Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 08:59 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
:lol:

Gefeliciteerd! 3 kids joh, ik vind 1 momenteel al meer dan genoeg :P

Thanks!
De grootste verandering is van 0 naar 1 kind. 1 naar 2 ging heel makkelijk. Niets is meer nieuw en je bent zelf wat makkelijker in dingen. Uiteraard hoop ik dat het van 2 naar 3 ook zo gaat haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 09:17 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor juist ook vaak dat van 1 naar 2 heftig is. Met eentje ben je nog vrij flexibel omdat je die overal mee naar toe kan slepen. Met 2 en met wisselende ritmes ben je nog meer aan huis gebonden lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 09:56 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Ik hoor juist ook vaak dat van 1 naar 2 heftig is. Met eentje ben je nog vrij flexibel omdat je die overal mee naar toe kan slepen. Met 2 en met wisselende ritmes ben je nog meer aan huis gebonden lijkt mij.

Ik kan dit vanaf januari eventueel bevestigen, nummer 2 is onderweg.
Heb het gevoel dat onze eerste bijzonder makkelijk is, dus hou m'n hart vast voor de 2e. Wel leuk dat we zowel een jongen als meisje hebben dadelijk, krijg je mooi alle facetten mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 10:21 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:

Zou je inderdaad denken maar ik heb het echt helemaal anders ervaren. Het verzorgen van een kleintje kun je bij een tweede desnoods met je ogen dicht. De tweede moet ook maar gewoon mee in het ritme wat hoort bij het ritme van een gezin met al een kindje van 2 of 3 jaar oud. Waarbij je met de eerste misschien wat meer alles daarop afstemt nog. De tweede moet maar gewoon mee.

3 kinderen is praktisch ook nog goed te doen natuurlijk. Dat is bij 4 wel gelijk een probleem. Ik heb een prima auto maar niet voor 4 kinderen haha. Dus blij dat het geen tweeling bleek te zijn. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 13:20 

Hardtraxx Veteran

Ik hoor daar wisselende verhalen over, de een voelt de last (bij wijze van spreke) niet eens terwijl de ander heel veel moeite heeft om de ritmes af te stemmen.

Ik ben zelf bang dat ik bij een tweede in de laatste categorie terecht kom. Het ritme is zowat heilig bij ons zien er ook erg tegenop om dit met een tweede te moeten combineren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 13:42 

Hardtraxx Veteran

Ja het is uiteraard afwachten ook hoe een kindje is met slapen. Wij hadden wel het geluk dat de tweede vanaf het begin het makkelijkste ooit was. Nooit een avond/nacht heen en weer hoeven wiegen of gedoe gehad. Bijzonder eigenlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic