mensen die geen afstand kunnen houden en continu tegen je aan vliegen tijdens het dansen.
van die zielige kneusjes die opeens van achter je vriendin gaan betasten terwijl je er naast staat en dan in de slachtofferrol kruipen als je aggressief word en uit je plaat gaat.
mensen die door m/xtc continu willen praten en hun hele levensverhaal op me gooien, tief op met je small talk, ik ken je niet, dus je bestaan is vrij irrelevant voor me. en helemaal als ze nog net niet doen alsof je hun verloren kind bent ofzo, heb dat echt nooit begrepen, je vrolijkheid uiten tegen vrienden / degene met wie je bent, logisch, maar tegen wildvreemden aan gaan hangen met je mdma liefdesverklaringen..

ben sowieso te autistisch voor dat 'met iedereen vrienden willen maken' volk. en tegelijkertijd veel te dicht tegen je aan hangen met die omin smerige zweet geur.
hierop vervolgend dus ook;
willekeurige mensen die naast je staan te beuken oid die dan de hele tijd oogcontact blijven maken zodat je terugkijkt zodat ze een gesprek kunnen aanknopen. als ik al een kwartier je blik ontwijk is dat duidelijk toch.
dit was niet zozeer 'de kutste' maar standaard voorkomende irritaties. als ik echt 'de kutste' zou moeten bedenken, denk ik CRAFT 2015 toen 10min na aankomst het hele terrein naar de klote stormde / regende en het meteen afgelast werd.
zelfde.