Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 11:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
21 maart maar weer eens naar Arcen voor de Hertog Jan Grand Prestige Vatgerijpt 2020

In dit filmpje is een coördinaat te zien van de Auchentoshan Distillery in Schotland
Ben er weer heel erg benieuwd naar :drool: :woot:

https://www.facebook.com/HertogJan/vide ... 8638320248

https://www.google.nl/maps/place/Auchen ... -4.4380762

De 2e is een andere Distillery :cool:
Glen Garioch Distillery

https://www.facebook.com/HertogJan/vide ... 553596987/

https://www.google.nl/maps/place/Glen+G ... -2.3194885
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verveel me nogal op stage dus de 3e en 4e ook maar opgezocht (filmpjes staan op website).
3e is de Balvenie Distillery
4e is de Laphroaig Distillery

Geen dank ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2020 12:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik verveel me nogal op stage dus de 3e en 4e ook maar opgezocht (filmpjes staan op website).
3e is de Balvenie Distillery
4e is de Laphroaig Distillery

Geen dank ^^

Hahah! Indd, Thanks! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Citaat:
Afbeelding

Beste bierliefhebber,

Bij de Hertog Jan brouwerij nemen we de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers én bezoekers zeer serieus. Met de recente ontwikkelingen en de steeds snellere verspreiding van het COVID-19 virus, zijn we helaas genoodzaakt om alle brouwerijbezoeken voor onbepaalde tijd af te zeggen.

-verhaal-

Dit betekent helaas ook dat de geplande lancering van onze Vatgerijpte bieren op 21 en 22 maart niet door zal gaan. Omdat we de bieren niet kunnen lanceren, hebben we ook besloten om géén verkopen
via de webshop te laten plaatsvinden vanaf 30 maart. Wij zijn van mening dat alléén een online verkoop deze bijzondere bieren teniet doet, aangezien het hele smaakavontuur onderdeel is van de beleving. We stellen beiden uit tot een nader te bepalen moment. Heb je voor de lancering op zaterdag 21 of zondag 22 maart een rondleiding geboekt? Je ontvangt van ons een aparte mail met informatie op het emailadres van je boeking.
Dank voor je geduld

-verhaal-

Met vriendelijke groet,
Team Hertog Jan


Nog iets langer geduld hebben.. :whistle: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2020 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, da's kut.
Aan de andere kant: gratis rijping. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 16:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tot zover 'Ik moet even geen bier meer kopen want de kast staat al vol'..

Net even bij de Moersleutel geshopt..
https://www.brouwerijdemoersleutel.nl/shop
Barcode Mintgreen
Barcode Red
Octane Overlord
Graxx
MMM... tubed meat form a wall

Door MelvinFR geattendeerd op de nieuwe Barcode Mintgreen, de Red wou ik ook nog graag hebben dus het mandje maar weer volgegooid xd
I.v.m. de corona ellende hebben ze het minimun bedrag tot gratis verzending verlaagd naar €40,- ipv €75,- :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Red twijfel ik over omdat die peated is. Mintgreen trekt me wel, die bestellen we ook even.

Een café / sportpub hier, tevens sponsor van het voetbalteam, krijgt ook wel klappen door de sluiting. Die verkoopt zijn bier met 20% korting. Alsnog iets duurder dan uit de winkel maar het is voor het goede doel, zullen we maar zeggen. Daarom nog een kleine bestelling gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2020 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vandaag weer even in Ermelo geweest bij BurgBieren. Mocht er toch een totale lockdown komen dan heb ik in ieder geval nog wat lekkers. Vooral blond en tripels gehaald. Vanavond maar een paar proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Dr peacock en uiltje hebben een limited edition lemon ipa uitgebracht (peacock on acid) Nu nog te bestellen maar ze gaan hard.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet wat nu je geen boekingen meer hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 19:32 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
Je moet wat nu je geen boekingen meer hebt

Dit was al rond in januari en zou gelanceerd worden op een feest in maart.
Het is sowieso ook een bier liefhebber dus waarom niet he
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2020 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was maar een standaard Haattraxx opmerking. Was niet serieus bedoeld ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt eind komende week binnen bij een drankenhandel hier in de buurt. Ik heb 'm alvast gereserveerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2020 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb gistermiddag ook twee blikken besteld. Plus nog een heleboel andere voor gratis verzenden :lol: Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoppa! Dit weekend eindelijk de 1200 unieke bieren gehaald op Untappd. Inmiddels staat de teller op 1212. Goed weekendje gehad dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Speciaalbier gaat er aardig doorheen in deze tijden. Nog ongeveer 30 biertjes en ik zit op de 1000. Eens een mooie uitzoeken om dat te vieren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Speciaalbier gaat er aardig doorheen in deze tijden. Nog ongeveer 30 biertjes en ik zit op de 1000. Eens een mooie uitzoeken om dat te vieren! :D


Maar echt! Normaal gesproken drink ik niet meer door de weeks, maar met deze tijden zit er weinig anders op. Altijd leuk om een speciaal biertje uit te zoeken voor je 1000e check in. Goed bezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daydrinking sessions zijn ook chill. Lekker om 1 uur dat eerste biertje open, helemaal prima. Het is inderdaad een ideale gelegenheid om de voorraad in de koelkast eens leeg te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gisteren inderdaad ook vroeg begonnen. 2 Mooie Nel van Jopen gedronken. Die blijft ook zo lekker. Vervolgens nog wat IPA's en blond biertjes gehad. Prima dagje! Al was ik rond 20:00 wel helemaal gesloopt van al die specials. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2020 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe het doordeweeks (speciaal)bier drinken eigenlijk nog steeds niet en nu ook niet, niet echt gezond om het iedere dag te doen! Wel drink ik in nu het weekend meer dan normaal. Normaal is het 1 avond in het weekend en soms zelfs helemaal niet, hangt ervan af of ik de deur uit ga of niet. Maar nu ben ik het hele weekend gewoon thuis natuurlijk dus dan drink ik wel wat lekkers :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik doe het doordeweeks (speciaal)bier drinken eigenlijk nog steeds niet en nu ook niet, niet echt gezond om het iedere dag te doen!


O, true. Ik had het eigenlijk ook over de zaterdag. Áls ik dan ga drinken dan kan ik net zo goed vroeg beginnen. Maar sla ook wel eens een weekend over, zoals afgelopen zaterdag. Maar als ik dan drink dan zijn het speciaalbiertjes. Daarom bedoelde ik: mooie gelegenheid die koelkast eens leeg te drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, dan snap ik het ja. Zelf drink ik meestal pas savonds en 2-3 per avond, anders proef ik er op een gegeven moment niet veel meer van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ah, dan snap ik het ja. Zelf drink ik meestal pas savonds en 2-3 per avond, anders proef ik er op een gegeven moment niet veel meer van :$


Heb je untappd? Of heb ik je al? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
SL8492 schreef:
Ah, dan snap ik het ja. Zelf drink ik meestal pas savonds en 2-3 per avond, anders proef ik er op een gegeven moment niet veel meer van :$


Heb je untappd? Of heb ik je al? ^^

Haha ik heb jou al geloof ik, ben sanderl1996 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2020 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Rowanyt1309 schreef:
SL8492 schreef:
Ah, dan snap ik het ja. Zelf drink ik meestal pas savonds en 2-3 per avond, anders proef ik er op een gegeven moment niet veel meer van :$


Heb je untappd? Of heb ik je al? ^^

Haha ik heb jou al geloof ik, ben sanderl1996 :P


Ah, ja klopt. :)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic