Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er overigens wel stouts en lambic / geuze opzetten :evil: . Ik zoek wel wat toegankelijks, dat moet je ook wel 'leren waarderen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hehe ik had niet anders verwacht. lekker gewerkt Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn uit mijn hoofd 23 biertjes geworden, safe bets voor Erik (dubbel en tripel wat hij lekker vindt maar ook Pannepotjes en wat dikke DIPA) en ook wat experimenteler (o.a. dikke pastry stout, hoppa).
Ik denk wel een leuke lijst. Ik wacht nog even op zijn e-mailadres zodat ik het bestand (ja ja, heb er werk van gemaakt) kan mailen. Dan laat 'ie hier vast wel weten wat er besteld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lowlander Snack & Bite pakket gewonnen, winactie 3 dit jaar die mijn kant op komt.
Altijd leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Zijn uit mijn hoofd 23 biertjes geworden, safe bets voor Erik (dubbel en tripel wat hij lekker vindt maar ook Pannepotjes en wat dikke DIPA) en ook wat experimenteler (o.a. dikke pastry stout, hoppa).
Ik denk wel een leuke lijst. Ik wacht nog even op zijn e-mailadres zodat ik het bestand (ja ja, heb er werk van gemaakt) kan mailen. Dan laat 'ie hier vast wel weten wat er besteld is.


Eigenlijk allemaal :D het is maar 1x Kerst per jaar natuurlijk (en ziet er naar uit dat O&N thuis gevierd wordt met alleen mijn vriendin dus extraatje was welkom)

Er was er 1 niet op voorraad helaas, de BIG BELLY BREWING LIQUID DESSERTS 13 RED VELVET COCONUT CHRISTMAS CAKE QUAD :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er was er 1 niet op voorraad helaas, de BIG BELLY BREWING LIQUID DESSERTS 13 RED VELVET COCONUT CHRISTMAS CAKE QUAD :(


Daar heb ik er twee van liggen. Eens kijken of Remi en ik die soldaat maken tijdens de kerstbrunch met onze ouders op tweede kerst. Lig ik lekker om 8 uur op bed 's avonds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die heb ik nog 1 liggen en kan er zo aan komen als het moet (Plus Smetsers Leende / Mitra Slijterij Dommelen)
Die is wel verrekte goed hoor,.... echt van genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Er was er 1 niet op voorraad helaas, de BIG BELLY BREWING LIQUID DESSERTS 13 RED VELVET COCONUT CHRISTMAS CAKE QUAD :(

Zonde. Maar ik verwacht dat die bij lokale slijters in de buurt eventueel wel te verkrijgen is. De beoordelingen zijn goed in ieder geval. En ik ben er zelf ook wel benieuwd naar.


RomanAnthony schreef:
Daar heb ik er twee van liggen. Eens kijken of Remi en ik die soldaat maken tijdens de kerstbrunch met onze ouders op tweede kerst. Lig ik lekker om 8 uur op bed 's avonds.

Die moet de dag er voor al mee naar de schoonfamilie. Maar heb voor bij jullie al andere opties. :cool:


Maar nice, Erik. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden. Zitten wel wat goede units tussen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is dit het geworden:

ErikZ schreef:
Budget: 75 -100 euro
Smaak: Groot Tripel fan, Dubbel leren drinken deze herfst (Westmalle Dubbel, Gouden Carolus Classic, IPA met een tintje (Brewdog Elvis Juice, is grapefruit)
Geen fan van: Pils, Lambiek, Stout (te onbekend mee)
Aantal: 12 - 24


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker gewerkt neef :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 10:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dankzij Remi de komende tijd genieten van deze verzameling :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb je er al wat van geprobeerd? Kerstavond, eerste Kerst en tweede Kerst behoorlijk gezopen zeg. Maar wel hele dikke bieren opengetrokken. Morgen nog even op m'n verjaardag gas geven, oudejaarsdag nog en dan maar weer beginnen aan Dry January.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor THArdstyler & Rickzel ook een bierpakket samengesteld. Ik heb een beetje je opzet gepikt Remi :P
https://i.ibb.co/4McktMd/1.png

Untappd lijstje:
https://untappd.com/user/Jordi_drenth/lists/914085
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor THArdstyler & Rickzel ook een bierpakket samengesteld. Ik heb een beetje je opzet gepikt Remi :P
https://i.ibb.co/4McktMd/1.png

Untappd lijstje:
https://untappd.com/user/Jordi_drenth/lists/914085


Nogmaals dank, zit er met smart op te wachten. Mooi voor oud en nieuw degelijk thuis op de bank maar van genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 20:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Voor THArdstyler & Rickzel ook een bierpakket samengesteld. Ik heb een beetje je opzet gepikt Remi :P
https://i.ibb.co/4McktMd/1.png

Untappd lijstje:
https://untappd.com/user/Jordi_drenth/lists/914085


Spijkergoed erbij, is een prima biertje... staat hier in de koelkast nog te wachten na aanraden van vrienden

vandaag maar gehaald:

Sailing '20 Russian Imperial Stout, North 2020, Pindakees en G De Goudale (2020) : Red Velvet
niet speciaal, los van de Pindakees, maar het vult weer de rekken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Pindakees hoor ik erg wisselende verhalen over, tbh.

Leuke lijst, Jor. Ik ga vandaag wat klappers op m'n verjaardag opentrekken. Gewoon, omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vind ik de North 2020 specialer dan de Pindakees, maar beiden erg lekker. Met Kerst ook nog enkele klappers gedronken waaronder My Continuous Improvement #4 en #5 en nog een dikke Puhaste Silver Series. Gisteren nog een mooi proeverijtje achter de kiezen om het jaar af te sluiten. Dry Januari ga ik maar laten voor wat het is :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die Pindakees hoor ik erg wisselende verhalen over, tbh.

Leuke lijst, Jor. Ik ga vandaag wat klappers op m'n verjaardag opentrekken. Gewoon, omdat het kan.


Gefeliciteerd maatje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heb je er al wat van geprobeerd? Kerstavond, eerste Kerst en tweede Kerst behoorlijk gezopen zeg. Maar wel hele dikke bieren opengetrokken. Morgen nog even op m'n verjaardag gas geven, oudejaarsdag nog en dan maar weer beginnen aan Dry January.


Absoluut! Sterker nog: bijna alles is al op xd Met mijn vader en zwager de doos met kerst flink aangevallen. Bijna alles gedeeld om zo zoveel mogelijk te kunnen proeven maar nog wel te kunnen winnen met sjoelen en 30 Seconds :P

Veel lekkere bieren op maar met stouts kan ik helaas niks. Drink nu tijdens dit typen de Pindakees, is zeker niet vies maar het is niet wat ik zoek in bieren.

De sours zijn denk ik wel mijn favos geweest en gisteren om 00:00 de Geuze Boon geopend en inderdaad zoals je zei gedronken als een champagne, heel erg lekker na alle vette hapjes en eten. Zal mijn mening over de bieren los zeker nog uitschrijven en hier plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Die Pindakees hoor ik erg wisselende verhalen over, tbh.

Leuke lijst, Jor. Ik ga vandaag wat klappers op m'n verjaardag opentrekken. Gewoon, omdat het kan.


Heb hem ondertussen gedronken. Mis de echte pindakaas suggestie erin.

Wel prima met koffie choco en caramel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Heb hem ondertussen gedronken. Mis de echte pindakaas suggestie erin.

Wel prima met koffie choco en caramel


Eens, was zelfs een beetje huiverig voor de naam, was bang voor dunne saté saus maar heb de pindasmaak niet heel nadrukkelijk geproefd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, Erik. Tof om te horen.

Ik ga even een Dry January in en mogelijk nog wat extended, ligt een beetje aan de plannen en vooruitzichten eind januari.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 16:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Snap dat principe nooit zo. Tuurlijk het is goed voor je en ik snap de wens na de feestdagen wel.

Maar specifiek een maand niks doen om dan gewoon weer alsouds door te gaan heeft dan niet zo veel effect, kan je dan niet gewoon beter matigen over een heel jaar? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weer wat nieuwe erbij gehaald:

Virtual Reality - Sticky Maple & Banana French Toast - Amundsen
Virtual Reality - Mocha Coconut & Vanilla Macaroons - Amundsen
Barrel Aged Dessert In A Can - Tiramisu - Amundsen
F*ck the Dust! DDH Citra - AF
Graxx, The Cream Horn Gobbler - Moersleutel
Vanilla & Chocolate Porter - The Garden Brewery
Rotunda - Gamma Brewing
Maplelicious (Cellar Series) - Pohjala
Cinnabun - Pohjala
Pretty Pale Ale - O/O
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Snap dat principe nooit zo. Tuurlijk het is goed voor je en ik snap de wens na de feestdagen wel.

Maar specifiek een maand niks doen om dan gewoon weer alsouds door te gaan heeft dan niet zo veel effect, kan je dan niet gewoon beter matigen over een heel jaar? :P


Doe hetzelfde als Remi en in mijn ogen heeft het het volgende effect: De kans dat je minder drinkt na zo'n maand is groter dan wanneer je elke maand probeert te matigen
Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic