Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Ideetje voor mensen hier?
Zag er een voorbijkomen met wijn, maar deze is natuurlijk mooier!Joey wrote:Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehadRomanAnthony wrote:Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Dat zeg ik toch ook nergens. Standaard stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.ErikZ wrote:Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehadRomanAnthony wrote:Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Gaat erom dat het niet de bedoeling is dat er biertjes van €2 in zitten, en er dan €2.90 per stuk in principe voor wordt gevraagd. Dan wil je ook wat bijzonderder dingen voorbij komenErikZ wrote:Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehadRomanAnthony wrote:Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.Steffnov wrote:Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.Machiel wrote:1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.
Leuk Hulster Trappistenfestival gehad?sjoerdd96 wrote:Dit weekend voor de eerste keer de Westvleteren 12 gedronken. Was echt geweldig lekker en zou ook bijna durven zeggen dat hij lekker is als de St Bernardus Abt 12, maar denk dat het meer om het idee en de beleving gaat.
Dat bedoel ik ook, dat ik misschien iets te hoge verwachtingen had, en het daarom niet zo speciaal was.Remi wrote:Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.Steffnov wrote:Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.Machiel wrote:1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.
Jazeker wel, 2 kaartjes vol!Remi wrote:Leuk Hulster Trappistenfestival gehad?
Drankenhandel Geers in Oostakker, als een kind in een snoepwinkelIndy wrote:Gisteren met een paar vrienden een Untapped avondje gehouden. Willekeurig 20 biertjes meegenomen uit een drankenhandel die we nog niet hadden op Untapped, optimaal vermaakt! De lekkerste bieren waren toch wel de Mont Des Cats, Kapittel Dubbel, Triple Moine en de Tripel Lefort!
Inderdaad, die rating maakt voor mij ook de app! Ik kan bijhouden wat ik zelf goed vind, maar ook wat anderen goed vinden / aanbevelen.klapstoel wrote:Ik vind het juist een mooi middel om te kijken welke ik nou echt lekker vond. Voornaamste reden om Untappd te gebruiken is wel om het makkelijk bij te houden, verder doe ik er ook niet veel mee
Als trotse Zutphenaar ben ik hier uiteraard aanwezig volgende week. Met veel bekenden bokbiertjes naar binnen harken staat altijd garant voor een gezellige middagklapstoel wrote:Gaan er nog mensen naar de Nationale Bokbierdag in Zutphen? 2 jaar geleden heen geweest en dat beviel prima