Tripel Karmeliet 
Blijft inderdaad een topper!Patjee410 wrote:Tripel Karmeliet
Blijft inderdaad een topper!Patjee410 wrote:Tripel Karmeliet
Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.Patjee410 wrote:Tripel Karmeliet
Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijkenJonas wrote:Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.Patjee410 wrote:Tripel Karmeliet
Hier ook, heerlijk biertje.ErikZ wrote:Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijkenJonas wrote:Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.Patjee410 wrote:Tripel KarmelietKarmeliet is heel bloemig waar de Westmalle een stuk ''zwaardere'' smaak heeft
Zaterdag Boulevard Tank 7 op
Ohja, super maf bier was dat. Het bier was aangemeld op Untappd, maar nog door niemand anders ingecheckt.Indy wrote:Die Couck Tarwe Dubbel was ook wel goed te doen he! Samen met die Keizer Karel m'n favorieten van die avond.
Ik zat al te kijken naar het Best of Beery assortiment. Ken geen enkel biertje daarvan, weet dus niet of die het worth is. 29 euro is wel aantrekkelijkRomanAnthony wrote:Er is t/m 31-01 weer een sale op hopt.nl. Twee maanden geleden al een lading besteld in hun vorige sale en is erg goed bevallen. Zojuist lekker €160 af mogen tikken voor Remi en mij. Gaat toch wel erg snel als je ze zo aan kunt klikken. Maar wel een aanrader om even tussen te kijken, aangezien het tot 50% korting is.
Ga van de week ook even op de site kijken of er nog wat lekkers tussen zit.RomanAnthony wrote:Er is t/m 31-01 weer een sale op hopt.nl. Twee maanden geleden al een lading besteld in hun vorige sale en is erg goed bevallen. Zojuist lekker €160 af mogen tikken voor Remi en mij. Gaat toch wel erg snel als je ze zo aan kunt klikken. Maar wel een aanrader om even tussen te kijken, aangezien het tot 50% korting is.
Ik vind Westmalle Trippel 1 van de meest fruitige trippels die er zijn. Karmeliet is een oerdegelijk bier, maar geen favoriet van mij.ErikZ wrote:Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijkenJonas wrote:Heb je de Westmalle Trippel al gedronken? Die is nog beter.Patjee410 wrote:Tripel KarmelietKarmeliet is heel bloemig waar de Westmalle een stuk ''zwaardere'' smaak heeft
Zaterdag Boulevard Tank 7 op
Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.Rowanyt1309 wrote:Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen
Thanks voor de tip! De pa van mijn vriendin heeft er ook heel wat meer totaal dan uniek en wil dit ook weg hebben. Zo kan dat dus!Steffnov wrote:Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.Rowanyt1309 wrote:Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen
Ik ben ook zo autistisch dat mijn totaal ingecheckte bieren gelijk moet lopen aan mijn unieke bieren. Mij is het opgevallen dat versies met jaartallen er door de brouwer uitgehaald worden, stom voorbeeld:Rowanyt1309 wrote:Thanks voor de tip! De pa van mijn vriendin heeft er ook heel wat meer totaal dan uniek en wil dit ook weg hebben. Zo kan dat dus!Steffnov wrote:Beer history => sort by check-ins (most to least). Waarschijnlijk heb je er gewoon eentje 2x tussen staan.Rowanyt1309 wrote:Hey, dit is nou jammer. Ik liet mijn totaal en unieke biertjes altijd gelijk lopen via Untappd. Dit heb ik constant goed bijgehouden en nu heb ik er ineens 323 totaal en 322 unieke biertjes. Voegt die soms iets samen of? #durftevragen