemaal als ze nog net niet doen alsof je hun verloren kind bent ofzo, heb dat echt nooit begrepen, je vrolijkheid uiten tegen vrienden / degene met wie je bent, logisch, maar tegen wildvreemden aan gaan hangen met je mdma liefdesverklaringen.. :sick: ben sowieso te autistisch voor dat 'met iedereen vrienden willen maken' volk. en tegelijkertijd veel te dicht tegen je aan hangen met die omin smerige zweet geur. :sick:

hierop vervolgend dus ook;

willekeurige mensen die naast je staan te beuken oid die dan de hele tijd oogcontact blijven maken zodat je terugkijkt zodat ze een gesprek kunnen aanknopen. als ik al een kwartier je blik ontwijk is dat duidelijk toch.

dit was niet zozeer 'de kutste' maar standaard voorkomende irritaties. als ik echt 'de kutste' zou moeten bedenken, denk ik CRAFT 2015 toen 10min na aankomst het hele terrein naar de klote stormde / regende en het meteen afgelast werd.

zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 13:42 

Hardtraxx Elite

xd goed idee om deze vraag de dinsdag na Defqon te stellen, haha.

Bij mij toen we binnen waren bij CRAFT 2015 en het daarna afgelast was. En een keer bij Dominator meegenomen bij het fouilleren en daardoor het feest helemaal gemist.

Nog maar een keer dezelfde vraag :P
Vorige  1 ... 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317 ... 1361  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic