Ik ga met ons Melv naar Van Moll in december. Eerste keer dat ik naar zoiets ga.
Welke sessie?Alm1ghty wrote:Ik ga met ons Melv naar Van Moll in december. Eerste keer dat ik naar zoiets ga.
Welke sessie?Alm1ghty wrote:Ik ga met ons Melv naar Van Moll in december. Eerste keer dat ik naar zoiets ga.
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.Remi wrote:Denk dat de opmerking eerder andersom bedoeld was om jou te ontlopen.
Ohjazeker, letsgoooo!Remi wrote:Zaterdag nog eens bij Cantillon en daarna 3 Fonteinen kijken. @RickZ ga je al mee????
@Jordi, ik wou de 19e toch nog naar de Caigny, kunnen wel eem heen hobbelen, ook voor vuurwerk.Remi wrote:Da's goed, neef. Maar deze keer is het jouw beurt, he. Aangezien ik vorige keer Tree House mee had, verwacht ik ook wel iets van jou natuurlijk...
Remi wrote:Da's goed, neef. Maar deze keer is het jouw beurt, he. Aangezien ik vorige keer Tree House mee had, verwacht ik ook wel iets van jou natuurlijk...
Lag er bij de Caigny nog wat degelijks dan? Of zijn de schappen leeg.Remi wrote:Even naar Brussel hobbelen vanaf de Caigny? Trek daar op zaterdag maar een uur enkele reis vooruit, Brussel is echt een drama.
Wel een sicke dag gehad. Aantal goede klappers bij Cantillon en 3 Fonteinen gedronken (thanks Rick voor het bobben) en 's avonds nog even goed doorgetrokken met een paar dikke flessen, o.a. nog een goede Bottle Logic.
O dat weet ik overigens niet, ben ik niet geweest. Maar het ritje Essen - Brussel (centrum) valt nog best tegen.Broken Balance wrote:Lag er bij de Caigny nog wat degelijks dan? Of zijn de schappen leeg.
Recent nog bij de Caigny geweest, aanbod was meer dan primaBroken Balance wrote:Lag er bij de Caigny nog wat degelijks dan? Of zijn de schappen leeg.Remi wrote:Even naar Brussel hobbelen vanaf de Caigny? Trek daar op zaterdag maar een uur enkele reis vooruit, Brussel is echt een drama.
Wel een sicke dag gehad. Aantal goede klappers bij Cantillon en 3 Fonteinen gedronken (thanks Rick voor het bobben) en 's avonds nog even goed doorgetrokken met een paar dikke flessen, o.a. nog een goede Bottle Logic.
Heb alleen deze kunnen vinden:Remi wrote:Overigens, ik heb denk ik deze 2 flessen van Cantillon over, die samen weg mogen voor 45 euro. Ik moet even in de kelder duiken om het zeker te weten...
https://untappd.com/b/brasserie-cantill ... 21/4401996
https://untappd.com/b/brasserie-cantill ... 21/4490222
Kan ze bijv. meenemen naar Spoontech binnenkort.
Eigenlijk alles wat in die koelkast staat.Alm1ghty wrote:Nogmaals: let bij de Caigny goed op de datums. Vooral bij de Amerikaanse.
't Brugs Beertje is een aanraderPommer wrote:Over een klein maandje ga ik een weekendje naar Brugge met m'n vriendin. Iemand nog bier gerelateerde tips om te doen of proeven? Lijkt me dat daar wel wat mooie brouwerijen zitten.
De Garre, leuke tent in een steegje, eerste verdieping is het beste om te zitten. Hebben een eigen tripel met 4.12 score op Untappd.Pommer wrote:Over een klein maandje ga ik een weekendje naar Brugge met m'n vriendin. Iemand nog bier gerelateerde tips om te doen of proeven? Lijkt me dat daar wel wat mooie brouwerijen zitten.