Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 15:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Jezus Remi, ik zit Ff op je untappd te kijken maar je hebt dus besloten dat jouw lichaam geen tempel maar een distilleerketel is?


Meer een combi druglab/brouwerij lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Samen met Sarabande en Broken Balance wat mooie units besteld uit polen :love:
https://untappd.com/user/Jordi_drenth/wishlist

@Jurre die HBC 586 is super nice. Ik vind neipa's ook super lekker indd.
Hoe hebben jullie dit besteld dan? Vind funky fluid ook top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dus als iemand nog tips heeft voor Triple Ipa's of Neipa's (wat het verschil ook moge wezen).


Goede TIPAs zijn bijna altijd de moeite waard. Gisteren nog de Durga van Basqueland gehad, dat was ook weer heerlijk.

Qua verschil tussen de stijlen, een NEIPA is in principe een IPA die extra dry hopped is, met een fruitigere smaak tot gevolg boven de bitterheid die een IPA vaak heeft. Qua textuur levert dit ook de bekende "hazy" look. Het is wel een eigen genre, zoals je ook bijvoorbeeld west coast, English en black IPAs hebt.

Een Double of Triple IPA is meer een aanduiding voor de hoeveelheid hop dat ik het bier is verwerkt, vaak gebalanceerd met extra mouten. Er is niet echt een vaste scheidslijn tussen een IPA/DIPA/TIPA, het is maar hoe de brouwerij het wil omschrijven.

In diezelfde categorie kun je dus prima een Triple New England IPA of een Double Black IPA hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Hoe hebben jullie dit besteld dan? Vind funky fluid ook top :D


https://www.piwnemosty.pl/

Kost paar tientjes verzendkosten, maar dat heb je er snel uit. gemiddeld €3,50 per unit betaald :D Verzending is ook sneller dan verwacht trouwens. 3 werkdagen geven ze aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Henk-Jan schreef:
Hoe hebben jullie dit besteld dan? Vind funky fluid ook top :D


https://www.piwnemosty.pl/

Kost paar tientjes verzendkosten, maar dat heb je er snel uit. gemiddeld €3,50 per unit betaald :D Verzending is ook sneller dan verwacht trouwens. 3 werkdagen geven ze aan.

Krijg je er nog een pakkie cobra6 bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2021 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Krijg je er nog een pakkie cobra6 bij?


Als je boven de 450 PLN (+-100 euro) besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze bestelling bij Piwne Mosty was ook heel snel binnen, ja. Heb er zaterdag wat opengetrokken, ben er wel content mee. En inderdaad zo'n 3,50 euro voor ekte halve liters is gewoon een goeie prijs tegen goede ratings. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2021 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er mooi 20 uitgekozen bij die Poolse shop. Na zdrowie motherfucker
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moesten jullie bij afrekenen uiteindelijk dan ook meer betalen voor verzending? Had er uiteindelijk 64 (2x32) dus dacht 40 voor shipping betalen, werd dat alsnog 58 haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 20:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wij moesten 40 euro dokken, maar ik geloof dat we meer dan 62 bier hadden.

Jordi had ze allemaal uitgekozen en heb zelf expres niet gekeken zodat het een leuke verrassing is als het aankomt, dus ik denk dat hij meer weet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 21:03 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Moesten jullie bij afrekenen uiteindelijk dan ook meer betalen voor verzending? Had er uiteindelijk 64 (2x32) dus dacht 40 voor shipping betalen, werd dat alsnog 58 haha.


Best kans dat je met 60 blikken wel in die 40 euro viel. Dat hadden wij namelijk ook en ik weet van Rick dat 'ie dat ook had. Was net een beetje het kantelpunt qua gewicht / hogere verzendkosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2021 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Henk-Jan schreef:
Moesten jullie bij afrekenen uiteindelijk dan ook meer betalen voor verzending? Had er uiteindelijk 64 (2x32) dus dacht 40 voor shipping betalen, werd dat alsnog 58 haha.


Best kans dat je met 60 blikken wel in die 40 euro viel. Dat hadden wij namelijk ook en ik weet van Rick dat 'ie dat ook had. Was net een beetje het kantelpunt qua gewicht / hogere verzendkosten.

