Active topics in Off-Topic

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 12 hours ago
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Ideetje voor mensen hier?
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Joey wrote:Een speciaalbier adventkalender: https://www.hopt.nl/beery-christmas
Ideetje voor mensen hier?
Zag er een voorbijkomen met wijn, maar deze is natuurlijk mooier! :thumbsup: 2,90 per biertje vind ik wel veel. Met dat geld kan je zelf een adventkalender samenstellen, hoewel het idee weg is natuurlijk
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
"We bieden een selectie aan van internationaal craft bier, veelal gebrouwen voor deze Beery Christmas"

Als dat nou zo is, maakt het dat wel weer interessant...maar is toch altijd weer twijfel
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
Optie dit. Wel gaaf! :drool:
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
RomanAnthony wrote:Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehad xd
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
ErikZ wrote:
RomanAnthony wrote:Ik vind €70 vrij veel voor bieren waarvan je niet weet welke het zijn. Zou er niet blij van worden namelijk als er vrij 'standaard' bieren in zouden zitten. Daar komt ook nog eens bij dat ik doordeweeks niet drink, dus dan zou ik ze op moeten sparen tot het weekend en dan kan ik ze net zo goed los halen. Idee is wel erg leuk.
Als je nou echt denkt dat er onze standaard A-merken pilsner in zitten dan heb je echt een klap van de molen gehad xd
Dat zeg ik toch ook nergens. Standaard stond niet voor niks tussen aanhalingstekens.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
ErikZ wrote:
Gaat erom dat het niet de bedoeling is dat er biertjes van €2 in zitten, en er dan €2.90 per stuk in principe voor wordt gevraagd. Dan wil je ook wat bijzonderder dingen voorbij komen
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Gaan er nog mensen naar de Nationale Bokbierdag in Zutphen? 2 jaar geleden heen geweest en dat beviel prima
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Steffnov wrote:
Machiel wrote:1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.
Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.
Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.
sjoerdd96 wrote:Dit weekend voor de eerste keer de Westvleteren 12 gedronken. Was echt geweldig lekker en zou ook bijna durven zeggen dat hij lekker is als de St Bernardus Abt 12, maar denk dat het meer om het idee en de beleving gaat.
Leuk Hulster Trappistenfestival gehad? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Overigens laatste tijd niet erg actief geweest op Untappd (@Remianthonise). Sta nog op 949 unieke bieren. Ik zal de 1000 unieke bieren dit jaar denk ik nog wel halen maar het gaat al iets minder rap.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Remi wrote:
Steffnov wrote:
Machiel wrote:1 van mn favorieten so far, de KBS van Founders Brewery.
Die heb ik heel toevallig afgelopen zondag gehad. Prima biertje, maar ik had stiekem toch iets meer verwacht. Heeft misschien ook juist met de verwachtingen te maken gehad.
Die staat bij mij ook nog in de kast. Heb er juist hoge verwachtingen van, gezien de ratings op Internet.
Dat bedoel ik ook, dat ik misschien iets te hoge verwachtingen had, en het daarom niet zo speciaal was.
Hardtraxxer
99 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Remi wrote:Leuk Hulster Trappistenfestival gehad? ;)
Jazeker wel, 2 kaartjes vol!
Ik probeer nu ook wat mn untapped bij te houden, maar de helft van de bieren ben ik dit weekend al vergeten toe te voegen.
Zal wel even duren tot ik ook tegen die 1000 aan zit :P
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
Wat zijn jullie favorieten dan / Hoogst gerate in untappd?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Als ik Grolsch en HJ niet meereken:

1. La Chouffe
2. Brugse Zot
3. Straffe Hendrik Tripel
4. Duvel
5. Brugse Zot Dubbel
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heu in de lokale Mitra nog HJ Barrel aged gevonden.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Vanavond maar eens de Oedipus Mama proberen ^^
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Gisteren met een paar vrienden een Untapped avondje gehouden. Willekeurig 20 biertjes meegenomen uit een drankenhandel die we nog niet hadden op Untapped, optimaal vermaakt! De lekkerste bieren waren toch wel de Mont Des Cats, Kapittel Dubbel, Triple Moine en de Tripel Lefort! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ik rate niks op Untappd. Ik weet wat mijn smaak is (IPA, sour, goede (imperial) stouts) en daarvan vind ik het meeste gewoon oké tot goed maar ik weet dat áls ik die haal dat ik er tevreden over ben. Daarnaast, bieren die ik écht lekker vind kan ik wel onthouden.
Overige stijlen vind ik wat minder maar wel te drinken, er is maar weinig dat ik niet te hachelen vind.
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Met die rating doe ik verder ook niks eigenlijk. Vind het wel leuk om te doen op zo'n avond, voor de extra beleving ofzo, haha. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024
Ik vind het juist een mooi middel om te kijken welke ik nou echt lekker vond. Voornaamste reden om Untappd te gebruiken is wel om het makkelijk bij te houden, verder doe ik er ook niet veel mee
Hardtraxxer
99 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Indy wrote:Gisteren met een paar vrienden een Untapped avondje gehouden. Willekeurig 20 biertjes meegenomen uit een drankenhandel die we nog niet hadden op Untapped, optimaal vermaakt! De lekkerste bieren waren toch wel de Mont Des Cats, Kapittel Dubbel, Triple Moine en de Tripel Lefort! :thumbsup:
Drankenhandel Geers in Oostakker, als een kind in een snoepwinkel :thumbup:
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
klapstoel wrote:Ik vind het juist een mooi middel om te kijken welke ik nou echt lekker vond. Voornaamste reden om Untappd te gebruiken is wel om het makkelijk bij te houden, verder doe ik er ook niet veel mee
Inderdaad, die rating maakt voor mij ook de app! Ik kan bijhouden wat ik zelf goed vind, maar ook wat anderen goed vinden / aanbevelen.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 3 days ago
klapstoel wrote:Gaan er nog mensen naar de Nationale Bokbierdag in Zutphen? 2 jaar geleden heen geweest en dat beviel prima
Als trotse Zutphenaar ben ik hier uiteraard aanwezig volgende week. Met veel bekenden bokbiertjes naar binnen harken staat altijd garant voor een gezellige middag :beer:
Hardtraxx Elite
2613 posts member since 2015
last seen Jun 2026
sjoerdd96 wrote:Drankenhandel Geers in Oostakker, als een kind in een snoepwinkel :thumbup:
Haha, dan ben/was je ook maar op een boogscheut van waar ik woon.
Zeker een goede handel daar :thumbup: