Mame
Zeflde vraag.
Zeflde vraag.
Lijkt me heel vervelend als je je aan zulke kleine dingen kan storen op een feest.billieb15 wrote:De filmers, filmpje hier en daar, geen probleem, maar t is nu ten koste van het hard gaan en sfeer in het algemeen
Zelfde
Ik stoor mij aan mensen die zich niet druk maken om wat andere mensen om hem heen doen en aan mensen die Rickzel niet omver beuken.Rickzel wrote:Lijkt me heel vervelend als je je aan zulke kleine dingen kan storen op een feest.billieb15 wrote:De filmers, filmpje hier en daar, geen probleem, maar t is nu ten koste van het hard gaan en sfeer in het algemeen
Zelfde
Ik stoor me aan mensen die zich druk maken om wat andere mensen om hem heem doen. Als je me niet omver beukt maakt het me echt geen reet uit wat je doet.
Zelfde
hier wil ik even op terugkomen:Rickzel wrote:Lijkt me heel vervelend als je je aan zulke kleine dingen kan storen op een feest.billieb15 wrote:De filmers, filmpje hier en daar, geen probleem, maar t is nu ten koste van het hard gaan en sfeer in het algemeen
Zelfde
Zelfde
Weekendplannen?Mitch wrote:Zaagkicks
U kunt rekenen op een gratis VIP behandeling die dag, waaronder de keuze uit maar liefst 1 verzoekje en een geheel verzorgde busreis inclusief drankjes.THArdstyler wrote:Denk dat ik ons Cro maar eens ga aanmoedigen op Cube.
En jij?
Sporadischcorneelwr wrote:U kunt rekenen op een gratis VIP behandeling die dag, waaronder de keuze uit maar liefst 1 verzoekje en een geheel verzorgde busreis inclusief drankjes.THArdstyler wrote:Denk dat ik ons Cro maar eens ga aanmoedigen op Cube.
En jij?
Draai je zelf wel eens op feestjes?