Ik las dat je per 32 2 tientjes af tikte.. Dus had er precies 64 ingeladen haha.
Dan zat hij er denk ik qua gewicht over indd, goeie voor de volgende keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 10:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat ben je dan voor die 64 blikken incl. verzendkosten ongeveer kwijt? Heb binnenkort weer een 'proeverij' met een paar vrienden dus dan kunnen we mooi wat inslaan. En kun je gewoon via iDeal met je euro's betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik was 250 euro kwijt dus voor 64 en dat is incl verzending.
Als ik even had getweakt zoals hier boven staat en er nog een paar had weg gestreept had dat dan 230 kunnen zijn door die verzendkosten.

En betalen kan met Paypal of handmatig voor zover ik dat zag.
Ik heb handmatig gedaan en was net zo goed binnen een paar uur verwerkt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gemiddeld zat ik op 3,5 euro per blik van 0,5l en dat kreeg dan allemaal een rating op Untappd van 4* of hoger. Uitsluitend Pools bier dus dat is wel tof. Was ook echt met 3 werkdagen binnen. 2 pallets vol. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

(Nog een gratis tip: er gaat vandaag ook weer een pakket 3 Fonteinen o.b.v. Druif in de online sale.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Gemiddeld zat ik op 3,5 euro per blik van 0,5l en dat kreeg dan allemaal een rating op Untappd van 4* of hoger. Uitsluitend Pools bier dus dat is wel tof. Was ook echt met 3 werkdagen binnen. 2 pallets vol. :lol:

Ja mooi werk man. Ga er denk ik ook wel vaker bestellen.
20 blikjes in je eentje bestellen kan dan ook nog wel een keer uit met die prijzen.
2 pallets hahaha, kijk er naar uit. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Remi schreef:
Gemiddeld zat ik op 3,5 euro per blik van 0,5l en dat kreeg dan allemaal een rating op Untappd van 4* of hoger. Uitsluitend Pools bier dus dat is wel tof. Was ook echt met 3 werkdagen binnen. 2 pallets vol. :lol:

Ja mooi werk man. Ga er denk ik ook wel vaker bestellen.
20 blikjes in je eentje bestellen kan dan ook nog wel een keer uit met die prijzen.
2 pallets hahaha, kijk er naar uit. :love:

Mij bellen hè

Ben helemaal into de chocolade stouts. Wat een lekker spul zeg. :loving:
Binnenkort die Desert in a Can scoren, al zijn die wel aardig prijzig wat ik in de buurt kon vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik Original Sin van LERVIG halen man. Die heb ik afgelopen weekend gedronken en die was echt tering nice. Kostte ook maar €5,-, dus een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding ga je niet vinden denk ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 13:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dan zou ik Original Sin van LERVIG halen man. Die heb ik afgelopen weekend gedronken en die was echt tering nice. Kostte ook maar €5,-, dus een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding ga je niet vinden denk ik!


Oh ja, amen to that one!
Die was heel goed, lekker VOL ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dan zou ik Original Sin van LERVIG halen man. Die heb ik afgelopen weekend gedronken en die was echt tering nice. Kostte ook maar €5,-, dus een veel betere prijs-kwaliteitsverhouding ga je niet vinden denk ik!

Zag jou ‘m al inchecken, staat op de wenslijst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2021 22:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vandaag ook de 18 bieren uit Polen binnen. Goed setje wel, veelal Funky Fluid. Toch wel chill, alles is ook in halve liters en omgerekend dok ik iets van 4 euro per bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2021 22:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zojuist de Lervig Paragon 2018 open getrokken... die voel je wel op een semi nuchtere maag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2021 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Vandaag ook de 18 bieren uit Polen binnen. Goed setje wel, veelal Funky Fluid. Toch wel chill, alles is ook in halve liters en omgerekend dok ik iets van 4 euro per bier.

Heb ze ook binnen :D
Pakket toch wel enigszins gehavend. Maar was netjes compleet dus niks te klagen. Mooi werk inderdaad, ga t nog wel een keertje doen. Wat ik overigens ook mooi vond is dat ik op untapped zag dat de bierwinkel hier (Pakhuis in Albergen) ook veel van de funky fluids had toegevoegd. Die gaan minimaal voor 5/6 euro denk ik.
Mochten jullie nog meer zulke sites hebben post het dan maar ^^ kwam er via hier bij dus bedankt!
Vorige  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic