In die zelfde trend. Ik zoek een beetje een website waar ik en masse Arpus kan halen. Die bieren zijn geweldig, maar ik merk dat veel bierwinkels er toch nog aardig wat voor vragen en niet alle soorten hebben.
Ik kan sommigen gewoon bij bepaalde supermarkten oppikken voor 4 a 5 euro, terwijl anderen er 7 a 8 voor vragen en Arpus ze zelf aanbiedt voor onder de 4 euro (maar ze zijn bij hun bijna altijd uit stock of kort aanwezig en hebben een klein aanbod). Zoek een beetje het zelfde als die Poolse website, dus als iemand dat heeft voor bieren uit de Baltische staten (of Letland specifiek) hoor ik het ook graag.
Voor de mensen die het ook willen hebben, ik raad altijd alles van ze aan, enorm goede prijs/kwaliteit bij hun. Ze scoren nagenoeg altijd een 4 of hoger op Untappd. Ik had deze wishlist (sommigen moeten nog uitkomen en een paar al gehad)
Arpus Apricot x Raspberry Imperial Sour Ale
Arpus Blood Orange Milkshake IPA
Arpus Blueberry Imperial Sour Ale
Arpus Coconut x Vanilla Imperial Pastry Stout
Arpus Coffee x Vanilla Imperial Stout
Arpus DDH Big Secret Hops DIPA
Arpus DDH Citra x Galaxy IPA
Arpus DDH Mosaic TIPA
Arpus DDH New England Hazy Juice
Arpus DDH Strata IPA
Arpus DDH Vic Secret x Citra IPA
Arpus Guava x Passionfruit Imperial Sour Ale
Arpus Kiwi x Mango x Pineapple Imperial Sour Ale
Arpus Papaya x Mango x Guava x Passionfruit
Arpus Peach x Blackberry Sour Ale
Arpus Raspberry Mango Sour Ale
Sori/Arpus Neon City
Ik kan sommigen gewoon bij bepaalde supermarkten oppikken voor 4 a 5 euro, terwijl anderen er 7 a 8 voor vragen en Arpus ze zelf aanbiedt voor onder de 4 euro (maar ze zijn bij hun bijna altijd uit stock of kort aanwezig en hebben een klein aanbod). Zoek een beetje het zelfde als die Poolse website, dus als iemand dat heeft voor bieren uit de Baltische staten (of Letland specifiek) hoor ik het ook graag.
Voor de mensen die het ook willen hebben, ik raad altijd alles van ze aan, enorm goede prijs/kwaliteit bij hun. Ze scoren nagenoeg altijd een 4 of hoger op Untappd. Ik had deze wishlist (sommigen moeten nog uitkomen en een paar al gehad)
Arpus Apricot x Raspberry Imperial Sour Ale
Arpus Blood Orange Milkshake IPA
Arpus Blueberry Imperial Sour Ale
Arpus Coconut x Vanilla Imperial Pastry Stout
Arpus Coffee x Vanilla Imperial Stout
Arpus DDH Big Secret Hops DIPA
Arpus DDH Citra x Galaxy IPA
Arpus DDH Mosaic TIPA
Arpus DDH New England Hazy Juice
Arpus DDH Strata IPA
Arpus DDH Vic Secret x Citra IPA
Arpus Guava x Passionfruit Imperial Sour Ale