Thanks amigos van het forum! Het wordt een meisje
makrooy schreef:
Mooi man! Gratz. Wij hebben een soort gelijk traject gehad. Via icsi is mijn vriendin zwanger geworden. Door mijn Cystic Fibrosis schiet ik losse flodders dus moesten ze mn ballen open halen en met een naaldje zaadcellen eruit zuigen
Damn, dit was echt mijn grote angst tijdens het traject haha. Gelukkig vrij snel al gehoord dat dit bij mij niet nodig was.
Wel meerdere keren zaad in moeten leveren om te laten testen, wat toch ook wel kolderieke momenten opleverde. In Rotterdam is het echt super discreet, het enige contact dat je hebt bij zo'n afspraak is met een arts die je gegevens checkt. Daarna stop je het potje in een kastje en je bent klaar.
In Utrecht was het echt verschrikkelijk. Mijn vriendin had een echo en ik moest dus zaad inleveren. Mijn vriendin had een afspraak om 09:30 en ik om 09:00, dus genoeg tijd haha. Ik kom daar aan, word ik geholpen door een mevrouw die zegt ''succes met produceren'' en me wijst naar een kamertje 2 gangen verderop. Ik ga zitten om 09:05, waarop ik een appje krijg van mijn vriendin dat ze al klaar is met haar afspraak. Dus met het ongemak van de mevrouw aan de balie, het appje van mijn vriendin die op me wacht probeer ik op te schieten.
En in plaats van dat er een mooie hoeveelheid in het potje komt, schiet de helft op m'n shirt en jas. Dus ik met een vrijwel leeg potje en allemaal spermevlekken op m'n shirt weer terug lopen door het ziekenhuis om dat potje in te leveren.