Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2020, 10:21 

Hardtraxx Elite

Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2020, 13:46 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Iemand die vatgerijpte release van Hertog Jan op de kop kunnen tikken? Site lag plat en ik kwam er niet door...
Als er iemand vanaf aanstaande donderdag langs gaat voor een pakket, doe mij er ook 1. (hint hint Nattehond)

Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2020, 15:33 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:

Ja, ikke. Heb de Speyside gekocht, stond mij het meeste aan qua omschrijving.
Maar nog geen bevestigingsmail binnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-09-2020, 17:33 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Remi schreef:

Je mag maar 1 pakket per persoon meenemen, anders had ik dat zeker voor je gedaan :thumbup: . Zelf ook te laat voor de verkoop dus kijken of ik er donderdag terecht kan.

Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2020, 08:57 

Hardtraxx Addict

Ik heb besloten ze niet te gaan halen.. heb van de 2019 serie er nog 2 liggen.. kom er niet aan toe xd én ik vond ze aardig aan de prijs (vorig jaar ook al, maar toen was mijn ruggengraat nog slapper dan dat ie nu is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2020, 09:37 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
SL8492 schreef:
Remi schreef:

Neem je partner, broertje of zusje, vader of moeder, buurman of buurvrouw mee zou ik zeggen. :cool:
Hoop voor je dat het lukt, mooi pakket!

Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2020, 09:52 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Ben bang dat ik niemand daarvoor meekrijg op de donderdagmiddag :P
Weet niet eens of ik ze überhaupt kan krijgen daar, staat nergens echt duidelijk dat ze nog wel te krijgen zijn in de brouwerijwinkel, maar ik ga het toch proberen.

geplukt van de insta
Citaat:
Heb je een Vatgerijpt rondleiding geboekt? Er wordt een set voor je gereserveerd, deze kun je kopen na afloop van de rondleiding in Arcen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2020, 09:53 

Hardtraxx Veteran

Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-09-2020, 10:19 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Op de website stond dat ze vanaf donderdag in de winkel te krijgen waren zolang de voorraad strekt. Inmiddels is dat ook van de website afgehaald. Ik heb geen rondleiding geboekt, dus ik ben bang dat ik ook pech heb :(

Even bellen met 0800-0230945 (Inbev)
Die weten het je wel te vertellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2020, 10:00 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:

Heb al bericht gekregen op Facebook dat ze in de winkel ook op zijn. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2020, 10:05 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:

Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2020, 10:38 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
SL8492 schreef:
rakkietakkie schreef:

Balen! Nouja, marktplaats staat er vol mee he

Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2020, 10:42 

Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Ik wil ze ook weer niet zó graag hebben dat ik er een godsvermogen voor ga betalen :P

Had ook al even gekeken indd.. wat een woekerprijzen vragen sommige zeg.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15-09-2020, 10:53 

Hardtraxx Elite

Absurd dat wel, maar schaarste creeërt handel in deze.
Exclusief bier > < Veel liefhebbers...

Was te verwachten toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-09-2020, 16:13 

Hardtraxx Elite

Ik heb de nieuwe, exclusieve, release van 3 Fonteinen gekocht, die was ook in een mum van tijd uitverkocht. Kostte zo'n 125 euro voor 6 grote flessen. Die gaan over een tijdje ook gerust voor het dubbele, zo niet meer, online.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic