Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 74  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 10:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)

Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 15:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)


Ja, ikke. Heb de Speyside gekocht, stond mij het meeste aan qua omschrijving.
Maar nog geen bevestigingsmail binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2020 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Remi schreef:
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)

Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.


Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb besloten ze niet te gaan halen.. heb van de 2019 serie er nog 2 liggen.. kom er niet aan toe xd én ik vond ze aardig aan de prijs (vorig jaar ook al, maar toen was mijn ruggengraat nog slapper dan dat ie nu is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
SL8492 schreef:
Remi schreef:
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)

Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.


Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!

Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 09:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.


geplukt van de insta
Citaat:
Heb je een Vatgerijpt rondleiding geboekt? Er wordt een set voor je gereserveerd, deze kun je kopen na afloop van de rondleiding in Arcen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2020 10:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(


Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:
Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(


Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..

Heb al bericht gekregen op Facebook dat ze in de winkel ook op zijn. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 10:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:
Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(


Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..

Heb al bericht gekregen op Facebook dat ze in de winkel ook op zijn. Helaas.


Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:
rakkietakkie schreef:
Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..

Heb al bericht gekregen op Facebook dat ze in de winkel ook op zijn. Helaas.


Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he

Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 10:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P

Had ook al even gekeken indd.. wat een woekerprijzen vragen sommige zeg.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2020 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Absurd dat wel, maar schaarste creeërt handel in deze.
Exclusief bier > < Veel liefhebbers...

Was te verwachten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2020 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb de nieuwe, exclusieve, release van 3 Fonteinen gekocht, die was ook in een mum van tijd uitverkocht. Kostte zo'n 125 euro voor 6 grote flessen. Die gaan over een tijdje ook gerust voor het dubbele, zo niet meer, online.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov, je hebt me ooit eens getipt voor de Times 8. Nu is de bourbon barrel aged uit en die komt als het goed is mijn kant op:

https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/
https://untappd.com/b/lervig-times-8-bo ... ed/3938161
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 18:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goed aan prijs joh.. Pwoh
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2020 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Steffnov, je hebt me ooit eens getipt voor de Times 8. Nu is de bourbon barrel aged uit en die komt als het goed is mijn kant op:

https://www.beyondbeer.de/en/lervig-times-8-ba/
https://untappd.com/b/lervig-times-8-bo ... ed/3938161


Thanks voor de update. Ik had hem toevallig zelf ook al gezien en er twee besteld (bij dezelfde shop ook, nergens anders buiten de UK toen zien staan) :D Dit weekend de eerste aanbreken, de ander maf een tijdje blijven verstoffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyondbeer is Duits. Je hebt het over UK, of had je nog een andere site? Hij stond van de week op de Bierliefhebber voor rond de 10 euro maar was helaas te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beyondbeer is Duits. Je hebt het over UK, of had je nog een andere site? Hij stond van de week op de Bierliefhebber voor rond de 10 euro maar was helaas te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2020 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedoel BeyondBeer idd, daar had ik hem besteld. Enige andere plekken waar ik hem zag staan waren sites uit de UK. Bierliefhebber heb ik hem gemist.

Vanavond maar eens aanbreken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2020 16:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Paar nieuwe leuke, ook als box te verkrijgen
https://www.jopenbier.nl/product/ex-gir ... box-small/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 09:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?

Wat nieuwe Pohjala en Moersleutels die hier bij de Mitra stonden.
en een Liquid Dessert no. 11 stond als grote verrassing ertussen, dus die heb ik maar gepakt.

Dit weekend wat Puhaste halen en daar hebben ze ook de Snowflakes van Moersleutel.
Niks echt speciaal dus, of je moet de Admundsen X-Mas special meerekenen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2020 10:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Iemand recent nog wat toffe dingen gehaald?


Moersleutel advent kalender besteld :)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic