Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bierfestivals altijd dikke prima :thumbup:

Rowan, goed je best gedaan zag ik. Is je schoonpa trouwens Tapperijke?


Tapperij de Keizer is mijn schoonpa, klopt. Die is ook goed bezig.

Het leukste café vond ik toch wel de Trollekelder. Heerlijk gezeten op een bank en wat een gezelligheid! Veel keuze en heb ook het Westvleteren 8 biertje gehad. Prima te doen.. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2018 13:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
elroyce schreef:
RomanAnthony schreef:
hopt.nl.

CBS besteld? ^^


Ik wel in ieder geval :whistle: Had een tijd terug al de KBS gehad en die was erg goed, dus ik ben erg benieuwd.

Nice! Ben er wel benieuwd naar, heb hem ook staan. Wellicht te hoge verwachtingen :P

Ratebeer Best Awards is deze week ook uitgekomen:
https://www.ratebeer.com/ratebeerbest/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Selectie voor dit weekend :)

Scheldebrouwerij Hop Ruiter (Tripel IPA)
Scheldebrouwerij Zeezuiper (Tripel)
Brewdog Punk IPA
De Leckere Blauwe Bijl (Gerstewijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
De Leckere Blauwe Bijl (Gerstewijn)


Heb daar ooit een barrel aged versie van gehad (deze), mij toch een stuk te zuur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit weekend er ook weer eens invliegen. Straks wat biertjes halen en proeven maar! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze vrijdag is het eindelijk zo ver :love: . 40 dagen zonder alcohol zitten er op. Meteen een paar goede kletsers naar binnen op vrijdag en dan zaterdag richting Karnaval. Zal er zonder wel weer klaar mee zijn :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Deze vrijdag is het eindelijk zo ver :love: . 40 dagen zonder alcohol zitten er op. Meteen een paar goede kletsers naar binnen op vrijdag en dan zaterdag richting Karnaval. Zal er zonder wel weer klaar mee zijn :lol: .


Is het de eerste keer dat je alcohol vrije maand hebt gehad? Vorig jaar 2 maanden gedaan en kon op de zondag van Rebirth weer zuipen... Kortom: Kotsen tegen de tentpilaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2018 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, doe dat elk jaar wel 1 of 2 keer. Gaat op zich altijd wel goed. Alhoewel: vorig jaar ook nog een maandje tussen Defqon en Fatality gedaan en heb toen inderdaad moeten kotsen ja :lol: . Maar deze vrijdag thuis alvast wat pinten doen om er weer een beetje in te komen he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De achterstand is na 40 dagen wel ingehaald. Geloof dat ik voor elke dag dat ik niet heb gedronken dit weekend wel een biertje heb gedaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste biertjes, op vrijdagavond:
Afbeelding

Zaterdag richting Karnaval Festival nog +- 10 biertjes (deels geshared) in de bus gedaan, met name wat lichter spul en IPA's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de zeer geslaagde 2017 reeks, komt Hertog Jan in 2018 (zoals eigenlijk wel verwacht) met een nieuwe weeks Vatgerijpt. Helaas van de 2017 versie nooit een cognac versie kunnen vinden, de andere drie waren een stuk makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit nu op 84 verschillende, maar ben niet zo heel intensief er mee bezig. Binnenkort een naar de bier speciaal zaak gaan hier om de hoek en wat inslaan. Heb nu de Hertog Jan Arcener Tripel, is godverdomme een lekker pilsje godverdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Zit nu op 84 verschillende, maar ben niet zo heel intensief er mee bezig. Binnenkort een naar de bier speciaal zaak gaan hier om de hoek en wat inslaan. Heb nu de Hertog Jan Arcener Tripel, is godverdomme een lekker pilsje godverdomme.


Hoho, niet al het bier is pils :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker, Indy. Wijs man. :thumbup:
Al het pils is bier, maar niet al het bier is pils.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister de Brewdog Hop Shot (20%, 200 IBU) gehad. Quadruppel IPA / Eisbock, wat een bommetje is dat zeg xd maar wel lekker, had van mij wel in een groter flesje gemogen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed wel xd mijn vriendin heeft mij de Brewdog Jack Hammer gegeven. IPA met 250 IBU, erg benieuwd :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister bij Streken in Breda een Fles laten vullen door een Brawler fust. Dit was Sour, not sorry (LOC brewery). Super gaaf initiatief door steeds een eigen fles te kopen die je zelf ook kan schoonmaken en daar weer kan laten vullen met een ander bier.
Het bier zelf was vrij zuur en fris (beetje richting de Geuze bieren aan). Het moet een Sour meets Berliner Weisse. De verkoper vertelde dat het eigenlijk een soort IPA had moeten worden, maar werd het toch niet.

Kennen jullie nog meer plekken waar ze zo'n Brawler apparaat hebben voor verschillende bieren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Job, je moet even zoeken op growler. Bij jou in de buurt (relatief) kun je bij Frontaal in Breda een growler vullen. Bij steeds meer brouwerijen kan dit. Goede zaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Gister de Brewdog Hop Shot (20%, 200 IBU) gehad. Quadruppel IPA / Eisbock, wat een bommetje is dat zeg xd maar wel lekker, had van mij wel in een groter flesje gemogen


klapstoel schreef:
Klinkt goed wel xd mijn vriendin heeft mij de Brewdog Jack Hammer gegeven. IPA met 250 IBU, erg benieuwd :innocent:


Ik hou ook erg van hopbommen, maarrrrr: het schijnt dat alles boven IBU 110 (+-) niet meer goed door ons geproefd kan worden. Korte quote van een forum:

Citaat:
Het meeste extreem voorbeeld was het Dense (gebrouwen bij De Proef Brouwerij in Belgie) Mikkeller ’1000 IBU’ bier die in werkelijkheid 96 IBU had. Ik ben van mening dat boven de 60 (werkelijk) IBU’s het niet meer uit maakt omdat alle bitter smaakreceptoren in de smaakpapillen zwaar overbelast worden en geen verschil meer waar kunnen nemen. Het gaat om de geur/smaak en drinkbaarheid en niet om de getallen. Geloof niet alles wat je leest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Job, je moet even zoeken op growler. Bij jou in de buurt (relatief) kun je bij Frontaal in Breda een growler vullen. Bij steeds meer brouwerijen kan dit. Goede zaak.


Ow ik dacht dat het een Brawler heette haha. Top! Frontaal is een mooie brouwerij ja! Ga ik daar eens een keer langs!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
stefan_helmond schreef:
Zit nu op 84 verschillende, maar ben niet zo heel intensief er mee bezig. Binnenkort een naar de bier speciaal zaak gaan hier om de hoek en wat inslaan. Heb nu de Hertog Jan Arcener Tripel, is godverdomme een lekker pilsje godverdomme.


Hoho, niet al het bier is pils :list: :list:

nou en
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:

Citaat:
Het meeste extreem voorbeeld was het Dense (gebrouwen bij De Proef Brouwerij in Belgie) Mikkeller ’1000 IBU’ bier die in werkelijkheid 96 IBU had. Ik ben van mening dat boven de 60 (werkelijk) IBU’s het niet meer uit maakt omdat alle bitter smaakreceptoren in de smaakpapillen zwaar overbelast worden en geen verschil meer waar kunnen nemen. Het gaat om de geur/smaak en drinkbaarheid en niet om de getallen. Geloof niet alles wat je leest!


Moet ook zeggen dat ik hem lang niet zo hoppig vond als verwacht. Wel lekker, maar ik heb IPA's gehad die veel hoppiger waren. Zoals de Go West IPA van Anchor
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2018 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Indy schreef:
stefan_helmond schreef:
Zit nu op 84 verschillende, maar ben niet zo heel intensief er mee bezig. Binnenkort een naar de bier speciaal zaak gaan hier om de hoek en wat inslaan. Heb nu de Hertog Jan Arcener Tripel, is godverdomme een lekker pilsje godverdomme.


Hoho, niet al het bier is pils :list: :list:

nou en


Een gevalletje Noisecontrollers is mijn favoriete hardcore DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer wat toppers gehad de afgelopen week:
- De Molen Mout & Mocca (Russian Imperial Stout)
- Jopen Heavy Cross (Triple IPA)
- Westvleteren 8 (cadeau van de gf :loving: )
- To Øl Black Ball (Imperial Porter)
- De Struise Rio Reserva 2012 (donker sterk/quad)

Vooral de porter was verrassend lekker! Mocht je ooit in Alkmaar zijn, ga dan naar Bierwinkel Alkmaar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2018 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaterdag naar Burg Bieren in Ermelo :D
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic