Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234 ... 1300  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2023 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tam vriendenweekend dan.

Vrijdag weinig, zaterdag verjaardag en gisteren voetbal, verjaardag en F1 + voetbal gluren.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag promotie gevierd bij Heracles, zaterdag met vrienden van vroeger op stap geweest en zondag dood op de bank gelegen. Zou 5 mei standaard een vrije dag moeten zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben momenteel van mening van niet. Maar als ze op den duur van bijvoorbeeld een Keti Koti een vrije dag gaan maken, dan zeg ik zeker van wel.

En jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het mooier om dagen als 5 mei, 1 mei en keti koti als vrije dag te hebben dan de miljoen christelijke dagen die waar we nu vrij voor krijgen. Dus ja

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, want Nederland heeft met 8 Nationale feestdagen al het minst aantal van volgens mij heel Europa.

Of zouden we van een 4-daagse werkweek de norm moeten maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat sowieso! Op kantoor baantjes werk je efficiënter en fysieke banen (verpleegkundigen etc) zouden sowieso niet 40u per week moeten werken.

Eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens.

makrooy schreef:
Ik vind het mooier om dagen als 5 mei, 1 mei en keti koti als vrije dag te hebben dan de miljoen christelijke dagen die waar we nu vrij voor krijgen. Dus ja


Hier ook mee eens trouwens.

Wat vind jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2023 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb niks met Hemelvaartsdag en Pinksteren, maar ben wel blij met het extra lange weekend wat erbij komt kijken (als je de vrijdag na Hemelvaart vrij pakt), en er zijn ook festivals die jaarlijks met Pinksteren zijn, dus laat maar mooi bestaan en gooi 1 en 5 mei er bij.

Ga jij iets leuks doen met het weekend rond Hemelvaart en/of pinksteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2023 08:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, we organiseren altijd bij ons op de voetbal een groot voetbaltoernooi op hemelvaartsdag. Waar 18 elftallen mee doen. En Pinksteren weekend weg dit jaar.

Jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niks staan. Even nog het weer afwachten voor die weekenden

Wat een weertje vandaag, mocht ook wel eens een keer weer

Bij jou ook zo lekker weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 16:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker!

Weekendplannen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vriendenweekend! :beer:

Tips tegen kater? Behalve minder drinken of tussendoor water drinken. Voorkomen hoeft niet, maar een spoedig herstel bijvoorbeeld zou fijn zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2023 16:45 
 
Hardtraxxer

Dan toch wel sporten of intensief bewegen.
Dat luie zweet eruit.

Wat vinden jullie van Nederland, los van politiek gezeik?
Mooi land, veilig, etc?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de beste landen ter wereld om in te leven. Ik zie alleen Scandinavië en misschien Spanje (vooral vanwege het weer en de relaxte cultuur) boven ons staan. Tegelijkertijd ook een van de lelijkste landjes qua natuur.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2023 11:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als ik naar ons zogezegd als vakantieland moet kijken, dan "ok". Ik zou er zelf nooit intensief heen gaan.

We zijn modern, goede infrastructuur, paar mooie steden, goede festivals, we zijn enorm sterk in Engels, het overgrote deel is accepterend naar iedereen zolang je ieder zijn ding maar laat doen, veel goed eten door een brede cultuur en we hebben goede medische en sociale vangnetten

Maar,

We zijn eveneens enorm duur, veel van die culturen in de keuken zijn slappe aftreksels en vernederlandst, we zeiken veel te veel en een beetje echte natuur vind je maar in een klein deel van de provincies, het gros is aangelegd of vol gepolderd/geasfalteerd.

Dit is nog zonder de politieke argumenten en de staat van dingen als het ov, justitie, ontevredenheid naar politiek door onkunde, bedrijven vs burger, achterhaalde overheidsinstanties e.d. wat een toren van argumenten in negatief is.

Voor mij zijn landen als de Scandinavische Landen, Zwitserland, Oostenrijk, Portugal en Duitsland op bijna alle gebieden beter.

Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Een van de beste landen ter wereld om in te leven. Ik zie alleen Scandinavië boven ons staan. Tegelijkertijd ook een van de lelijkste landjes qua natuur. Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 10:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel kan beter, maar nog veel meer kan een stuk slechter dus wat dat betreft best content met ons land. Van mij mag alleen de no-nonsens / nie lulle maar poetse cultuur wel wat meer terugkomen, zowel in de samenleving als op politiek gebied. Man wat leven er veel prinsesjes in ons land en dat wordt alleen maar erger.

Wat vind jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ligt er aan hoe je het bekijkt, veel mensen worden benadeeld en gediscrimineerd hier nog en het tegenargument is daar vaak op dat ze niet moeten zeiken. Of dat nou door ras, inkomen, werk of wat dan ook is.

Ben er wel voor dat er meer no-nonsense moet worden gekeken naar dingen. Maar dit is vaak subjectief en zeggen mensen alleen als het desbetreffende onderwerp hun niet schaadt. Bij dingen als racisme, sexisme e.d. maar ook studenten, starters, bepaalde werksectoren die enorm worden benadeeld zegt de rest altijd dat ze niet moeten zeiken want zo'n probleem is het niet, aldus de mensen die die problemen nooit hebben gehad.

Ook snap ik dat men niet alles aan zich wil hebben opgedrongen maar ook daar janken mensen over dingen die worden opgedrongen aan ze terwijl ze er in werkelijkheid geen last van hebben of niks mee te maken hebben.

Het gaat beide kanten op hier. Ja je wilt niet alles opgedrongen hebben of gezeik overal op hebben maar wij zijn als Nederlanders enorm goed in zeiken op dingen die ons niet aangaan of waar we geen verstand van hebben.

In welke stad in NL zou je wel willen wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen. Ben geen fan van steden. Doe mij maar een dorp. Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Geen. Ben geen fan van steden. Doe mij maar een dorp. Zelfde vraag

Justinhafc schreef:
Geen. Ben geen fan van steden. Doe mij maar een dorp. Zelfde vraag
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Justinhafc schreef:
Geen. Ben geen fan van steden. Doe mij maar een dorp. Zelfde vraag

Justinhafc schreef:
Geen. Ben geen fan van steden. Doe mij maar een dorp. Zelfde vraag

Eens bossen. Vind het leuk om een middagje in de kroeg/op terras te zitten voordat we naar Ajax gaan, maar ben des te blijer als ik weer thuis ben, lekker rustig. Zelfde vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan beide waarderen. Maar als ik in een dorp woon (wat ik al doe), moet het wel dicht in de buurt van de stad zijn. Het liefst (elektrisch) fietsafstand. Ook moet er OV mogelijkheden zijn naar de stad doe. Dan heb je beste van beide. Rust van een dorp, maar als je ff naar de stad wil ben je er ook zo.

Zelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 13:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoogezand zou ik qua formaat al geen dorp meer noemen, al heeft het geen stadsrechten natuurlijk :P

Als ik een stad zou moeten kiezen om te wonen dan zit ik hier in Groningen op zich al wel goed. Iets van Nijmegen zou ook prima zijn, Haarlem wellicht ook.

Ik woon zelf liever in een stad, al dan wel aan de rand van de stad of een dorp dat tegen de stad aan zit (wat ik nu heb) waar het ook rustig zat is. Kan hier qua hardlopen of ff de natuur in gewoon vanuit mijn huis richting de meren.

Zelfde weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2023 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwolle!

Hoeveel geven jullie ongeveer uit op een dagje festival aan munten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2023 08:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt van het festival af en of het een festival met camping is of alleen een dagje. Bijvoorbeeld voor één dag op een hardstyle festival kom ik denk ik tussen de €50 en €70 uit, maar voor een hele dag Zwarte Cross waarbij ik op de camping slaap ruim boven de €100.

En jij?
Vorige  1 ... 1228, 1229, 1230, 1231, 1232, 1233, 1234 ... 1300  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic