Hoezo ontdek ik nu pas dat dit topic bestaat? Groot speciaalbier fan hier
Iets minder een IPA drinker, alhoewel ik de IPA's met een goede citrussmaak wel kan waarderen. Verder kan ik heel veel wel waarderen, van witbier tot aan quadruples, van blond tot aan stout
Favorieten tot nog toe toch wel de Westvleteren 12 (loeiduur, maar echt heerlijk) en de 400 Volt BA van de Stadsbrouwerij uit Eindhoven
Youri! schreef:
elroyce schreef:
Vind de verschillende (d)ipa's van Brewski top. Ga eens langs bij de bierbrigadier in Eindhoven, die heeft ze wss wel (en ander goed spul). Voorderest kun je bij Van Moll in eindhoven ook goed bier tenken.
Wut?! Hoezo ken ik de bierbrigadier niet en heeft nooit eerder iemand mij daarop geattendeerd
Thanks man, sowieso spoedig naar toe
Van Moll is inderdaad nice, zowel het café als diens bieren
In Eindhoven zijn meer aanraders te vinden. Vlak bij Van Moll zit de Drinkers Pub, die hebben richting de 1000 soorten bier op voorraad. Iets verderop op Stratumseind zit ook nog de Bier Professor, die is iets kleiner met zo'n 300 soorten bier op voorraad, maar ook goedkoper en heeft iets meer een café sfeer. Verder zit aan het uiteinde van stratumseind aan de andere kant van de Dommel ook de stadsbrouwerij (100 Watt), die maken ook heerlijk bier!