Dit wordt nummer 9, ook alleen vrijdag en zaterdag.
En jij?
En jij?
Idd de 3e dag voor de Bilt als je uit gaat van de gemiddelde dagtemperatuur. Al waren er midden mei ook een paar dagen die er met 19.2, 19.5 en 19.9 tegenaan hikte.Zaagkick wrote:
Vandaag is slechts de 3/4e dag van het jaar ofzo dat het boven de 20 graden uitkomt so far?nooit begrepen wat hier zo erg aan is, naar deze paar weken per jaar leef ik het hele jaar toe met klapperende tanden.
Kijk dat bedoel ik. Het is 26 juni en de 3e dag van het jaar dat het boven de 20 graden is. Is toch triestMark With A Tarrel wrote:Idd de 3e dag voor de Bilt als je uit gaat van de gemiddelde dagtemperatuur. Al waren er midden mei ook een paar dagen die er met 19.2, 19.5 en 19.9 tegenaan hikte.Zaagkick wrote:
Vandaag is slechts de 3/4e dag van het jaar ofzo dat het boven de 20 graden uitkomt so far?nooit begrepen wat hier zo erg aan is, naar deze paar weken per jaar leef ik het hele jaar toe met klapperende tanden.
Maar vindt de warmte wel chill op het moment. Kom net uit Griekenland en daar was het niet te harden. Wel blij dat ik 's ochtends niet uit mijn tentje hoef te bakken als de temperatuur daalt dit weekend.
Zelfde
25 dagen dit jaar is de maximale temperatuur in de Bilt boven de 20 graden geweest.Zaagkick wrote:Kijk dat bedoel ik. Het is 26 juni en de 3e dag van het jaar dat het boven de 20 graden is. Is toch triestMark With A Tarrel wrote:Idd de 3e dag voor de Bilt als je uit gaat van de gemiddelde dagtemperatuur. Al waren er midden mei ook een paar dagen die er met 19.2, 19.5 en 19.9 tegenaan hikte.Zaagkick wrote:
Maar vindt de warmte wel chill op het moment. Kom net uit Griekenland en daar was het niet te harden. Wel blij dat ik 's ochtends niet uit mijn tentje hoef te bakken als de temperatuur daalt dit weekend.
Zelfde
Niemand vindt het volgens mij erg dat het boven de 20 graden uitkomt, het probleem zit hem meer in boven de 30. W.m.b. is 23 ofzo ideaalZaagkick wrote:Vandaag is slechts de 3/4e dag van het jaar ofzo dat het boven de 20 graden uitkomt so far?nooit begrepen wat hier zo erg aan is, naar deze paar weken per jaar leef ik het hele jaar toe met klapperende tanden.
We Are Electric 2018 / 2019 met vlag en wimpel bovenaan. Jammer dat het niet meer georganiseerd wordt. Lekker diverse elektronische muziek programmering (Kraantje Pappie en Paul Kalkbrenner op dezelfde stage) en een ongekende sfeer (ook op de camping). Niet te groot. Iets vergelijkbaars heb je naar mijn weten niet meer in Nederland.UptempoSoldaat0411 wrote:Ik haat al het weer
Mooiste festivalcamping ervaring?
UptempoSoldaat0411 wrote:
Mooiste festivalcamping ervaring?
Pohh ja dat was echt een top festival. Rip helaasMark With A Tarrel wrote: We Are Electric 2018 / 2019 met vlag en wimpel bovenaan.
Wat was jouw kutste ervaring op een festival?Fantazoo wrote:Ik denk dat de toilet-afters op zondagavond op Intents wel onderdeel waren van de mooiste camping-verhalen.