Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Nu zelf geen haar beter. :$


Ik ben zelf al wel een jaar of 5 / 6 bezig, ook fanatiek met Untappd enzo, en ik merk al jaren dat ik best wel 'neerkijk' op 95% van het supermarktbier / 'speciaalbier' in het algemeen. Vroeger was ik blij met het merendeel van het bier, tegenwoordig vind ik alles onder een bepaalde * rating niet meer interessant en is haast het credo dat het alleen maar beter, beter, beter moet (lees: flessen van 40 euro worden al haast normaal).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voorraad weer aangevuld, nu al zin in t weekend :cool:

Spartacus - Art of Memory
Spartacus - The Script
Spartacus - Warrior
Spartacus - Build Me up
Adroit Theory - Illusion of Safety [Tayberry + Passion Fruit + Key Lime] (Ghost 948)
Adroit Theory - Future You Hates You (Ghost 954)
Adroit Theory - Evangelion XVII: Tabris (Ghost 946)
Adroit Theory - Elegy [Despair Edition] (Ghost 953)
Adroit Theory - RISE UP (Ghost 947)
Adroit Theory - Illusion of Safety [Raspberry + Blackberry +Boysenberry + Black Currant + Cacao Nibs + Vanilla] (Ghost 949)
Mountains Walking / Humble Sea - Bruh, Move Your Van
Mountains Walking - Sweets - Caramel Apple
Drekker - Slang Du Jour - Raspberry Cheesecake
Drekker - Chonk Strawberry, Guava, & White Chocolate
Drekker - Braaaaaaaains - Mango, Peach, Apricot
Drekker - Doomsday Device
Burley Oak - J.R.E.A.M. - Raspberry, White Chocolate, Cheesecake
Burley Oak - J.R.E.A.M. - Boysenberry, Oreo Cream, Vanilla
Mountains Walking - Strata Cloud Curtain
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had je nog een potje geld gevonden, naast jullie huis / kosten voor het klussen? :lol:
Heb er een aantal van gedronken, waren zeker de moeite waard, broeder. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OND Smoked Porter van Bevog Brewery laatst gehad uit onze tweemaandelijkse beerbox, aanradertje, smaakt een beetje naar bacon. Anders rokerig dan bieren die ik eerder uit die categorie had geproefd.

https://www.bierista.nl/bevog-ond-smoked-porter
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2021 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Had je nog een potje geld gevonden, naast jullie huis / kosten voor het klussen? :lol:
Heb er een aantal van gedronken, waren zeker de moeite waard, broeder. :bomb:


Hahah yep! Nog maar eens een spaarvarken kapot geslagen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2021 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
https://www.uiltjecraftbeer.com/weekly-webshop-deal.html

Besteld.

Diegene die ik nu op heb zijn niet echt bijzonder..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 12:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alm1ghty schreef:
https://www.uiltjecraftbeer.com/weekly-webshop-deal.html

Besteld.

Diegene die ik nu op heb zijn niet echt bijzonder..

Die van 16% hakte er wel in zo op de zondagavond moet ik zeggen :lol: Owl Bundy vond ik ook lekker.

Maar verder inderdaad niet heel erg bijzonder, al vind ik de diversiteit aan smaken wel leuk. Moet dat Marshmellow ding nog nemen, daar wel benieuwd naar.

Denk dat ik nu wel even wat gas terug neem trouwens, ging iets te hard de afgelopen weken. Bestel je een pakket van 50 euro die je er vervolgens in 1 weekend bijna helemaal doorheen jaagt... (in de goeie context lezen aub)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, soms zit ik ook op dat punt. En dan denk ik: "Normaliter zuip je dat in een dag ook op in de kroeg, dus een fles van 40 euro / 5 bieren voor 50 euro kan wel".

Je moet jezelf blijven kietelen, Jurre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 14:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ach, soms zit ik ook op dat punt. En dan denk ik: "Normaliter zuip je dat in een dag ook op in de kroeg, dus een fles van 40 euro / 5 bieren voor 50 euro kan wel".

Je moet jezelf blijven kietelen, Jurre.

Haha ja is ook zo, die instelling heb ik ook wel. Weet gewoon niet wat ik met al m'n overgehouden geld aan moet (sparen zou niet verkeerd zijn maar goed).

Oke even een nieuwe bestellen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Oke even een nieuwe bestellen!!

Ik ga vrijdag ook ff langs de speciaalbierwinkel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Alm1ghty schreef:
https://www.uiltjecraftbeer.com/weekly-webshop-deal.html

Besteld.

Diegene die ik nu op heb zijn niet echt bijzonder..


Ja Uiltje is leuk als een soort 'instapmodel' om verschillende bierstijlen te leren kennen. Gezien jouw check-ins de laatste tijd denk ik dat je wel (ongeveer) weet waar je voorkeur naar uitgaat, dus dan ga je al snel richting de betere bieren neigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ach, soms zit ik ook op dat punt. En dan denk ik: "Normaliter zuip je dat in een dag ook op in de kroeg, dus een fles van 40 euro / 5 bieren voor 50 euro kan wel".

Je moet jezelf blijven kietelen, Jurre.


