Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.
Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so farDaveytl wrote:Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Deze laatst ook op, heel lekker jaSteffnov wrote:Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so farDaveytl wrote:Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.beetje een verlengde van de 9000
Ik ken het bedrag niet vanaf wanneer ze gratis versturen maar meerdere webshops versturen gratis vanaf 75 euro. Zit je zo aan, eventueel met een vriend. Ik kijk tegenwoordig wel eens op beerdome.com. Hebben wat aparter assortiment, niet de alledaagse bieren. Wel iets meer 'specialer' of lastiger wellicht dan de Leffe Blond of een simpele bock maar zoveel fijner.MeneerEend wrote:Deze laatst ook op, heel lekker jaSteffnov wrote:Als je hem kunt vinden (bijvoorbeeld sommige Appies hebben hem), van Gulden Draak de Brewmaster Edition proberen, dat is mogelijk mijn favoriete biertje so farDaveytl wrote:Gulden Draak Quadrupel 9000 komt in mijn lijstje favorieten. Helemaal mijn ding.
Lekker zwaar, zoet en niet te straf.beetje een verlengde van de 9000
. Is te bestellen op http://www.drankgigant.nl, maar die hebben wel hoge verzendkosten.
We hebben ook niks aan jou heRemi wrote:Oké, vergeten. Vandaag poging 2.
Gezopen zeker..tjonge jongeRemi wrote:Oké, vergeten. Vandaag poging 2.
't Taphuys in Tilburg is echt een aanfluiting. Eten is overigens wel echt top. De bieren kun je dan allemaal zelf tappen. Dikke prima, maar de teller loopt gewoon door ook al druppelt die nog een beetje na. €7,80 voor een tripel van 0,33cc af moeten tikken. Dat slaat nergens op. Bestel daar ook alleen maar bieren op fles, omdat die tapkraan bieren gewoon echt te gek voor woorden zijn qua prijs.klapstoel wrote:Morgen naar 't Taphuys in Arnhem
Hmm ik hoorde dat die in Arnhem wel aardig was qua prijzen. Maar in de gaten houden dus, bedankt voor de tipHekzitter wrote:'t Taphuys in Tilburg is echt een aanfluiting. Eten is overigens wel echt top. De bieren kun je dan allemaal zelf tappen. Dikke prima, maar de teller loopt gewoon door ook al druppelt die nog een beetje na. €7,80 voor een tripel van 0,33cc af moeten tikken. Dat slaat nergens op. Bestel daar ook alleen maar bieren op fles, omdat die tapkraan bieren gewoon echt te gek voor woorden zijn qua prijs.klapstoel wrote:Morgen naar 't Taphuys in Arnhem
ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?Rowanyt1309 wrote:Zaterdag naar Ermelo!
ErikZ wrote:Gezopen zeker..tjonge jongeRemi wrote:Oké, vergeten. Vandaag poging 2.
Vandaag poging 3. Maar moet lukken. 3 maal is nog steeds scheepsrecht. Komt goed, boys!MeneerEend wrote:We hebben ook niks aan jou heRemi wrote:Oké, vergeten. Vandaag poging 2.
Heerlijk ook een van de besten die ik heb gehad.Steffnov wrote:Gulden Draak de Brewmaster Edition
Zit daar niet zo'n winkel met 1000+ bieren?klapstoel wrote:ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?Rowanyt1309 wrote:Zaterdag naar Ermelo!
Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar!klapstoel wrote:ga je nog naar een kroeg of is Ermelo gewoon heel leuk?Rowanyt1309 wrote:Zaterdag naar Ermelo!
Veel brouwerijen hebben rond deze tijd een kerst special, super fijn voor de kerst. Ben zelf al bijna door mn voorraadje heen, dus zal nog een terug moeten. Maar deze zijn iig top!:Rowanyt1309 wrote: Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar!
Iemand nog tips?
Die Sint Bernardus Christmas Ale had ik vorig jaar, erg lekker inderdaad!sjoerdd96 wrote:Veel brouwerijen hebben rond deze tijd een kerst special, super fijn voor de kerst. Ben zelf al bijna door mn voorraadje heen, dus zal nog een terug moeten. Maar deze zijn iig top!:Rowanyt1309 wrote: Zoals er net al een reactie geplaatst is over de winkel ga ik daar inderdaad heen. Geld mee en inkopen maar!
Iemand nog tips?
St. Bernardus Christmas Ale
Gaulouise Christmas
Adriaen Brouwer Winter Wood
WNTR van Brouwerij Jessenhofke
Kappitel Winter (deze moet ik nog drinken, maar heb de rest van de bieren gedronekn van deze brouwerij en zijn allemaal dik in orde)