ja jointjes
Zelfde
Zelfde
Met, had vroeger vrij lang zonder gedaan en ook mijn oordopjes voor muziek enorm hard aangehad.Martin Waus wrote:Draai vaak door op feestjes
Ben jij iemand met of zonder oordoppen op feestjes?
Waar kijk jij als je ziet dat mensen gehoorbescherming in hebben? Veel kan je niet zien tenzij je echt in mensen hun oren aan het staren bent. Ze zijn minder zichtbaar dan alle muziekoordopjes die in omgang zijnMartin Waus wrote:Ik heb ze niet. Vind het er ook zo stom uitzien op een feest.
Kralingse bos festival, grote groep bekenden en dichtbij en Speedy J door de speakers.THArdstyler wrote:Heb echt nog geen idee, denk hier in het dorp feeste.
En jij
Geen, middelbare was geen reet aan. Ik kies wel een jaar uit mn studententijd om weer ouderwets eens compleet naar de getver te gaan met de jongens waarmee we in een huis woonde.makrooy wrote:Fuck de koning, fuck monarchie
Welk jaar uit je middelbare zou je wel willen herleven?
Ja en nee. Zelf niet, als je ergens gewoon passie voor hebt is het prima, eveneens als je je gewoon normaal gedraagt en reageert.Hard4Us wrote:Hmm, het was actiever in de zin van veel verschillende topics waar in gereageerd werd.
Nu een handjevol topics waar het actief in is. Mis ik het? Nee, ben nooit echt een super actief reagerend lid geweest maar vind t wel leuk om te lezen.
Schaam jij je wel eens om op hardtraxx te zitten?