Haha dit ja. Soms denk ik ook wel eens van 'poeh, misschien geef ik wel iets té veel geld uit aan speciaalbier', maar zoals je zegt; normaal geef je dat ook uit in de kroeg. Plus het feit dat speciaal bier drinken voor mij nu ook wel een hobby is geworden die deels het gat van niet naar festivals kunnen opvangt, dus zo erg is het dan niet meer vind ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2021 21:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jongens bedankt voor de motiverende woorden, zojuist weer voor €80 ingeslagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 10:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jongens bedankt voor de motiverende woorden, zojuist weer voor €80 ingeslagen.

Remi denkt nu, 2 blikken/flessen maar!? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: Je bedoelt: dan kom ik nóg geld tekort voor een fles.
Nee, joke. Ik heb wel flessen die 100+ en zelfs 150+ waard zijn / kosten maar die heb ik uitsluitend gekregen met ruilen, zoals zoveel in dat wereldje gebeurd. Ik heb eens voor 20 euro een fles kunnen kopen waar ik voor 175 euro aan bier voor terugkreeg, in 5 flessen. Dat vind ik zelf toffer dan één dikke fles van 150 euro, alhoewel ik dat soms ook wel eens doe.
Ik drink liever 5 top bieren dan 1 echt écht top bier. Een verschil tussen een 4,5* of 4,75* op Untappd proef je toch bijna niet en dan heb ik liever wat verschillende flessen om te proberen.
Overigens zei ik van de week al tegen Melvin dat ik al een tijdje een koop-stop heb, behalve grote flessen, en dat gaat goed. Hou ook opeens superveel geld over :lol: . Ik wil eerst (vrijwel) alles opmaken voordat ik nieuw spul haal. Hooguit hier en daar wat leuke biertjes laag in alcohol want het merendeel wat ik nog heb staan is 8% of hoger en dat is richting de zomer straks ook niet ideaal voor een dagje doorpilsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En terwijl ik dit typ denk ik: aight, zaterdag weer wat leuke bieren drinken. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 14:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
En terwijl ik dit typ denk ik: aight, zaterdag weer wat leuke bieren drinken. :love:

Heb je die Bourbon al op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2021 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die BCBS17? Nope, ligt nog ergens in de kelder. Weet niet of die ooit eens opengaat of dat ik een verticaal setje BCBS opbouw. Ik heb de 14, 17, 18, 19 en 20 namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 10:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Voor de 1000e check-in een Puhaste Sanctum: Theobroma Bourbon BA gehad. Beste bom met smaak en behoorlijk boozy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht je 'm tegenkomen, Drekker - Slang Du Jour Raspberry Cheesecake is echt waanzinnig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 11:23 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waar halen jullie over het algemeen jullie beste/meest bijzondere speciaalbieren? Of is dat ook vaak per toeval?

Ik sla regelmatig wat op in mijn wenslijst wat ik van jullie voorbij zie komen, maar hoe ik er dan aan moet komen is weer een 2e.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Mocht je 'm tegenkomen, Drekker - Slang Du Jour Raspberry Cheesecake is echt waanzinnig.

Zag hem langskomen inderdaad gisteren, zag er wel poah uut. Staat op de lijst.

Pommer schreef:
Waar halen jullie over het algemeen jullie beste/meest bijzondere speciaalbieren? Of is dat ook vaak per toeval?

Ik sla regelmatig wat op in mijn wenslijst wat ik van jullie voorbij zie komen, maar hoe ik er dan aan moet komen is weer een 2e.


Ligt aan de winkel. Wij hebben in Groningen een Mitra die zelf veel goeden binnenhalen. Daarnaast qua supermarkten een Jumbo en een COOP en dan nog wat losse slijterijen en speciaabierwinkels. Bij supermarkten ligt het puur aan de filiaalmanager, de Mitra ook. Want vaak is het de keuze van de managers om het speciaalbieraanbod uit te breiden.

Dus als je bijzondere bieren wilt vinden, moet je gewoon gaan rondkijken bij de slijterijen of supermarkten in de buurt. Vaak kan je op internet wel vinden welke winkels een betere/actueler aanbod hebben dan de rest.

Online kan natuurlijk ook altijd. Als je deze site gebruikt:

https://beerizer.com/?cc=nl

Kan je het gewenste biertje of biersoort invullen en dan geeft de site aan waar het online te koop is. Je kan op beerizer zelf geen aankopen doen, maar wel zien waar je de bieren kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waar halen jullie over het algemeen jullie beste/meest bijzondere speciaalbieren? Of is dat ook vaak per toeval?

Ik sla regelmatig wat op in mijn wenslijst wat ik van jullie voorbij zie komen, maar hoe ik er dan aan moet komen is weer een 2e.


Mitra, Plus, Speciaalbier de Kempen, Slijterij van Genechten, Caigny, HelloBier, Bierbrigadier...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haal mijn bier standaard bij de bierwinkel en bestel soms ook wat online als ik bepaalde bieren zoek die mijn bierwinkel niet heeft. En af en toe een ritje naar Essen om groot in te slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waar halen jullie over het algemeen jullie beste/meest bijzondere speciaalbieren? Of is dat ook vaak per toeval

Bierwinkels in de buurt, keertje naar Burg Bieren gereden, online bestellen.
Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic