Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 58 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)
Hardtraxx Veteran
7975 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Remi wrote:Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)
Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Remi wrote:Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Ja, ikke. Heb de Speyside gekocht, stond mij het meeste aan qua omschrijving.
Maar nog geen bevestigingsmail binnen
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
SL8492 wrote:
Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.
Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 days ago
Ik heb besloten ze niet te gaan halen.. heb van de 2019 serie er nog 2 liggen.. kom er niet aan toe xd én ik vond ze aardig aan de prijs (vorig jaar ook al, maar toen was mijn ruggengraat nog slapper dan dat ie nu is)
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Remi wrote:
SL8492 wrote:
Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!
Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
SL8492 wrote: Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.
geplukt van de insta
Heb je een Vatgerijpt rondleiding geboekt? Er wordt een set voor je gereserveerd, deze kun je kopen na afloop van de rondleiding in Arcen
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
SL8492 wrote:Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(

Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
rakkietakkie wrote:
SL8492 wrote:Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(

Heb al bericht gekregen op Facebook dat ze in de winkel ook op zijn. Helaas.
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
SL8492 wrote:
rakkietakkie wrote:

Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
rakkietakkie wrote:
SL8492 wrote:
rakkietakkie wrote: Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he
Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 3 days ago
SL8492 wrote:Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P
Had ook al even gekeken indd.. wat een woekerprijzen vragen sommige zeg.. xd
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Absurd dat wel, maar schaarste creeërt handel in deze.
Exclusief bier > < Veel liefhebbers...

Was te verwachten toch?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Ik heb de nieuwe, exclusieve, release van 3 Fonteinen gekocht, die was ook in een mum van tijd uitverkocht. Kostte zo'n 125 euro voor 6 grote flessen. Die gaan over een tijdje ook gerust voor het dubbele, zo niet meer, online.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Steffnov, je hebt me ooit eens getipt voor de Times 8. Nu is de bourbon barrel aged uit en die komt als het goed is mijn kant op:

https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/
https://untappd.com/b/lervig-times-8-bo ... ed/3938161
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Goed aan prijs joh.. Pwoh
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Remi wrote:Steffnov, je hebt me ooit eens getipt voor de Times 8. Nu is de bourbon barrel aged uit en die komt als het goed is mijn kant op:

https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/
https://untappd.com/b/lervig-times-8-bo ... ed/3938161
Thanks voor de update. Ik had hem toevallig zelf ook al gezien en er twee besteld (bij dezelfde shop ook, nergens anders buiten de UK toen zien staan) :D Dit weekend de eerste aanbreken, de ander maf een tijdje blijven verstoffen
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Beyondbeer is Duits. Je hebt het over UK, of had je nog een andere site? Hij stond van de week op de Bierliefhebber voor rond de 10 euro maar was helaas te laat.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Beyondbeer is Duits. Je hebt het over UK, of had je nog een andere site? Hij stond van de week op de Bierliefhebber voor rond de 10 euro maar was helaas te laat.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Bedoel BeyondBeer idd, daar had ik hem besteld. Enige andere plekken waar ik hem zag staan waren sites uit de UK. Bierliefhebber heb ik hem gemist.

Vanavond maar eens aanbreken
Hardtraxxer
227 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Image

Paar nieuwe leuke, ook als box te verkrijgen
https://www.jopenbier.nl/product/ex-gir ... box-small/
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Remi wrote:Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?
Wat nieuwe Pohjala en Moersleutels die hier bij de Mitra stonden.
en een Liquid Dessert no. 11 stond als grote verrassing ertussen, dus die heb ik maar gepakt.

Dit weekend wat Puhaste halen en daar hebben ze ook de Snowflakes van Moersleutel.
Niks echt speciaal dus, of je moet de Admundsen X-Mas special meerekenen...
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Remi wrote:Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?
Moersleutel advent kalender besteld :)