Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2025 23:20 

Hardtraxx Addict

Gefeliciteerd Justin! Heel mooi (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2025 09:36 

Hardtraxx Veteran

Thanks! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 11:38 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd Justin!

We merkten op dat de 'alles is goed, iedereen doet het op zijn eigen manier en elk kind is anders' antwoorden onze onzekerheden en behoefte naar vastigheid niet konden wegnemen.

We maken daarom nu veel gebruik van de GGD chat functie voor ouders. Erg snelle en duidelijke antwoorden.
Vooral fijn als je een specifieke vraag hebt en het volgende bezoek aan het consultatiebureau nog even duurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 22:50 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
'alles is goed, iedereen doet het op zijn eigen manier en elk kind is anders'

Daarom krijgt die van ons nu gewoon redbull
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 11:33 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
_theon_ schreef:
'alles is goed, iedereen doet het op zijn eigen manier en elk kind is anders'

Daarom krijgt die van ons nu gewoon redbull

Alvast het Max Verstappen-traject ingezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 11:48 

Hardtraxx Addict

Sinds kort ben ik dan ook vader geworden van een meisje! Hele zware bevalling voor zowel moeder als kind, maar inmiddels 2,5 week verder en alles gaat goed! (L)

Vooralsnog denk ik dat we een hele 'makkelijke' baby hebben. Afgelopen 3 dagen waren wel wat zwaarder, aangezien ze dan langere periodes over de dag echt ontroostbaar was. Maar qua slaap had ik het echt erger verwacht. Zit zelf iedere nacht tussen de 6 en 7,5 uur slaap. Dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 13:31 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! :D
Denkeleda schreef:
Afgelopen 3 dagen waren wel wat zwaarder, aangezien ze dan langere periodes over de dag echt ontroostbaar was.

Krampjes? Infacol was hier thuis de sleutel tot meer rust. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 17:36 

Hardtraxx Addict

Parvuz schreef:
Gefeliciteerd! :D
Krampjes? Infacol was hier thuis de sleutel tot meer rust. :P

Thanks! Nee krampjes waren wel na een paar dagen, maar afgelopen dagen waren het denk ik vooral te veel prikkels zonder ze echt te verwerken. Twee dagen geleden was ze zo overprikkeld dat ze ook van 12h tot 21u echt wakker was. Die oververmoeidheid zorgt er dan ook weer ervoor dat ze niet kan slapen, maar uiteindelijk gelukkig wel rustig gekregen.

Ja we hebben Cinnababy gekocht geloof ik, maar hoor inderdaad ook meer over Infacol. Mochten die krampjes verder echt doorkomen zullen we dat vast ook wel in huis halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2025 10:23 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! Welkom bij de club. Infacol kan inderdaad wel helpen bij krampjes. Voor ons heeft het vooral geholpen om op een gegeven moment echt een ritme te gaan volgen. Die van ons gaat toch het beste op regelmaat, al moet je daar ook niet te krampachtig mee omgaan. In deze beginfase vooral genieten van de kleine baby-dingen, zoals dat ze bij je op de borst slaapt enzo. Dat gaat er supersnel van af.

Die van ons is nu 5,5 maand, maar dat hele kleine mis ik soms wel hoor. Al wordt alles steeds wel een beetje leuker en interactiever, met iedere keer weer nieuwe uitdagingen ook. Die van ons rolt nu alleen maar om, maar dan raakt ze vervolgens in bed in paniek omdat ze op haar buik ligt en niet meer terug kan :lol: vet vermoeiend haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 21:30 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Voor ons heeft het vooral geholpen om op een gegeven moment echt een ritme te gaan volgen. Die van ons gaat toch het beste op regelmaat, al moet je daar ook niet te krampachtig mee omgaan.

Hier hetzelfde idd. Wij hebben een tweeling van inmiddels 2,5, dus wordt je min of meer gedwongen om een ritme aan te houden. Niet te doen anders lol. En dat werkte goed! Maar idd niet te krampachtig mee omgaan en gewoon accepteren zoals t gaat.

Justinhafc schreef:
In deze beginfase vooral genieten van de kleine baby-dingen, zoals dat ze bij je op de borst slaapt enzo. Dat gaat er supersnel van af.

Dit ook helemaal. Alle cliche's dat alles enorm snel voorbij gaat zijn ook helemaal waar. Voor je t door hebt, zijn het ineens geen babies meer en moet je gaan nadenken over basisscholen lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2025 23:05 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Voor je t door hebt, zijn het ineens geen babies meer en moet je gaan nadenken over basisscholen lol

Pfoe zeg dat, nog 2 maandjes en dan is het zover bij onze oudste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2025 16:12 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
chicken schreef:
Voor je t door hebt, zijn het ineens geen babies meer en moet je gaan nadenken over basisscholen lol

Pfoe zeg dat, nog 2 maandjes en dan is het zover bij onze oudste.

Mijn oudste zit al een half jaar op de basisschool. Ook wel weer een hele leuke nieuwe tijd hoor. Niks om tegenop te zien. Wel mooi dat mijn beste maat (die lange van 2Faced) z'n zoon op dezelfde basisschool heeft.

Maandag na Defqon met een kater de kids op school droppen en ff napraten. Dat zijn toch goals :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 11:27 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat ook absurt is, en ik denk dat sommigen het herkennen, afgelopen vrijdag en gisteren bij mn ouders geweest, kinderen uren buitenspelen, niets aan de hand. Doen niets wat niet mag. Geen ruzie ook.

Nu thuis, moeders is ziek dus ik werk thuis. Ik zeg tegen de kinderen; ga maar even buitenspelen. Nu 10 minuten, buiten, ik ben alleen maar druk met ze... alleen maar ruzie en dingen doen die niet mogen. Tering haha Scheidsrechters bij Boca Juniors - River Plate zijn minder druk dan ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 13:38 

Hardtraxx Veteran

Ligt dan toch aan het gezag zou ik zeggen :P

Spreekwoord vreemde ogen dwingen is er niet voor niets. Kinderen testen hun eigen ouders meer dan opa/oma of op de opvang/school bijv. Heurt dr bie mien junge
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 14:55 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:
Ligt dan toch aan het gezag zou ik zeggen :P

Er zijn dictators die zouden zeggen; nou nou.
Eenzame opsluiting op de gang is aan de orde van de dag. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2025 15:13 

Hardtraxx Veteran

Al geëxperimenteerd met een goelag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 13:25 

Hardtraxx Veteran

We hebben het opgegeven met ze en we proberen het nog 1 keer met een 3e kindje. 3 keer is scheepsrecht.
Productieproces loopt, levering verwacht in maart. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 13:40 

Hardtraxx Veteran

Niet de snelste webshop of wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 13:46 

Hardtraxx Veteran

Justinhafc schreef:

Het plaatsen van de order was wel in een zucht en een steun gedaan haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2025 13:57 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Justinhafc schreef:

Het plaatsen van de order was wel in een zucht en een steun gedaan haha :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 08:11 

Hardtraxx Veteran

:lol: Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 08:57 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! 3 kids joh, ik vind 1 momenteel al meer dan genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 09:06 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:

Gefeliciteerd! 3 kids joh, ik vind 1 momenteel al meer dan genoeg :P

Thé, Theo en Thea zouden wellicht leuke namen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2025 09:11 

Hardtraxx Veteran

Thera kan ook prima als kindernaam toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2025 08:45 

Hardtraxx Veteran

Thiran zou passender zijn
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic